wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 15 mar 2007, 14:27

ben ik verplicht om te stoppen, dachthet niet ze, hoewel ik dat wel zou willen verplicht worden. Toen ik melde dat ik zwanger was zei ze dat als het niet meer zou gaan ik doktersbrief moest binnen doen en daarna nog langs bedrijfsarts moest passeren. Er loopt daar een collega rond van toen ik haar laatst zag 7 maand zwanger en die ging tot 8 maand poestwerk doen en daarna nog maand op stijkatelier, maar weet uiteindelijk niet of ze dat heeft mogen doen, omdat ze zo na bevalling langer kon thuis zijn. Ik stop omdat ik wil stoppen en het zo beu ben als maar kan zijn en het lichamelijk steeds moeilijker wordt.

Ik ben op het moment ook al 2 dagen koppijnvrij :cheers: hopelijk blijft het zo, want de vermoeidheid durft dat wel eens verbrodden...
Vannacht om 2.30u was Femke wakker e ikke dus ook en heb tot zeker 6u wakker gelegen :pale: voel me dus echt wel een wrak. Om 7.15u ben ik dan uit m'n bed gekropen, kwartier later dan zou moeten, maar het ging me gewoonweg niet af. Al een geluk dat ik gisteren al om 22u in bed lag met licht uit.

Sebiet moet ik langs de ijzerwinkel 2 vijzen en moeren gaan halen, want m'n fiets hangt weer letterlijk uit elkaar en das dus wl gevaarlijk om mee te rijden.
Dan naar bank voor uitreksels want blijkbaar is da te groot voor te downloaden met netbanking, maar ondertussen kan ik dat dus niet bekijken :evil: dus die gaan een serieus pakje reclamaties van mij krijgen zenne , dan doet ne mens eens goed met dat allemaal op pc te laten komen wat dan ook papier gespaard is, maar dat werkt dan langs geen kanten. En heb er nodig waarop staat dat ik kindergeld en allimentatie krijg voor die lening te laten goedkeuren...
Daarna naar werk beetje moeilijk gaan doen, want moet papier laten invullen ook voor die lening en heb geen afpsraak gemaakt met personeelsdienst en moet dat morgen kunnen binnen doen, want dan wordt dat doorgestuurd voor aanvraag.

Daarna ff langs zeeman voor een kousenbroek voor mij, want heb er maar eentje maar wil niet steeds dezelfde kleur aanhebben. Vanavond heb ik ouderavond en wil dus rok aan. Heb gisteren zws kleren gepast vanuit een zak die hier al meer dan maand stond en heb daar mooie bloes in gevonden die ik dus aanwil, maar das een beige en dan moet kousenbroek erbij passen vind ik (ben heel kieskeurig en alles moet assorti zijn op vlak van kleren bij mij)

Nu snel een plaske leggen en op weg, want zou ook nog wat willen poetsen...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 18 mar 2007, 11:50

Hey

Hierbij nog 2 echo's gisteren genomen, heb er 3 maar krijg die 3de niet scherp op foto..;

Dit is de eerste van hoofdje en buik:

Afbeelding

en dan eentje van onderbuik, beentjes en voetjes:
( ze staan dus rechts in beeld)
Afbeelding

Dat van zwaaiende handje krijg ik helaas niet goed op foto en heb geen scanner dus kan het niet op die manier doen.

Voor de rest alles ok hoor, ik geraak zelfs bijgeslapen, maar voor huishoudelijke jobkes rest er toch nog te weinig fut, energie en zin om er aan te beginnen...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 18 mar 2007, 19:57

mooi en z ezijn ook duidelijk hé
groetjes :wink:

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 18 mar 2007, 20:43

mooie echootjes!

ze zijn duidelijk hoor!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 mar 2007, 16:11

Ikke net terug van Lommel, weer uitgebreide echo laten doen door vv in opleiding. Baby is wel duidelijk een dwarsliggertje :lol!: want heb geen foto van gezichtje...

