juni-babietjes

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 29 jun 2006, 22:32

Dag Lien, hoe gaat het ermee? Druk, las ik? :lol: Ik weet wat je bedoelt.
we kijken al uit naar je verhaal!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 01 jul 2006, 21:03

En, hoe gaat het met de overige juni-babietjes?
Hier gaat alles prima. Niels slaapt goed (wel wat beter overdag dan 's nachts :lol: ) en eet ook goed. Wenen doet hij enkel bij honger en een vuile pamper :D en als hij nood heeft aan een knuffel :P Voor de rest hoor je die niet. Hopelijk blijft dit zo he...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 01 jul 2006, 21:18

oh ja, proficiat aan Britt en Chyarah met jullie eerste vermaanddag :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 02 jul 2006, 16:06

Lena, ik lees dat je ook een braaf ventje in huis hebt. Ons meisje is ook een braafke hoor, amai nie. Renate was een heel braaf babytje, en is nog altijd een rustige flinke mie en ik hoopte natuurlijk weer op zo een babytje maar ja, ik durfde het eigenlijk niet dromen.

Maar kmoet zeggen, ik heb dus weer megaveel geluk. Marithje is een heel rustige baby, als ze honger heeft laat ze zich wel even horen, maar als je haar vastneemt stopt ze al. Tis een heel geduldige vind ik. Als ze de tepel niet direct goed te pakken krijgt, dan blijft ze gewoon rustig proberen, ze maakt zich niet kwaad of zo. Echt zalig :D 8) :D

's nachts kan ik ook niet klagen hoor, ze wisselt gelijk af, de ene nacht moet ik twee keer uit mijn bed, de volgende nacht 1x, en binnen het uur zit ik weer in mijn bed, dus dat valt goed mee he.

Ik heb wel al gemerkt dat Renate ook wakker wordt als Marith begint te huilen 's nachts. Ze zal er wel aan wennen zeker, wat denken jullie???

Hoe reageert jouw zoontje op zijn broertje, Lena?

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 03 jul 2006, 09:04

goeiemorgen,
blij om terug te zijn! Heb wel lang nog niet alles bijgelezen, maar alles op zijn tijd.
Ons Marie is een heel rustig kindje, ze eet en slaapt en voor de rst hoor je ze niet. Zoals de mama vroeger :lol:
De BV lukt ook redelijk goed. Maar ze is ooh zoo gulzig. Vannacht heeft ze eigenlijk al goed doorgeslapen, van half 1 gisterenavond tot half 7 vanmorgen.
Ze heeft in de couveuse moeten liggen voor bijna een ganse week. Ze had veel meconium ingeslikt en had bij geboorte te sterk naar adem moeten happen zodat ze een lekje in 1 van haar longetjes had getrokken. Maar gelukkig is alles nu weer in orde en kunnen we volop genieten van elkaar.
De bevalling op zich was zwaar. Heb een uur persweeën gehad vooraleer ze er was. Ik ben dan nog gescheurd, geknipt, ze hebben moeten meeduwen op de buik en de zuiger moetn gebruiken. Heb dus al bijna alles al gehad :wink: Maar dat kwam ook omdat ze niet goed indaalde en ze als een sterrekijkertje geboren is. Maar het volledige verhaal krijgen jullie binnenkort wel te lezen.

Groetjes

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 03 jul 2006, 09:20

@ Mieke
welcome back!! en proficiat met Marie!
Jij hebt je portie 'afzien' dus ook wel gehad... rust nu maar eerst goed uit
en geniet van de mooie momenten met je dochtertje
We horen de rest later wel!! :wink:

