Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 09:22

hello,

Is ons Ellentje er nog niet?

Amai, ons trezebeeske heeft geslapen tot 8h45 zonder wakker te worden, da doet toch raar als je gewoon bent dat ze er es zijn rond een uur of 4 - 5 al is het maar om het tutje te geven maar toch....

Onze hond heeft mij twee maal een pakje gegeven deze nacht :evil: hatelijk zeg.....
Tja , iedereen kan es een ongelukje hebben he maar twee keer :roll:
Moest het nu nog van ons minike geweest zijn... das maar een piep klein drolleke maar ons grote..... :evil: :evil: :evil:

Nog een geluk dat Jens een plaske moest doen deze nacht, hij stond plots aan ons bed ' kom es kijken wat er op de gang ligt ' :shock:
Zo direct uit uwe slaap, miljaar, was effe ongemakkelijk ... nog wel dat hij er nie is ingelopen :wink:
Hoop dat het bij die ene keer zal blijven hoor!!

Ik ga maar es bij Laura , ze zit in de keuken voor het raam van de natuur te genieten :wink:

groetjes,
Afbeelding
Afbeelding

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 22 aug 2005, 11:10

hallo,

Trui bedankt voor de naambordjes tot bij mij te brengen, ze zijn wat klein maar heel leuk ben er blij mee en de gasten ook.

Ellentje ik geef ook flesvoeding en heb dat bij alle drie gedaan en sommige geven mij ook soms het gevoel dat het niet kan . Ik zeg doen waar je goed bij voelt anders heeft je kind er ook niets aan .

leuk dat de etentjes van het weekend zijn meegevallen.

Ga sluiten ga wat kuisen want vanavond komen ze voor ons huisje

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 11:30

Ellentje, waar ben jeeeeeee?? Wij missen jeeeeee!!!
Afbeelding

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 22 aug 2005, 11:34

Hallo iedereen...

Ik hoop net als jullie dat Ellentje vlug terug komt.
Ik hoop dat nu nu messchien efkes weg moest, of een heel kar boodschappen of zo moest doen...
Ellentje bij deze...
De bende van Zottegem, zou de bende van Zottegem niet zijn
zonder jou! :D

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 22 aug 2005, 14:20

hoi iedereen,
sorry dat ik zo maar binnen kom gevallen zenne, maar ik zag daar ook nen topic met "adieu" en ik dacht, kom laat ik Ellentje dan ook maar eens een hart onder de riem steken, zo dat ze misschien terug buiten haar vertrouwde kliekske wil kijken ! Want 't zou jammer zijn da'k ze anders nie veel meer zou tegenkomen op topics, want ik zit zo hier en daar op't forum ...
Trouwens, heb ik al een tijdje tegen Ellen willen zeggen, maar ik wist niet waar haar "vaste stek" was , dus hier zal ze't waarschijnlijk wel lezen: ge hebt een prachtig kindje, Ellen ! Echt heel mooie foto's !

Trouwens, jullie kindjes zijn allemaal mooi zenne !

Eu, en ik ben dan wel nie van Zottegem, maar mag ik hier ook af en toe iets schrijven ? :oops:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 14:36

hey Greetje, heeeeeeeel lief van je wat je hier komt schrijven voor Ellentje!
En tuuuuuuuuuuuurlijk ben je hier welkom hoor!!!!!!!!!!!!
Maar tis maar dat ons Ellentje het vandaag laat afweten :cry: wat ik persoonlijk niet zo leuk vind want haar dagelijkse verhalen zijn het lezen waard vind ik!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 14:42

Greetje, tuurlijk mag je ook naar hier komen!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch...
Ellentje, waaaaar beeeeen jeeee??? We missen je nu al!!!
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 14:46

ambetant he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Afbeelding
Afbeelding

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 22 aug 2005, 14:49

Goh, bedankt hoor !

Hopelijk komt Ellentje nu terug vlug kijken, nu ze ziet hoeveel fans ze heeft !

Eigenlijk is't hier toch een supergoe forum hé , met allemaal toffe mama's !

JULLIE ZIJN GEWELDIG !!!!
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 15:09

Heykes,

ik heb net met Ellentje gebeld en ze zat er een beetje door :cry: :cry: Ik heb haar een beetje proberen oppeppen en ik hoop dat dit een beetje gelukt is..??
Dus meisies als ze terugkomt geef haar een dikke e-knuffel en peppen jullie een beetje mee op???
Zo zie je Ellentje, we looooove yoooouuuu!!!
We zien er al naar uit dat je terugkomt!!!

Ik weet niet of ze vandaag hier nog zal geraken...misschien...??
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 22 aug 2005, 15:11

Ellen, ook van mij een steunbetuiging. Trek het je echt niet aan!
Je kindje is gezond en gelukkig! Je bent een verschrikkelijke goede moeder!! :D

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 22 aug 2005, 17:22

:oops: :oops: voel mij heel klein nu

heb alles gelezen en ben beetje sprakeloos

Bedankt iedereen -smak-smak-smak voor iedereen een dikke kus!