M'n buik blijft idd compact en ja zou liever al meer buik hebben, maar niet veel aan te doen hé, ik weet wel dat het komt maar dan is het zo kort dat ik echt een zwangere buik heb Het is echt nog niet aan me te zien dat ik bijna 6 maand ben (ben nu 24 weken) heb vanmorgen foto's genomen dus post ze er sebiet bij.

Gisteren ben ik dus om 21.30u gaan slapen, maar heb niet zo denderend geslapen en weet niet echt hoe het komt. M'n keelpijn is over gegaan in verkoudheid en daar ben ik héél blij om want ik haat het gewoon om een keelontsteking te hebben, ben daar dan ook altijd doodziek van... Vanmorgen iets na 9u opgestaan. Op dit moment ben ik eigenlijk al weer aan slapen toe, maar ben nu ff aant opwarmen (is toch nog te koud naar m'n zin buiten) en sebiet ga ik dus naar de winkel. De poezen gelukkig maken want ze hebben voorkeur voor bepaald droogvoer en het andere eten ze gewoon niks van...

ALs ik terug ben ga ik wat rusten en als er nog zin overblijft stofzuigen, maar ben ook weer koppijn aant krijgen, dus zal eender rusten worden.

Vanavond niet te laat in bed, want dat stomme zomeruur doet weer z'n intreden, dus uur minder slapen. Morgen dan naar bewegingsschool en daarna beetje huishoudelijk werk.

Hier de foto's van m'n buik op 24 weken en 2 dagen:

Afbeelding

en eentje met buikband:

Afbeelding

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 24 mar 2007, 19:02

ja je buikje is inderdaad nog zeer klein maar dat wil niks zeggen hé
zolang je baby het daarbinnen goed heeft is dat dik in orde hé

mijn buik ja die groeit groeit en groeit
anders gaat alles goed hier ben ook nog veel moe maar ben nu bezig met mijn vit en hoop dat dit helpt want ik heb er hier nog 2 hé

groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 mar 2007, 19:18

Ik ben ook al zowat hele zws zo moe... Maar idd als je nog kids hebt rondlopen, dat voel je.

Baby zit heel ver naar achter heb ik indruk (meestal ook naar rug gedraaid en tegen rug aant stampen) maar volgens vv is het normaal omdat ik vrij groot ben.

Straks ga ik nog eens poging doen om echo's op foto te zetten, maar het zijn weer benen en een ruggenwervel, hartje en groot bloedvat. Helaas geen gezichtje, maar maandag moet ik naar gyn en wie weet heeft hij meer echo geluk...

Femke is hier nu alles aant klaarzetten omdat ze wil schilderen, maar ze zal zich moeten haasten want om 20u is het bedtijd en met dat uur dat veranderd zal het nodig zijn want das een uur minder slaap :roll: :?

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 mar 2007, 19:53

en hier de echo's

Afbeelding

Afbeelding

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 28 mar 2007, 22:10

hallo even nog iets neerpennen hiere
vandaag naar mijn werk geweest voor mijn papieren voor mijn zwangerschapsverlof die ingaat op 17april nu momenteel nog in ouderschapsverlof
en morgenochtend vertrekken we naar onze caravan in de ardennen tot zaternamiddag
voor derest gaat alles hier goed en baby beweegt zeer goed en veel dat beloofd

groetjes en tot zaterdag dan maar dada

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 30 mar 2007, 15:50

Mijn laatste werkdag zit erop se en ben dolblij daarvoor. Deze middag was het ondanks slechte weer nog palmpasenfeest in school, was wel leuk dan wordt er gezongen en gedanst en kinderen vinden dat zalig. Femke moest wel terug "loskomen" want haar haantje was van haar stok gevallen nog voor feest goed en wel begin en dan was ze erg over haar toeren, maar na even op m'n schoot is het goed gegaan.

dan afscheid genomen van greet m'n vv (die vertrekt dit weekend voor 2,5maand op verlof) en van de juf (voor 2 weken vakantie) maar ik moet toegeven dat ik het haat om afscheid te nemen, ook al is het bij de ene wat korter dan de andere. Met greet blijf ik via mail in contact, maar het zal ervan afhangen waar ze juist zijn in spanje of portugal en of ze dan kanshebben om mail te lezen.

