Vandaag is het een jaar geleden dat ik te weten kwam dat ik zwanger was van Anaïs...eerst via een test al de dag ervoor...Maar op 15 december 2004 wist ik de uitslag van de bloedtest van de dokter...wou dit toch even kwijt, vond dit toch een belangrijk moment in die tijd... En het begint opnieuw te brobbelen...weet niet of ik nog zolang wil wachten voor het volgende...maar ik probeer vol te houden....
Ik heb het ontdekt op vrijdag 13 mei
Nooit of te nooit ben ik overtijd, slik al 10 jaar de pil...dus toen de test positief was, kon ik mijn geluk niet op, zo snel mee
bij ons was het 16 september dat we het wisten... hebben we dit jaar toch ook hervierd hoor!
Dat zijn zo van die dagen die je nog lang zullen bijblijven...
Toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik dat ook die dag opgeschreven...samen met de blijdschap erond...dat blad waarop ik het heb geschreven zit in mijn moederboekje...die ik ook heel mooi bewaar....
ik heb ook een zwangerschapsdagboek maar die loopt zo ver tot de leeftijd van nu!
Ook heb ik dat bandje en de testen bijgehouden en in zijn dagboek kleven. In mijn vitrinekast staat een pakje van de eerste dag met de eerste tut en suikerbonen opgesteld
Vandaag een jaar geleden kwam er ook op mijn zwangerschapstest een tweede streep! We hadden niet verwacht dat het die maand gelukt ging zijn, dus het was een beetje een verrassing.
Niet te geloven dat dit alweer een jaar geleden is! Ik kan me nog perfect herinneren hoe ik met het eerste moment voelde. Soms, als ik er zo over nadenk, heb ik echt heimwee naar mijn zwangerschap. Dat is zo'n zalige periode...
Karen, mama van een kleine wervelwind (30/08/2005)
Ik wist op 15 maart '03 dat ik zwanger was. *droom, droom*
Mensen, ik mis die tijd toch, hoor. Echt spijtig dat ik niet van mijn zwangerschap heb kunnen genieten.