onrustige nachten..

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Dagmar
Moderator
onrustige nachten..

Bericht door Dagmar » 05 nov 2005, 09:53

Ofwel is het normaal, ofwel is Karsten toch lichtelijk gek aan het worden.. Ik weet het, 't is erg dat ik dat van mijn eigen zoontje zeg, maar hij is niet normaal meer..
Hij begint de nacht in zijn eigen bed, als hij dan wakker wordt, dan leg ik hem bij mij, dan kan hij eten en kan ik verder slapen.. Nu denk ik dat hij eerder mama-honger heeft, want na een minuutje (nog niet) slaapt hij al verder. Maar de laatste twee nachten wordt hij heel veel wakker en is dan heel onrustig.. Hij gaat dan zitten en laat zich met zijn hoofd recht op mijn hoofd vallen.. En ik kan u verzekeren, dat doet pijn! Zo'n hoofdje dat met volle kracht op je wenkbrauw, kaak of neus terechtkomt.. Heb al een paar keer met tranen in mijn ogen gezeten.. Als hij heel onrustig blijft, dan leg ik hem gewoon terug in zijn eigen bed, maar dan weent en krijst hij heel de buurt bijeen (gek dat de buurman nog niet komen klagen is).. Ik krijg hem ook niet meer getroost.. Ook overdag niet.. En het begint door te wegen.. :( Moet ik hem gewoon eens laten wenen? Dan bedoel ik langer dan het kwartier dat ik me nu altijd voor ogen stel.. 't Is niet dat ik nu bij het minste reageer, ik wacht toch altijd 10 tot 15 minuten (tenzij hij zich pijn heeft gedaan natuurlijk)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 05 nov 2005, 09:55

En het gekke is dat hij het ene moment heel fijn kan spelen met Mila om dan vervolgens ineens beginnen te wenen.. En dan ben ik zeker dat Mila niks gedaan heeft (want dat gebeurt ook natuurlijk), want ik hou hen in het oog..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

kyrodu
Pas blauw

Bericht door kyrodu » 07 nov 2005, 09:02

Hier had Duncan zaterdag zo een dag.
Hij lag mooi te spelen in zijn park en ineens begint hij te krijsen.
Heb hem dan bij mij genomen om te troosten.
Dat lukte maar half,want af en toe begon hij dan weer te wenen.
In zijn bedje leggen was ook geen optie want dan krijste hij nog meer.
Hij had zeker ergens pijn,want je zag zijn gezichtje zo vertrekken.
Denk dat het ofwel zijn tandjes waren ofwel zijn buikje.
Hoe dan ook,ik heb hem dan een tabke op gestoken en in zijn bedje gelegd.
Gelukkig is dat over gegaan,en was hij gisteren weer gewoon onze vrolijke jongen.
Mijn zus haar zoontje weende heel vaak toen hij rond die leeftijd zat.
Ze heeft zich dikwijls af gevraagd wat er was.
Hij zat te spelen en ineens weende die,zonder enige aanleiding.
zal eigen zijn aan de leeftijd zeker.

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 07 nov 2005, 09:03

Ik hoop het dat het dat maar is, want dan zal het één van dees wel over zijn.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Plaats reactie

Terug naar “De baby”