@ Lena
dank je voor de 'vermaanddag' van ons brittje!! :lol: :lol:
Seffens kunnen we beide naar de dokter. ik sukkel nu al bijna 2 weken met griep, verkoudheden enzoverder
Nu heeft ons meisje dat toch ook gekregen zeker!!
Ze hoest zo erg en slijmpjes dat ze heeft...
ik spoel constant haar neusje, maar verder kan ik er dus niets aan doen hé Hopelijk kan de dokter me nog iets adviseren.
Verder is ons meisje een droo van een kind sinds ze flesvoeding krijgt. Ze eet redelijk goed en slaapt perfect. Het aardbeivlekje groeit wel nog me de dag. Dat groeien mag wel gaan stoppen eigenlijk :?
Gisteren naar de efteling geweest met de oudste (brittje bij oma gelaten). die heeft de tijd van zijn leven gehad. wij ook trouwens!! maar ik was 's avonds doodop en ZIEK!!! en nu moet ik die inspanning uitzweten hé! vanmorgen 39 graden koorts, is gelukkig gezakt, maar toch nog 38,2.
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 03 jul 2006, 11:09

Mieke, welkom terug!!
Oei, jouw kleine meid heeft ook al wat afgezien in haar prille bestaan!! Dat zal wel schrikken geweest zijn, gelukkig gaat het nu beter...
En hoe verloopt jouw herstel? Knippen en scheuren en zuiger :shock: aiai, dat valt niet mee he (Met Sam heb ik dat ook allemaal gehad- behalve het scheuren -wegens niet goed indalen)

Maar goortjes toch!! Zo ziek! En dan Brittje ook, ocharme. Hopelijk heeft de dokter een tovermiddel voor jullie beiden.
Dat van dat aardbeivlekje wist ik niet. Waar heeft ze dat dan?

Vandaag is het de vermaanddag van Jochem, proficiat kleine man!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 03 jul 2006, 14:55

@ lena
dat vlekje heeft ze op haar hoofdje in haar haartjes
bij de rubriek gezondheid heb ik er iets over gepost, aardbeivlekje
ik zal straks eens een nieuwe foto maken, met daarop de vlek die nu al groter, roder en verhoogder is.
Kan geen kwaad hoor, maar ja.. je kijkt er niet naast hé!
De mensen kijken altijd even raar als ze haar zien.

de dokter had vrij goed nieuws. Haar longetjes waren nog zuiver
maar aangezien ze nog geen 2 maanden is, mag ze niets hebben voor haar slijmpjes en hoest.
ik moet nu gewoon verder doen zoals ik al deed, alleen moet ik druppeltjes4x per dag in haar neusje doen.
Zelf was ik er iets minder goed aan toe. Ik heb pillen, een hoestsiroop en moet ook mijn neus spoelen. Verder moet ik rusten; want mijn weerstand is enorm verzwakt. Ach... precies of ik ga met dit weer keihard werken :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 03 jul 2006, 16:41

Die post zal ik net gemist hebben dan, over dat vlekje :oops:
Goh, die drupjes in haar neus, zal ze wel niet plezant vinden zeker? Nog maar goed dat ze zo klein is en niet teveel weerstand kan bieden :? Ik herinner mij Sam nog, en zijn sjotten...

Pff, hier kijken de mensen raar als ze mij zien :evil: Daarstraks nog, 'k ging brood halen. Die bediende zo: 'Amaai, gij zult ook wel warm hebben met dat weer'. Ikke van 'jaja, gelijk iedereen' :roll: Zij terug: 'En? Voor wanneer is het? Moet ge nog lang?' GRRRR :evil: :evil: 'k Heb gezegd dat 'm al 2 weken oud is... Ge moest haar gezicht zien: 'Oh, zijt ge al bevallen?' :roll:
Daar krijg ik het dan van he... Nog nooit iemand zwanger gezien??? Niet iedereen is gezegend met een maatje 36 he... Sorry, frustraties :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 03 jul 2006, 16:53

Hey Mieke, welkom terug.

je hebt je portie afzien wel gehad he, rust maar goed uit. En ben blij te lezen dat met de kleine Marie nu ook alles in orde is, jullie hebben het niet makkelijk gehad.

Goortjes, aan jullie ook veel beterschap he!

