Elske volgende week ben je dan 31 weken? Dan denk ik dat de volgende keer op 34 zal zijn misschien. Denk dat ik pas vanaf 36 weken om de 2 weken moeten gaan ben, 't is nu nog niet langer geleden en ik weet het al niet meer.
Terwijl ik hier nu zit heb ik nogal een zicht: het vuurwerk van zottegem!
Greetje, tuurlijk mag je er hier bij!! En seg, als je dan nog eens zou bevallen dat doe je dat toch geoon in zottegem dan hoor je volledig bij dit topic
Ons Eva die is nu de oudste hier en heeft nog geen enkel signaal van tandjes, maar dat vind ik niet erg hoor. Ze is ook wel een bijterke maar ja dat ik nu al zo lang zo en haar tandvlees ziet nog schoon roze dus het zal nog niet voor direct zijn. Vandaag had ze mijn vinger in haar mond en maar bijten, vroeg me af wat dat zou geven als ze zou tanden hebben want die hebben nogal kracht hé
Trui hadden we dat geweten dan had ik mijn auto aan u kunnen verkopen hé!
Wat een slecht nieuws allemaal hé, robby zijn werk en dan de auto
Heb nog aan u gedacht, wij hebben hier en daar een beetje gras bijgezaaid en dat komt al uit. Dat pff-weer is dan toch nog voor iets goed!
Jij hebt dan waarschijnlijk ook al een schoon gazonneke?
Zijn vandaag naar uw werk geweest ,Trui, en het aperitief zondag zal dan toch sangria worden, dan moet ik de moment zelf niet meer beginnen mixen.
De werken aan onze straat beginnen nu echt vorm te krijgen, ze hebben de plaats al uitgeschept voor de voetpaden, de straat zal wel smaller worden. En wij gaan een méga voetpad hebben. Allé ja anderhalve meter klinkers en dan tussen onze perceelgrens en de klinkers zit er nog's anderhalve meter. Ik heb nu een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag of ze die andere anderhalve meter ook kunnen klinkers leggen maar geen antwoord.
De werfleider hier zei dat ik anders moet vragen aan de gemeente dat ze de verlichtingspaal komen verzetten want anders staat die precies in onze voorhof als ze die anderhalve meter vrij laten. En dan krijgen wij zogezegd dat stuk bij bij onze voorhof, anderhalve meter extra over heel de breedte.
Ik hoop da ge het begrijpt want denk dat het simpeler is dan uitgelegd
Allé, ik ga eva instoppen en zelf nog wat rusten.