Hey Mieke, welkom terug.
je hebt je portie afzien wel gehad he, rust maar goed uit. En ben blij te lezen dat met de kleine Marie nu ook alles in orde is, jullie hebben het niet makkelijk gehad.
Goortjes, aan jullie ook veel beterschap he!
Lena, kversta je frustraties hoor, ben in de solden achter een short en wa tshirts geweest. Heb iets gevonden hoor, maat 48
En van die domme opmerkingen, daar kan ik ook van meespreken! Ik was 1 dag bevallen en mijn schoonvader vond het leuk me te vragen of er nog eentje inzat misschien. Ik moet er niet bijvertellen zeker dat hij bijna doodgeblikstemd werd. Kheb hem gezegd dak da absoluut geen gepaste opmerking vond en dat hij er maar kon voor zorgen dat hij me over een maand geen opmerking geeft over mijn gewicht of dat hij een hele week geen klank meer krijgt van mij.
Daarna zei hij, maar ja, ik ben ne man, ik ken daar nie veel van, ik weet nie dat da lichaam nie direct weer op zijn plooi zit (terwijl hij zelf 3 kinderen heeft, en dit zijn 6de kleinkind is

)
En nu nog even trotse mama spelen ook he
Kind en gezin is zojuist langsgeweest en ons Marith doet het dus echt supergoed. Bij haar geboorte woog ze 3kg510, ze is afgevallen tot 3kg200 en toen we naar huis gingen woog ze alweer 3kg 450. En nu drie dagen later weegt ze al 3kg800. Daar stond ik echt wel versteld van hoor, en ben wel trots ook zunne.