Femke is nu braafjes aant spelen en ik ga sebiet wat breien, en zodoende ook wat rusten, want de voorbije week was me de week wel amai, veel te vermoeiend, maar kan nu echt rusten en voordeel van verlof is, niet meer strikte uren moeten volgen, lang slapen gewoon genieten en met mooi weer op komst moet ik echt niet meer hebben.

Als ik wat ben bijgerust de komende dagen ga ik aan lenteschoonmaak beginnen (ja die nesteldrang zenne) en wetende dat ik er tijd genoeg voor heb zonder overmoe te zijn van te werken gaat dat zeker lukken, een kamer per dag ofzo.

Baby is hier ook enorm beweeglijk en is soms al echt onaangenaam (denk dat die dan draait ofzo) dus zal ook nog afzien worden. Femke was ook beweeglijk, maar niet zo'n tuimelaar. MAar geen prob hoor, dat baby zixh maar in m'n buik uitleeft zodat die daarna rustig is :wink: was bij Femke ook zo...

Voor de rest niet veel nieuws

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 31 mar 2007, 21:59

a allé nu zul je wel wat slaap kunnen inhalen nu je thuis bent van je werk en chance net paasvakantie zeg :lol:

wij zijn terug van de ardennen en moet zeggen heeft me deugd gedaan en we hebben er ook schoon weer gehad met onze caravan was alles nog zeer goed in orde na 4maand er niet meer zijn geweest

maité die kruipt en die wandelt terwijl ze haar vasthoud eens benieuwd wanneer ze alleen zal stappen milan heeft dat nooit gedaan en vind dit best wel knoddig :lol: maar nog meer achter haar aan zitten hé :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 02 apr 2007, 16:38

Ja slaap wordt er hier zeker ingehaald!!

Femke gisteren om 21u gaan slapen (op eigen vraag) en geslapen tot 10.30u, zalig gewoon. We waren gisteren naar de zoo geweest en ze was er echt wel moe van.

Die paasvakantie, wel ik moet toegeven dat het wxel beetje met voorbedachte rade was dat ik al gestopt ben met werken, ok het werd al wel zwaar, maar moest verlof later gevallen zijn, ahd ik waarschijnlijk ook langer gewerkt... Maar had zo geen zin om weer een schoolvakantie te moeten missen met Femke. En dan met dit zalig weer er nog bij...

Ze is nu wel gaan spelen, maar we hebben al leuke dingetjes gedaan.
Morgen moeten we ook naar dierenarts want kleine Ramsey heeft oorontsteking denk ik. Ik hoorde haar daarnet raar miauwen en ik ging kijken en ze zat aan oortje tekrabben, waar ik niet mocht aankomen, maar toch ff gekeken en is dik gezwollen en er zit vuil in. Beestje heeft er wel last van, maar zo vanuit het niet, want ahd er nog niks van gemerkt voorbije dagen. Die eet goed, speelt nog gek enz... Hopelijk is ze er snel vanaf.

Sebiet ff naar winkel wat groenten en sla gaan halen om nog eens een zomer slaatje te maken, vind dat een voordeel aan dit soort weer dat je niet persse lang moet staan koken (doe ik meestal al niet zo heel graag)

Zelf voel ik me geen 100% ook niet, ben opgestaan met spierpijn (schouders en nek) en daardoor dus hoofdpijn al hele dag. Ga nog geod veel water drinken vandaag en wie weet gaat het wel over. Denk dat het de ontstressing is van niet meer te werken... Maar ik slaap in het algemeen wel veel slechter tijdens deze zws en dat laat ook z'n sporen na. Als het vanavond niet beter is ga ik wel dafalgan ofzo nemen, want anders heb ik er morgen nog last van.