Maar bedank vooral Trui want zij heeft me over de streep getrokken

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 22 aug 2005, 17:25

Dank u Trui!!!

Ja maar Ellentje, je zou hier eens moeten durven wegblijven.. Dan stonden we met z'n allen aan je deur!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 17:28

tof da je er terug bent!
En je moet je zeker nie klein voelen, da is voor niets en niemandalle nodig!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22 aug 2005, 17:59

Ellentje,
Blij dat je terug bent, de dag heeft lang geduurd zonder jou :wink:
Trui,
Jij ook bedankt hé! :lol:

Al weet ik langs geen kanten wat er ergens anders geschreven werd ... anders zou ik daar eens wat van me laten horen hebben!

Ga eten maken, moeten valiezen beginnen maken want anders vergeet ik de helft. Morgen wagen ophalen in garage, naar dokter met Ugo & Noa.

Daaag

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 18:02

wanneer vertrekken jullie eigenlijk Luna?
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 22 aug 2005, 18:14

hallo iedereen,

amaai jullie hebben veeeel geschreven!!!!Ik zal alles moeten nalezen dus ik zal nog een beetje tijd nodig hebben :lol:

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 18:16

Hey Elske, hoe gaat het vandaag?
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 22 aug 2005, 18:34

hey ellentje,sorry dat ik zo laat reageer maar kop op he meisje je kan het en je bent echt een goede moeder hoor dikke knuffel

en ook aan de andere natuurlijk :wink:

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 aug 2005, 18:35

amai zeg, ons meiske heeft last van haar tandjes denk ik!
ze zit altijd met haar vingertjes in haar mondje en klagen dat ze doet!
:cry: :cry: :cry:
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 22 aug 2005, 19:09

hey Isake

met mij alles goed,en jij?

tja terug aan het werk he :?

maar ja nog 2weken dan ben ik een week in vakantie :D dan een weekje werken en ben ik 2weken in vakantie :D en daarna bijna zwangerschapsverlof dus ik tel af :wink:

ik ben vandaag bij een vriendin achter spullen mogen gaan om te lenen dus als ik straks om 23u thuis kom weet ik nog wat doen :lol: maar vind dat wel leuk hoor zo die kleedjes kijken en zo en morgen mag ik naar de proefdruk van mijn geboortekaartjes gaan kijken en krijg ik ook de enveloppen en ik ga ook gaan kijken voor mijn doopsuiker morgen.

dinsdag ga ik terug naar de gyn dan zie ik ons kleine meid nog eens :D

weet iemand of ik vanaf nu alle 4weken ga of alle 2weken ofzo???ik ben nu aan 30weken

kusjes

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 22:12

Het was hier een gezellige avond, bbq met mijn zussen en vader. De eerste keer dat hij eens niet emotioneel was en gewoon zichzelf :)
Maar we hebben ook minder goe nieuws gekregen :cry: Er zijn zeer grote kosten aan Robby zijn auto...de injectoren zijn kapot :( Zo'n 500euro voor één, en het zijn er waarschijnlijk vier!!! ik vrees als da waar is dat we hem zullen moeten verkopen en een kleinere kopen... Da kunnen wij niet betalen hoor!!
Ellentje, blij van u terug te zien!!
Elske, als ik mij niet vergis moest ik om de drie weken ipv de vier zo op het einde...ben niet zeker...??!
Oei Isake, ook tandjes tijd...?? :? Ja, dat handje opeten da ken ik :shock:
Zeg jullie moeten mij niet bedanken hoor, nergens voor nodig :wink: Ik heb niets gedaan hoor...gewoon een telefoontje omdat ik haar een beetje wou oppeppen... Maar ik ben wel blij dat ze er terug is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 22 aug 2005, 22:23

He,

Ellentje ;welkom back hier bij ons.

Elske; bij ons lijkt het alweer lang geleden dat we naar de eerste kleertjes keken . Ik denk dat het nu om de twee weken is dat je terug moet gaan.
Hou ons op de hoogte he hoe het met je meisje is.

Ik heb goed nieuws ons huisje is VERKOCHT :P maar we hebben nog geen andere woning gevonden :roll: .

Trui het mag je precies niet meezitten he ,eerst zijn werk en nu zijn auto.

ga dan ook slapen. tot morgen.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 22 aug 2005, 22:31

Elske volgende week ben je dan 31 weken? Dan denk ik dat de volgende keer op 34 zal zijn misschien. Denk dat ik pas vanaf 36 weken om de 2 weken moeten gaan ben, 't is nu nog niet langer geleden en ik weet het al niet meer.

Terwijl ik hier nu zit heb ik nogal een zicht: het vuurwerk van zottegem!

