Ik ben op het moment ook al 2 dagen koppijnvrij :cheers: hopelijk blijft het zo, want de vermoeidheid durft dat wel eens verbrodden...
Vannacht om 2.30u was Femke wakker e ikke dus ook en heb tot zeker 6u wakker gelegen :pale: voel me dus echt wel een wrak. Om 7.15u ben ik dan uit m'n bed gekropen, kwartier later dan zou moeten, maar het ging me gewoonweg niet af. Al een geluk dat ik gisteren al om 22u in bed lag met licht uit.
Sebiet moet ik langs de ijzerwinkel 2 vijzen en moeren gaan halen, want m'n fiets hangt weer letterlijk uit elkaar en das dus wl gevaarlijk om mee te rijden.
Dan naar bank voor uitreksels want blijkbaar is da te groot voor te downloaden met netbanking, maar ondertussen kan ik dat dus niet bekijken

Daarna naar werk beetje moeilijk gaan doen, want moet papier laten invullen ook voor die lening en heb geen afpsraak gemaakt met personeelsdienst en moet dat morgen kunnen binnen doen, want dan wordt dat doorgestuurd voor aanvraag.
Daarna ff langs zeeman voor een kousenbroek voor mij, want heb er maar eentje maar wil niet steeds dezelfde kleur aanhebben. Vanavond heb ik ouderavond en wil dus rok aan. Heb gisteren zws kleren gepast vanuit een zak die hier al meer dan maand stond en heb daar mooie bloes in gevonden die ik dus aanwil, maar das een beige en dan moet kousenbroek erbij passen vind ik (ben heel kieskeurig en alles moet assorti zijn op vlak van kleren bij mij)
Nu snel een plaske leggen en op weg, want zou ook nog wat willen poetsen...
Doei
G&F