Nu nog wat aan m'n babydekentje werken se...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 06 apr 2007, 14:18

hallo hier even terug iets neerpennen zé
we zijn hier vollop bezig met onze tuin in orde te brengen en moet zeggen het gaat erop vooruit
we gaan in mei juni starten met onze veranda te zetten en willen dat onze tuin in orde is en onze terasse moet ergens anders komen mits de veranda erop komt te staan
t'is allemaal een groot werk maar ik hoop dat het af is tegen dat ik ben bevallen zou niet graag met mijn kleine meisje in het stof thuis tekomen hoor
ik krijg al last van water ophouden pff en moet nog een 15weken doorbrengen zeg van de andere 2 heb ik dat nooit gehad raar hé
deze morgen gans mijn huis beneden gekuist en ben bekaft met die 2 die hier rondlopen is niet echt evident en je gaat niet zorap vooruit waneer er maar ééntje thuis is hé
en fin t'is proper en ben er blij mee
we hebben ook een ander buggy gekocht een 3wieler van jane met 2 zittjes na elkaar voor ons nieuw meisje en maité want ze zal ook nogmaar 14maand zijn Afbeelding
een jané power twin ziet me er erg gemakkelijk uit hopelijk is het dan ook wel zo hé
en anders hoe gaat het met de mama's voor juli?
groetjes en een zalige pasen :lol: :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 06 apr 2007, 15:16

Hier alles ok met m'n buikbaby, buik begint ook te groeien... heb vanmorgen nog foto genomen zal die hier straks nog ff posten, maar die staat nog op kodak.

Ramsey bleek geen oorontsteking te heben maar oormijt, niet besmettelijk voor mensen maar wel voor andere dieren, dus ze worden hier nu alle 3 dagelijks lastig gevallen met een kwak zalf in de oren, vooral Poes vind t dat heel erg, want die loopt dan nog zeker een uur met hangoortjes rond, op zich wel schattig en ga er straks foto van nemen.

Heb me vandaag al wel geergerd in werk want kreeg brief van vakbond dat papieren niet binnen zijn en laat het dan juist het formulier zijn dat werkgeven electronisch door stuurt... was al wel te laat om naar vakbond of werk te bellen, want post komt hier maar tegen 12.30u en dan zijn die 2 al gesloten :roll:

Daarnet wel gaan winkelen, ondanks ik nu lang weekend zonder overschot van inkomen moet, maar omdat ik iets groots moest betalen kan ik tijdelijk iets verder in rood gaan en dan kan ik dat komende maanden terug oplossen door wat spaarzamer te zijn, maar die rekening kon niet meer wachten, al de rest daarentegen :wink: Heb me niet kunnen inhouden en heb in zee-man body's gekocht met op elke body dag van de week en zo ook slabbetjes, kon er echt niet aan weerstaan. Voor Femke ook een badpak van snoopy (van prinsessen was er niet in haar maat) en wat knutsel gerief voor als het nog eens slecht weer zou worden, of al ze geen kindjes heeft om mee te spelen. Nu is er op straat en bij de buren binnen aant spelen, ze wisselen daar goed af.

Mama24 het lijkt me voor jou idd veel zwaarder omdat er daar 2 rondlopen waarvan Maité toch nog redelijk klein is ook hé. Van water ophouden heb ik nog geen last, hoop dat het zo blijft, want van Femke had ik dat niet, maar was ik ook in ander seizoen zwanger.
Morgen ga ik voor m'n 3D pretecho in gent, ben zo benieuwd. Moet enkel nog voor muziek zorgen voor op de dvd mee te zetten, enige probleem is, de liedjes die ik wil heb ik niet en heb zo geen programma om dat van het net te downloaden... en zou die dus echt vandaag moeten hebben, anders moet ik andere muziek nemen, maar zou zo graag mijn eigen smaak hebben en probleem is dat ik het nog maar pas wist, ze hebben dat doorgemaild omdat ik wist dat ik iets moest meebrengen maar wist niet meer wat en dus had ik er maar 3 dagen tijd voor....