Lena, kversta je frustraties hoor, ben in de solden achter een short en wa tshirts geweest. Heb iets gevonden hoor, maat 48 :oops:
En van die domme opmerkingen, daar kan ik ook van meespreken! Ik was 1 dag bevallen en mijn schoonvader vond het leuk me te vragen of er nog eentje inzat misschien. Ik moet er niet bijvertellen zeker dat hij bijna doodgeblikstemd werd. Kheb hem gezegd dak da absoluut geen gepaste opmerking vond en dat hij er maar kon voor zorgen dat hij me over een maand geen opmerking geeft over mijn gewicht of dat hij een hele week geen klank meer krijgt van mij.
Daarna zei hij, maar ja, ik ben ne man, ik ken daar nie veel van, ik weet nie dat da lichaam nie direct weer op zijn plooi zit (terwijl hij zelf 3 kinderen heeft, en dit zijn 6de kleinkind is :roll: )

En nu nog even trotse mama spelen ook he :D

Kind en gezin is zojuist langsgeweest en ons Marith doet het dus echt supergoed. Bij haar geboorte woog ze 3kg510, ze is afgevallen tot 3kg200 en toen we naar huis gingen woog ze alweer 3kg 450. En nu drie dagen later weegt ze al 3kg800. Daar stond ik echt wel versteld van hoor, en ben wel trots ook zunne.

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 03 jul 2006, 17:16

Amaai seg Falderie, gij hebt precies volle roommelk :lol:

Erg he, die opmerkingen... mijn schoonma die vroeg nog dezelfde dag: en, hoeveel kilo's ben je al kwijt? Precies of 't is bevallen en hop de weegschaal op :roll:
Ik snap niet dat mensen (vreemden tot daar aan toe, die kennen je niet, maar zeker familie) niet beseffen dat het gewicht een gevoelig punt is, zeker als je niet gezegend bent met ne 36.
Ik doe nog niet meer de moeite om iets te zoeken in de solden... Ik pas toch in niks. Denk dat ik ook zo rond maatje 48 zit... Erg he eigenlijk... M'n zwangerschapskilo's ben ik zo goed als bijna kwijt (was er maar 11 bijgekomen, waarvan ook nog veel vocht op 't laatste), maar m'n buik is gewoon nog dik (en die zal altijd zo zijn, want 't is nooit anders geweest). Plus dan de overige 30 kilo die er een beetje overal teveel aanhangen :lol: behalve op de plaats waar het mag :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 03 jul 2006, 22:38

Iedereen is bevallen zeker van de junimama's???

Mieke, welkom terug met je dochtertje!!!
Blijkbaar heb je niet zo'n goede bevalling achter de rug. Laat het maar allemaal wat bezinken!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 04 jul 2006, 09:27

@ Lena
trek het je niet aan hoor!!
ik loop hier momenteel in een short rond van mijn man!!
ik heb al 3 jaar geen nieuwe zomerkleren gekocht
het eerste jaar was ik zwanger van onze niels
het tweede jaar was ik te dik nog van na de bevalling
het derde jaar wilde ik terug een kindje, dus geen nieuwe garderobe
en nu... wil ik afvallen
dus weer geen nieuwe kleren
Mijn zwangerschapskilo's zijn eraf, nu nog 15 te gaan
en dat gaat niet van een leien dakje gaan, maar ik hou de moed erin
en dat anderen maar denken wat ze willen, ik voel me goed in mijn vel ook al ben ik wat dikker dan vroeger!! ne!
Dus kop op meisje!! we gaan er beiden voor!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 09:51

Hoe gaat het met de juni-mama's (sorry major, én juni-papa's) en de kindjes??
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 10 jul 2006, 13:01