Greetje, tuurlijk mag je er hier bij!! En seg, als je dan nog eens zou bevallen dat doe je dat toch geoon in zottegem dan hoor je volledig bij dit topic :lol: :lol:

Ons Eva die is nu de oudste hier en heeft nog geen enkel signaal van tandjes, maar dat vind ik niet erg hoor. Ze is ook wel een bijterke maar ja dat ik nu al zo lang zo en haar tandvlees ziet nog schoon roze dus het zal nog niet voor direct zijn. Vandaag had ze mijn vinger in haar mond en maar bijten, vroeg me af wat dat zou geven als ze zou tanden hebben want die hebben nogal kracht hé :shock:

Trui hadden we dat geweten dan had ik mijn auto aan u kunnen verkopen hé!
Wat een slecht nieuws allemaal hé, robby zijn werk en dan de auto :shock:
Heb nog aan u gedacht, wij hebben hier en daar een beetje gras bijgezaaid en dat komt al uit. Dat pff-weer is dan toch nog voor iets goed!
Jij hebt dan waarschijnlijk ook al een schoon gazonneke?

Zijn vandaag naar uw werk geweest ,Trui, en het aperitief zondag zal dan toch sangria worden, dan moet ik de moment zelf niet meer beginnen mixen.

De werken aan onze straat beginnen nu echt vorm te krijgen, ze hebben de plaats al uitgeschept voor de voetpaden, de straat zal wel smaller worden. En wij gaan een méga voetpad hebben. Allé ja anderhalve meter klinkers en dan tussen onze perceelgrens en de klinkers zit er nog's anderhalve meter. Ik heb nu een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag of ze die andere anderhalve meter ook kunnen klinkers leggen maar geen antwoord.
De werfleider hier zei dat ik anders moet vragen aan de gemeente dat ze de verlichtingspaal komen verzetten want anders staat die precies in onze voorhof als ze die anderhalve meter vrij laten. En dan krijgen wij zogezegd dat stuk bij bij onze voorhof, anderhalve meter extra over heel de breedte.
Ik hoop da ge het begrijpt want denk dat het simpeler is dan uitgelegd :roll:

Allé, ik ga eva instoppen en zelf nog wat rusten.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 22 aug 2005, 22:33

Marina proficiat!!! En wanneer komen ze er dan in? Zijn het mensen van Zottegem? En was het aan uw vraagprijs?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 22:45

Marina, proficiat he!! Hopelijk vinden jullie nu ook snel iets he!!
Ellentje, ja ons gras staat nu al mooi hoor!! Ge moet eens komen kijken he :lol: :lol:
Ja, Robby zat er daarnet wel even door... Hij heeft het daar nogal moeilijk mee... En hij zei net dat hij ons Seppeke niets wil ontzeggen :? Ik zei hem ook, da komt allemaal goed en het allerbelangrijkste is da wij allemaal gezond en wel zijn :lol: Als ik daarnet Seppe in zijn bedje stak en hij kwam hem een nachtzoen geven zei ik het hem...kijk eens hier ligt onze rijkdom :lol: :lol: En dat is zo, een kindje is echt een grote rijkdom!!
En ja, het zal eventjes met iets minder moeten, maar we komen daar ook wel door zeker??
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 22:45

Ah, Ellentje zo ne wijze foto!! Eva zit precies zo verwondert te kijken. Echt de max :lol:
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 23 aug 2005, 00:26

hey, wij zijn naar het vuurwerk geweest en ons Laura vond het de max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo een ogen... hihi... dat had ze nog nooit gezien :lol:

Marina, dikke proficiat met de verkoop nu maar hopen dat jullie vlug iets vinden he!!!!!!!!!!!

Truike, da is idd tegenslag zeg..... eerst Robby zijn werk, nu de auto... :evil:

Wij gaan mijn auto verkopen maar da is maar als we verhuisd zijn en da zal maar oktober zijn!

Ellentje, super foto zeg, echt de max!!!!!!!!!!!!!!!

Elske, fijn dat je het goed stelt, met mij persoonlijk nie zo best maar ik trek mijn plan wel.
En ja, werk, voor mij begint da wel te naderen maar ja, het moet er een keer van komen he!!

Alle, ik ga gaan slapen, slukes iedereen!!
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 23 aug 2005, 00:35

Ellentje, prachtig die foto: zo een grote hond met zo een klein kindje.
...over enkele dagen kom je hier op het forum ergens een verrassing tegen :D Ik hoop dat je daar blij mee bent.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 08:42

Was een beetje bang voor de reacties op de foto, er is zoveel commotie rond "hond-kind" maar die 2 zijn zot van elkaar. Het lijkt idd alsof eva zeer verworderd is maar eigenlijk is het haar normale beweging van als ze iets ziet dat ze het in haar mond wil steken :lol:
Ze begint de hond nu ook te aaien, en plezier dat ze dan heeft. Denk dat ze later kapster gaat worden, ook naar mijn haar kan ze lang kijken, en in wrijven. En aan trekken :?

Hmm... Verrassing, spannend!

Isake, zeg het eens tegen tante Ellen? Wat scheelt er meis?

Ik ga me gauw douchen, Eva is wakker! Straks meer.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”