Sebiet ga ik nog wat verder breien aan m'n babydekentje had ook nog wat witte wol bijgekocht voor de afwerking, hoewel ik daar nog ver van ben hoor, maar wou zeker zijn dat ik het zou hebben, tis katoen en das ni zo simpel in goeikope versie te vinden...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 06 apr 2007, 22:30

lijkt me wel leuk zo een 3d pretecho!

laat weten hoe het gegaan is he :!:

greets :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 07 apr 2007, 13:31

Hier ben ik met een kort verslagje, m'n buikbaby is zoals wle geweten een echte dwarsligger en lag eerst met handen voor gezicht en daarna volledig omgedraaid met gezicht naar mijn rug, dus mag volgende woensdag nog eens terug in de hoop dat buikbaby dan beter meewerkt... Want zou wel graag mooie beelden hebben.

Hier alvast foto van buik op 26 wekene en 1 dag:

Afbeelding

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 07 apr 2007, 14:08

oei jammer van de 3d echo maar mss heb je volgende week meer geluk
mijn duimen zullen omhoog staan :lol:
nu zie je toch al een zwangerschapsbuikje hé g&f
ik zal dit weekend ook eens mijn buikje laten trekken door mijne man
en zal hem hier dan komen posten beloofd
ik heb wel al een serieuse buik hoor amai ben er soms beschaamd voor
maar ja kan er ook niks aandoen hé
dat het maar vlug 17 april is dat ik mijn klein meisje nog eens kan bewonderen :lol:
ze trapt ook al zeer veel maar is toch rustiger dan onze maité kan het vergelijken met de tijs van milan
dus zal het weer een braafke zijn :?: milan was een rustig kereltje en anze maité was een onrustige slaapster dus hopelijk nu terug zo ééntje gelijk milan :wink:

prettigpasen aan allen :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 07 apr 2007, 15:41

Bij mij was Femke ook zo hevig in m'n buik e dacht toen steeds een hevig kind te krijgen, maar ze was een super rustige baby en is nog steeds zo rustig.... ok ze heeft wel een sterk karakter, maar dat uit zich vooral in bokkig en koppig zijn. deze baby is denk ik wel nog heviger in m'n buik, hoewel ik dat na 5 jaar niet echt meer zeker weet.

Ik hoop ook dat het woensdag wel lukt want zou graag wat mooie foto's/echo's hebben.

Sebiet moet ik nog ff om paaseieren gaan want was da bijna vergeten, was in slaap gevallen en m'n zus heeft me wakker gebeld. En daarna m'n vensterbankplant verpotten, wat de p)lant die daar nu in zit staat er dood te wezen :lol:

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 08 apr 2007, 22:14

Afbeelding

Vanwege
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 08 apr 2007, 23:31

oh mooi gedaan g&f :lol:

was dat een mooi weertje vandaag amai heb er echt van genoten
hebben dus onze nieuwe jané buggy en hebben die eens getest hé vandaag en we zijn er enorm blij mee zo goed dat die rijd en helemaal niet lastig onze milan zat er zelfs heel graag in :lol: en onze maité ook natuurlijk elk om beurt mochten ze eens vanvoor zitten en maité vond dat zeer plezant
en de paashaas wel ze waren blij een huisje voor buiten en een trampoline en een zittje voor de grote schommel voor maité en een loopautoke en veel chocolade hé mmmmmmmmmmmmmmm
deze week ook nog mooi weer en de kids zullen het allesinds gepast hebben in hun vakantie ben blij

allé ga nu slapen want mijn benen wegen gelijk lood :wink:

Dunnie
Pas blauw
Contacteer:

juli

Bericht door Dunnie » 09 apr 2007, 15:10

hallo ik ben 24weken en 1dag zwanger.
Wij verwachten ons kindje op 29juli 2007.
groetjes

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 09 apr 2007, 20:26

a nog een nieuwe mama voor juli
welkom zou ik zeggen en kom hier maar veel meekletsen met ons
is hier een leuk forum en je zal je hier wel amuseren ben ik zeker van

hoe verloopt de zwangerschap?geen kwaaltjes gehad?
geniet er nog van en tot schrijfs :lol:

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 09 apr 2007, 20:32

welkom en proficiat met je zwangerschap!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 10 apr 2007, 15:23

Hey,
Vandaag naar ziekenhuis geweest, bloeddruk te hoog, al gedurende de hele zwangerschap !!
Moet binnen 2 weken al terug omdat ze het willen volgen!