goortjes schreef:Hoe gaat het met de juni-mama's (sorry major, én juni-papa's) en de kindjes??
excuses aanvaard :lol:
Onze eerste maand zit erop. Ons kleintje was gisteren een maand oud :). Dat heeft hij gevierd tot een stuk in de nacht :P.
Hij komt al goed aan en weegt zo'n 4240gr. Iedereen vindt dat het een grote baby is met grote voeten en lange vingers. Wij zeggen dan al grappend dat het later een gyneacoloog zal zijn. Hij eet nog frequent (zo'n 12 keer per dag) en slaapt 's nachts nog niet door, maar dat komt nog wel. De laatste drie nachten heeft hij wel helemaal doorgetrokken en geweend. Hij had vooral last van krampjes en schreeuwde het uit, ocharme. Overdag is hij ook goed wakker, hoor :). Meer dan een uur aan een stuk gaat hij dan niet slapen. In zijn bedje ligt hij ook niet graag, want wanneer hij wakker is, wil hij opgepakt worden en hij zal niet opgeven. Ja, hij heeft zijn koppigheid van mama geërfd ;). Papa is terug gaan werken en laat mama alleen thuis met al het werk :?. Mama werkt terug vanaf 11 september en al die tijd zal ze wel nuttig kunnen gebruiken met zo'n actief ventje.
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 16:44

gefeliciteerd met de eerste maand van Torben hé!
dat wakker liggen, gebeurt hier ook meer en meer
Maar ons meisje laat zich eigenlijk niet zo veel horen
Doorslapen doet ze ook nog niet hoor :wink:
ze was redelijk goed bezig tot ze vorige week verkouden werd
toen heeft ze een terugval gehad
Eindelijk drinkt ze haar flesjes van 105cc en 3,5 schepje helemaal op!
Boertjes laten, lukt ook nog niet zo goed
die komen niet zo snel en dat maakt dat ik soms wel een tijdje zit te wachten met het vervolg van de fles!!
Maar 't is een lieveke als zo schattig lacht naar me!!
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 10 jul 2006, 17:24

Hallo,

met deze junimama en baby alles ok hoor. Ik heb echt een schat van een kind in huis, ze laat zich alleen horen als ze honger heeft.

's morgens en 's avonds heeft ze een wakkere periode, na de middag tot nu ongeveer slaapt ze meestal. Helaas heeft ze s nachts ook regelmatig nog eens zo een wakkere periode. Ze weent dan wel niet hoor, maar is gewoon klaarwakker en wil dan niet in haar bedje, maar wel gezellig bij papa of mama liggen.
Maar als ze me aankijkt met die koddige oogjes van haar, dan ben ik verkocht he, zo moe als ik soms ook ben.
De nachten vind ik het lastigst, want om de drie uur is ze er wel om te eten hoor, en tis een traag drinkertje, dus als ik geluk heb kan ik tussen twee voedingen toch een uur of twee slapen. tlukt mij ondertussen wel al om direct weer in slaap te vallen, in het begin lag ik eerst nog een half uur wakker.

Wat mij verder opvalt is dat ik eigenlijk helemaal geen last heb van babyblues, in tegenstelling tot de vorige keer. Toen zat ik toch regelmatig te bleten, zonder dak goe wist waarvoor. Nu compleet geen last van? Houden zo.

Als ik er eens bij stilsta, vind ik het nu nog veel leuker dan bij Renate (toen ze pas geboren was). Ik weet wat er komt, kan alles beter plaatsen, maak me veel minder zorgen, kgeniet er echt van.

Vrijdag moet ik naar K&G voor de gehoortest, khou jullie op de hoogte hoor. Hopelijk lukt da wat want tis s morgens en dan is ze meestal wakker, en de maxicosi is absoluut niet haar favoriete plaatsje (daar maakt ze zich wel eens kwaad in). We zullen wel zien he.

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 17:50

Hier ook nog alles ok met onze juni-baby :D

@ Falderie
ik heb deze keer ook geen babyblues gehad hoor... Wat ik met momenten wel had, en nu nog heb, is dat ik om het 'minste' kan wenen, maar in de positieve zin. Als ik iemand gelukkig zie op TV of zo, dan huil ik mee van blijdschap :roll:
Wel heb ik geweend -gehad toen Sam mij voor 't eerst kwam bezoeken in het ZH, ziet, en nu denk ik daaraan terug en ik krijg de tranen in m'n ogen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 11 jul 2006, 08:13

dat had ik ook hoor Lena
Ik was zo gecharmeerd door ons nielsje toen die mijn kamer binnenkwam
hij trok zo'n schattig verwonderd gezichtje, eventjes is hij naar zijn zusje gaan zien, en dat was een wow-moment! Dus toen heb ik ook een traantje gelaten hoor
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 11 jul 2006, 08:43

ja, voor renate heb ik ook traantjes gelaten, da wel. Telkens ze weg moest uit de materniteit en ze zelf huilde, ik bij mama blijven, ja dan kreeg ik het toch ook te lastig hoor.

