Nu ben ik echt wel aant aftellen. Moet nog vandaag en morgen gaan werken, dan nog een weekje verlof en dan begint mijn bevallingsverlof, eindelijk! Ik had altijd gezegd dat ik tot het laatste bleef werken, maar daar zie ik nu toch dik vanaf hoor. Zeker met die leuke temperaturen buiten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het graag warm, maar zwnager zijn en zo warm buiten, daar bedank ik voor!

Maandag afspraak met de kinesiste voor lymfedrainage. Ik hoop dat het gaat helpen. Gisteren 2 liter water gedronken en nog niet eens de helft terug uitgeplast!!! Echt, mijn handen en voeten zijn nie meer normaal. De hele dag door tintelingen in mijn handen, bijna gevoelloos. Kan mijn bestek niet meer lang vasthouden! De laatste loodjes wegen het zwaarst maar deze zijn toch wel enorm zwaar.

Hoe ist met jullie voor de rest? Heeft iedereen zijn valiesje al gemaakt? Ik moet het mijne nog maken

11 juni is het vaderdag en ik ben voor de 10de uitgerekend. Nu zal werner ofwel juist papa zijn ofwel juist niet. En ik heb hem iets gekocht al voor zijn 1 ste vaderdag. Ik heb nl zo'n t-shirt besteld waar superpapa opgedrukt staat. Heb hem vandaag aangekregen en ik vind hem heel mooi. Ik ben eens benieuwd wat hij ervan gaat zeggen...

groetjes