Als ik thuis mijne bloeddruk neem is hij gewoon maar in het ziekenhuis is hij zo rond de 15/9 !!!

Was bij de zwangerschap van mijn zoontje ook het geval!!!
Voor de rest is alles ok, de baby is perfect op schema !!!!

groetjes en een fijne zwangerschap aan iedereen!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 10 apr 2007, 15:40

a oei dat is niet plezant maar als ze je goed opvolgen is dat geen enkel probleem hé
ben blij nog eens iets te lezen van jou dacht dat je hier nietmeer kwam meepraten
maar je hebt het waarschijnlijk ook wel druk daar in huis
ik maak er hier toch een gewoonte van hier vaak over de vloer te komen
ik neem dit als wat ontspanning kan ik ook wel gebruiken hé

veel succes nog en hou ons op de hoogte hé
dada

Dunnie
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 10 apr 2007, 18:12

dag mama24,
neen ik heb geen last van kwaaltjes.
Nooit gehad zelfs,kheb sjans.
ik heb enkel de eerste 3maand heel moe geweest maar dat is ondertussen over.nu soms wat pijn in de onderrug maar voor de rest alles ok!!!
groetjes

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 10 apr 2007, 23:32

a tof te horen dat je bijna geen last heeft vd zwangerschapskwaaltjes
ik ben voor de derde keer zwanger en heb er ook nooit gehad
groetjes en tot schrijfs hé

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 11 apr 2007, 21:34

en dan hier de mooie fotokes van de 3D echo...

Het is wel duidelijker om foto's vanop afstand te zien dan van dichtbij...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na deze laatste "verveel uiting foto" is baby'ke omgedraaid naar m'n rug met de boodschap, laat me gerust, ik slaap :lol:

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 11 apr 2007, 23:05

hey h&f die eerste foto is toch wel mooi hé
allé ben blij voor jou dat het dan toch gelukt is
en het geslacht niet gezien of heb je er niet op gelet?

hier heb ik er ééntje met de waterpokken onze milan gelukkig heeft hij er niet teveel last van geen jeuk en koorts ben blij
het probleem echter is dat mijn man ze ook nog niet heeft gekregen dat zal iets anders zijn zeker :( nu we zullen zien hé

hier met mij is alles ok dinsgad terug op controle.
nu het mooi weer is ben ik veel buiten met de kids en die hebben natuurlijk niks liever hé

groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 12 apr 2007, 08:50

Het geslacht weet ik niet, wou ik ook ni weten dus daar is niet naar "op zoek" gegaan. Al goed dat ik het nog eens zei want ze dacht dus dat ik het al wel wist en was die richting aant uitgaan, maar toch niks gezien zenne :lol: ben wel blij want wil het echt als verassing houden voor bij geboorte.

Gisteren had ik extra logeé, zoontje van beste vriendin wou opeens mee komen (vooral omdat ik met trein was) en sebiet komen ze hem halen. Ik heb voor verandering weer slecht geslapen en kan dus niet meer op m'n buik slapen :cry: :? :( dus met als gevolg dat ik vanaf nu enkel nog slechter kan slapen en weer regelmatig met hoofdpijn zal opstaan (net zoals vandaag) omdat ik m'n nek niet kan doen ontspannen, om m'n rug liggen lukt al helemaal niet, en op zij kan ik niet lang blijven liggen, maar vind m'n nek ook niet genoeg steun (hoeveel ik ook met m'n kussen lig te knoeien en draaien...

Nu ff iets eten se en dan me gaan aankleden, moet m'n kleren die ik ga aandoen nog strijken.

Volgende week ga ik ook nog eens op controle bij een andere vv, maar moet de afspraak nog vastleggen...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”