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 11 jul 2006, 10:41

Twas een zaligheid vannacht!!

Marith heeft geslapen van gisteravond 8u30 tot 3u30 deze nacht! Das 7u aan een stuk, goed he! En dan van 4u30 tot 7u weer geslapen. Toen waren Renate en Marith tegelijk wakker.

Ik ben er zelf om 21u30 ingekropen en heb geslapen als een roos tot de babyfoon in gang schoot, dus niet wakker geworden door stuwing of zo.
En kmoet zeggen, ik voel duidelijk het verschil hoor. Heb vol energie de living en keuken opgeruimd en gestofzuigd en de twee kleine meiden in bad gestopt.

Ik verwacht nu niet dat ze dat al elke nacht zal doen, maar af en toe zo een nachtje ertussenin, dat zou toch deugd doen hoor.

Marith heeft nu al zeker een week last van etterende oogjes, tis echt geen zicht, als ze wakker wordt plakken haar oogjes helemaal toe, en ze heeft het absoluut niet graag dat we haar oogjes uitwassen.
Ik heb eens gebeld naar de dokter en aangezien het nu al meer dan een week is, ging hij druppeltjes voorschrijven, want uit zichzelf zal het niet overgaan zei hij. We zullen wel zien he.

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 11 jul 2006, 11:03

amai, da's idd een luxe! Goed zo Marith! Nu de uurtjes nog wat opschuiven he...en we zijn er helemaal.

Niels heeft gisteren geslapen van 20u tot 1u30, da's toch ook 5.5u,, alleen ga ik niet direct mee slapen :? ik ga altijd veel te laat slapen, alhoewel het gisteren vroeg was, middernacht :shock: :? Andere dagen is het telken 1u, 2u... Gek he hoe uw lichaam went aan dat slaaptekort. Juist in 't weekend moet ik wat bijslapen, dan moet Jo 'de wacht' houden.
Wij hebben hier een regeling gemaakt met mekaar. Ik slaap in de week beneden met Niels, zodat Jo kan doorslapen boven. Hij moet nu nog 1 week werken en heeft zijn slaap erg nodig. En in 't weekend mag ik dan 1 nachtje doorslapen...

Verzorg Marithje haar oogjes maar goed. Die etter droogt zo helemaal en krijg je er moeilijk uit. Maar ja, wat moet moet...knuffel ze achteraf maar eens extra :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 11 jul 2006, 12:41

ons meisje heeft voor haar verkoudheid ook zo'n mooie nachtjes gehad
maar dat is met ziek te worden teruggevallen
Alleen de laatste nachtjes doet ze de eerste keer toch wel 5 uurtjes en dan de volgende beurt 4 uurtjes
Dus stilaan vindt ze haar weggetje in de nacht wel hé!

Hier een echtgenoot die niets hoort 's nachts
Ze slaapt nog bij ons op de kamer
en nick wordt er helemaal niet van wakker!! :roll:
Bij ons is de volgende afspraak gemaakt door hem:
- Jij deze nacht en dan ik de volgende nacht niet, jij dan weer de volgende nacht en ik dan die volgende nacht niet... SNAP JE!! :lol:
Ik kan er best wel tegen, dus laat ik hem maar slapen.

die etterende oogjes heb ik hier nog niet voorgehad.
Hopelijk betert het met het middeltje van de dokter

Hoe reageert Renate eigenlijk op haar zusje?
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 11 jul 2006, 12:45

Leuke regeling goortjes :lol: :lol:

