eerder uit tijdsgebrek dan uit onzekerheid hoor!
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
Over die harde buiken: bij Yana had ik dat maar de laatste weken, bij Milan had ik op 18 weken pijn in de buik na het werk en op 21 weken harde buiken. Die leverden wel geen ontsluiting op.Wendytje schreef:een eerste zwangerschap ervaar je heel anders dan een tweede. dat merk ik nu wel; Gisteren zelfs voor de eerste keer een harde buik gehad. maar had dat bij Milan ook heel vroeg (rond 20 weken denk ik). Maar nu ben ik nog maar 17,5 weken en het is weeral van dat. Hebben jullie daar ook al last van.
Prutske kan s'avonds niet echt stil liggen denk ik. Hij is de hele tijd aan het stampen; maar papa kan hem wel nog niet voelen. hij moet nog een beetje geduld hebben.
Nog anderhalve week en mag terug op controle. eindelijk. zal hem eens vragen over de harde buiken en de krampen en mijn, jawel achterwerk. zo erg dat ik op ht ogenblik van de kramp niet op mijn voeten kan staan. naar het schijnt is dat ook te wijten aan het zwanger zijn. had dat wel niet bij Milan. Maar mijn collega die 2 weken terug bevallen is had dit ook.