Hey,
Ik ben er om 4u ook uit gemoeten. Ik heb haar eerst een tijdje met haar tutje proberen sussen, maar mevrouwtje had duidelijk zin in meer. Dus heb ik haar maar een flesje gemaakt dat ze half in haar slaap heeft opgedronken. Daarna kon ze weer verder. Nu ligt ze ook weer lekker te dutten. Hoewel ze er met protest is ingegaan.
Och ja, als we ze niet elke week zo heen en weer sleuren, zullen ze daar wel tegen kunnen zeker? Je kan toch moeilijk altijd thuisblijven, eh? Allee, ik zou dat toch niet goed kunnen. En soms kan je gewoon niet anders: ons pruts is mee gaan tekenen bij de aannemer, mee een lening gaan aanvragen, mee vloertegels gaan kiezen,... En nu de keuken nog! We kunnen toch moeilijk altijd iemand vragen om hier bij ons op haar te komen letten.
Chanti, hier wordt ook op de buik geslapen, hoor. Ons mieke lijkt zich zo het meest geborgen te voelen. In andere posities is ze veel onrustiger en krijg ik haar bijna niet in slaap. Bij de OM gaan ze het op haar rug proberen (voorschriften), maar ik heb in elk geval de toestemming gegeven om haar op haar buikje te laten slapen
Aicha en Nana, allee, dan vonden we het allemaal plezant! En de volgende keer zal het nog plezanter zijn, want dan moeten we ni meer zenuwachtig zijn
Aicha, je bent misschien al weg met Hélena (om hoe laat moeten de prikskes?), maar van dat Rota-virus-ding heeft Mila ook niet echt last gehad, denk ik hoor. Zij heeft nu de 2 dosissen gehad. Ze was telkens wel erg slaperig de dag van de prikskes, maar ja, ik weet niet van wat precies, eh. En vies vond ze het ook niet. Ze had iedere keer honger, dus het ging goed binnen

Ik ben eigenlijk blij dat ze allebei al gehad heeft voor ze naar de OM gaat. Je weet maar nooit daar...
Groetjes,
Aditi