Wat vinden jullie van de foto die wij voor ons geboortekaartje gaan gebruiken?

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
leuk! ik vind het goed gevondenLien2 schreef:Wat vinden jullie van de foto die wij voor ons geboortekaartje gaan gebruiken?
Oh, troost u, ik heb dat al van in mijn jeugd zo vergeetachtig zijn: ik zat in het derde middelbaar, het was midden in het schooljaar, en ik kwam mijn klas binnen, ik wist plots niet meer waar mijn vaste plaats was. In het verkeer heb ik dikwijls dat ik denk waar moet ik nu naartoe en zit ik soms drie keer aan het rond punt te rijden,Mieke23 schreef:Wou even iets vertellen aan jullie. Hebben jullie ook het volgende aan de hand? De laatste tijd ben ik zo vergeetachtig!!! Dat het echt te zot is voor woorden. Vant weekend moest ik naar de brouwer om drank te gaan halen. Kom ik toch wel nie zeker aan een rond punt en ik wist niet meer waar naartoe??!! Ben maar 2 maal rondgereden. Ik dacht, allez mieke, dat kan toch niet. Denk es goed na waar je naar toe moest? Man man man, maar goed dat werner niet bij mij in de auto zat!![]()
Ik eet graag eens een lekker mals stukje lamsvlees of een lekkere zelfgemaakte frikandonVanavond maak ik kabeljauw klaar voor werner maar ik ben totaal geen viseter. Heeft er iemand een idee wat voor vlees ik erbij kan eten? Kip hebben we gisteren gegeten.