Vandaag een jaar geleden...
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Katharina
 - Pas blauw
 - Contacteer:

Vandaag is het een jaar geleden dat ik te weten kwam dat ik zwanger was van Anaïs...eerst via een test al de dag ervoor...Maar op 15 december 2004 wist ik de uitslag van de bloedtest van de dokter...wou dit toch even kwijt, vond dit toch een belangrijk moment in die tijd... 

En het begint opnieuw te brobbelen...weet niet of ik nog zolang wil wachten voor het volgende...maar ik probeer vol te houden.... 
			- 
				Katia

- Annubis
 - Moderator
 - Contacteer:

op vrijdag 13 mei gingen we normaal trouwen maar omdatik zwanger was kon dit niet dan zou ik al te ver in de zwnagerschap zitten.
en op 16september ben ik bevallen van onzen alessio .
ge ziet we hebben hier op het forum veel datums met elkaar gemeen
en op 16september ben ik bevallen van onzen alessio .
ge ziet we hebben hier op het forum veel datums met elkaar gemeen
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
			- jong moederke
 - Pas blauw

- 
				Katia

- jong moederke
 - Pas blauw

- Karen/1982
 - Pas blauw

Vandaag een jaar geleden kwam er ook op mijn zwangerschapstest een tweede streep! We hadden niet verwacht dat het die maand gelukt ging zijn, dus het was een beetje een verrassing. 
Niet te geloven dat dit alweer een jaar geleden is! Ik kan me nog perfect herinneren hoe ik met het eerste moment voelde. Soms, als ik er zo over nadenk, heb ik echt heimwee naar mijn zwangerschap. Dat is zo'n zalige periode...
			Niet te geloven dat dit alweer een jaar geleden is! Ik kan me nog perfect herinneren hoe ik met het eerste moment voelde. Soms, als ik er zo over nadenk, heb ik echt heimwee naar mijn zwangerschap. Dat is zo'n zalige periode...
- jong moederke
 - Pas blauw