Hier worden we beiden wakker, en ik vind het wat stom om beide wakker te zijn terwijl eentje genoeg is... Zolang ik in het weekend MIJN nacht krijg is het goed :wink:
Och, en als Niels doorslaapt, of als ik terug ga werken (als dat eerder is), dan slapen we terug samen en is 't weer alletwee wakker worden :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 11 jul 2006, 13:05

schoon regeling hé :lol:
heeft hij van mijn papa geleerd!! Net dezelfde dus!!!

ik moet niet elders gaan slapen, mijnventje hoort toch niets
lekker makkelijk hé!
Nog effekes Lena en dan kan je weer de ganse nachtjes samen slapen!!!
of samen gestoord worden door nachtmerrie-hebbende kindjes :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 11 jul 2006, 13:11

Marie heeft ook die etterende oogjes. Kmoest van de KA het neusje goed spoelen en dan leegzuigen met een peertjes, dan zouden haar oogjes wel verbeteren. Maar tis zo zielig haar wakker zien worden en dan niet dadelijk die oogjes openkrijgen.
Lena, falderie en wendy, jullie hebben ook flinke kindjes, zo goed slapen. Das wel plezant, dan kan jezelf ook eens goed rusten.
Maar hebben jullie dat ook? Gewoonlijk probeer ik voormiddag al het werk te doen wat nodig is. Maar dan ben ik snamiddags pomp af, juist alsof ik een marathon heb gelopen. Ben blij dat ik dan even in de zetel kan liggen, als Marie niet wakker word.

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 11 jul 2006, 13:14

ja hoor mieke, dat had ik ook constant
De laatste dagen is dat aan het beteren!!
Dus dat komt wel. De eerste weken zijn het allervermoeiendste!
Gewoon rusten terwijl je het kan hoor :wink:
en als dat regelmatig een dutje is overdag, doe het gerust hoor!
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 11 jul 2006, 15:24

Ik en mijn ventje hebben ook een regeling. Ik geef bv dus het eten geven is zowieso voor mij en als Marith tussendoor wakker wordt, of niet in slaap raakt na het eten geven, dan staat hij af en toe op.

Of hij gaat Marith halen in haar kamertje zodat ik ze in bed eten kan geven.
Bij ons ligt Marith direct in een appart kamertje, ik word van elk zuchtje en kreuntje wakker, maw in de materniteit lag ik meer wakker dan dat ik sliep.

Renate reageert heel positief op haar zusje. Ik heb de indruk dat ze weer zo goed als helemaal haren draai gevonden heeft.
Ik vond het gisteren echt prachtig. Ik had Marith even in de relax gelegd en er een activityboog boven gezet. Ze was aan het bewegen met haar armpjes dus zat ze af en toe toevallig even tegen een speeltje. En Renate komt aangelopen, helemaal opgewonden en verwonderd, mama mama komen kijken, Marithje speelt!! Zalig toch.
Renate is echt een spiegel van mezelf aan het worden, de manier waarop ze praat tegen haar zusje, net ik. De manier waarop ze speelt met haar speelgoedtelefoon, net ik. Supergrappig eigenlijk.

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 17 jul 2006, 09:33

dat hebben wij hier ook Falderie!!
onze niels immiteert ons helemaal
Als ons brittje iets doet, dan komt hij dat ook altijd onmiddellijk vertellen
Nu loopt hij hier al de hele morgen met eenoude babypop van mij rond
Die zet hij dan in de maxicosi, daar zingt hij liedjes voor
die geeft hij een flesje (heb een speelgoed papflesje gegeven)
schattig hoor!

Ons brittje heeft het met het eten de laatste 2 dagen echt heel lastig
ze eet heeeeeel weinig
maar dat zal wel door de hitte komen zeker?
Slapen doet ze wel goed
Dit is toch weeral de 2de nacht op rij dat ze 6,5 uur slaapt aan en stuk door
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 17 jul 2006, 11:44

Marie ligt voor de moment in hare relax en lachen dat ze aant doen is!! Niet normaal en daarbij zo van die echte meisjes geluiden aant maken. Zo vertederend!!
Dan ben je dadelijk alles vergeten...

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”