Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 31 mar 2007, 00:04

Thuisblijven zal hier voorlopig niet gaan... Dat heeft veeeeeel temaken met die P.S. uit het vorige bericht :) Morgen moeten we naar de bank om onze lening in orde te brengen.
Ik ben al een paar keer met Mila op bezoek geweest bij de om en ze was daar wel op haar gemak. ik was er natuurlijk ook nog, maar als ik haar op haar rugje tussen de andere kinderen legde op de speelmat, bleef ze rustig rondkijken naar al die beweging rond haar. Dus dat komt wel goed,
hoop ik.
En tja, mijn schoonmoeder... Gelukkig heeft mijn ventje er hetzelfde gevoel over als ik :) Toen ik hem deze avond vertelde dat ze ervan uitging dat ze iedere keer bij haar zou komen, viel hij uit de lucht natuurlijk. Communicatieproblemen :( En ze zullen nog wel genoeg kunnen oppassen als de om in verlof is, ofzo. Ik ben gewoon een beetje bang dat ze niet goed weet waar ze aan begint. Ik denk niet dat ze nog goed weet hoeveel tijd en energie zo een kleintje opslokt. En ze poetst en doet haar boodschappen normaal op die dagen en ze denkt dat het wel zal lukken om dat allemaal te blijven doen???
Als ze nu zegt dat ze het wil doen, is het wel tot Mila naar school gaat, eh! Want wie weet is er nog plaats bij de om als ik nu die twee dagen van de 5 afzeg om ze daarna opnieuw te vragen! Zucht...

Aicha, ik laat je nog weten waar onze blind date door kan gaan ;)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 31 mar 2007, 16:16

Hallo 10 april dat is nog dichter dan 14mei van mij, en ik baal er al van dat ik terug moet gaan. :( :( :(
Voor opvang is het hier ook geen probleem, hij zal enkele meters verder in een mini-créche opgevangen worden en om de week de woensdagnamiddag bij onze ouders omdat de OM dan gesloten is.
Maar de OM heeft ook veel vakantie en dat was inderdaad een probleem maar gelukkig hebben we daar met de ouders ook iets opgevonden want met mijn uren is het niet evident, nl. 'k ben bejaardenverzorgster enzo ...

Maar 'k was er ook niet voor te vinden dat hij heen en weer geslingerd zou worden maar soms kan het echt niet anders ... één ding, jij moet het zeker zacht aanpakken zodat ze niet geschokkeerd word hé!!!
Maar ze moet ook begrijpen aan wat ze begint want 't is niet zo evident hé.
Weetje wat ik ook zo moeilijk daaraan vind is als er je iets niet zint wanneer ze bij familie verblijven dat het ook zoveel moeilijker is om het te zeggen ipv tegen de OM.
Nuja we zullen het moeten ondervinden zeker ...

Aicha,
Allée 'k ben blij dat Hélena terug begint te slapen, gewoon haar tutje geven ... aja ze heeft geen zeker :idea: oeieje , 'k weet dan niet wat je zou kunnen doen om haar terug onmid te doen slapen. Helpt dat om iets te drinken te geven gelijk u suikerwater???
Of heb je dadde nog ni moeten proberen?
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 31 mar 2007, 16:19

De fam Aditit, Vanharte gefeliciteerd met jullie woonst in constructie!!! [/size]

Hopelijk verloopt alles naar wens,
veel geluk samen.
Grtj nana
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 02 apr 2007, 10:01

hallo allemaal,

we zijn de vrijdag naar de kinderarts geweest en nu blijkt dat haar nekje en haar bekken nog vast zit en dat ze daarom ook nog terug geeft,
en we moeten gaviscon poeder gaan halen om in haar melk te doen, die verdikt de melk ook en legt een film in de maag, dat is allesinds beter als dat we met het vloeibaar gaviscon zitten te smodderen want dat heeft ze niet graag.

voor de rest alles goed hier, gisteren op de kinderboerderij gaan wandelen en het heeft haar deugt gedaan, vandaag ga ik ook weer een ommetje maken,

de kinderarts had aangeraden om haar slaappatroon te veranderen, dus smorgens als ze gegeten heeft slapen leggen in bed, na 2 uur haar terug op te halen en in het park, de relax of de fisher price te leggen en na haar volgende voeding terug het bed in en zo verder, maar dat lukt me niet, dat schema ligt niet in ons schema want ik ga pas rond middernacht slapen of later omdat bjorn dan pas thuis komt, maar ja we zullen zelf een beetje moeten zoeken denk ik.

alleszinds had de kinderarts gezegt dat ze enorm slim is en dat ze zich heel vlug verveelt dus we zullen alles in de kast moeten bovenhalen om haar bezig te houden. maar ook dat zal wel lukken.

groetjes en geniet nog van het mooie weer
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 02 apr 2007, 16:27

wij hebben hier al enkele zalige dagen achter de rug met ons prutske. Ze slaapt telkens van 21 u tot 05.00u. Gisteren tot 05.30u en vandaag zelfs tot 06.15u. Een half uurke later ligt ze dan al terug in bed tot 09.30u. Om 10u gaat ze dan terug haar bedje in en slaapt ze meestal tot 13u. Gewoon zàààlig. Na de middag doet ze dan enkele tukskes van een uurke. Ze kan nooit langer wakker blijven dan een uurke. In het begin had ik de indruk dat ons Margotje zich veel verveelde omdat ze zo snel op iets uitgekeken geraakte. Dan haalde ik hier ook alles boven om haar zogezegd bezig te houden. Het had een averechts effect. In het begin ging dat redelijk goed en leek ze ook echt geïnteresseerd, maar ze geraakte gewoon overprikkeld door al die verschillende dingen die ze te zien kreeg en raakte daardoor niet in slaap omdat ze te moe was. Nu leggen we haar bij de eerste tekenen van vermoeidheid in bed. Het is ongelooflijk hoe snel je je kindje leert kennen he :lol: We zien nu al aan haar blik wanneer het haar te veel wordt en wanneer ze wil slapen. Meestal komt het niet meer zover dat ze moet beginnen huilen. Ze heeft wel nog steeds haar 5 minuten inslaaphuiltje nodig maar die decibels zijn niet zo hoog :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 apr 2007, 19:49

Dat gaat dus nog altijd goed daar! :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 03 apr 2007, 09:45

Hallo,
Niet veel tijd vandaag maar toch effe wat nieuws:
- Met schoonmoeder is ondertussen afgesproken dat ze telkens op woensdag zal oppassen (en eventueel tijdens verlofdagen van de OM enzo). Eigenlijk zonder al te veel problemen. Blij dat dat duidelijk uitgepraat is :)
- Vandaag met Mila (binnen een uurtje) naar K&G voor haar tweede ronde spuitjes. Ze zal niet blij zijn!!! Hopelijk is ze weer niet zo zeurderig erna als vorige keer... Ben ook benieuwd hoe groot ze nu is!
- Wij zijn hier dus definitief gestart met flesjes bijgeven als training voor 'terug naar het werk' volgende week. Ze doet het redelijk goed. Ze weet in elk geval goed hoe het moet en in haar eerste honger drinkt ze 100 à 120ml op. De rest is dan een beetje sukkelen. Meestal strandt ze op 160ml in totaal. Straks ne keer vragen of dat genoeg is en of ik eigenlijk ni met papkes kan beginnen...

Groetjes!
Aditi
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

vanalles

Bericht door Aicha » 03 apr 2007, 10:52

Leuk te horen dat het bij iedereen nu redelijk vlot gaat!!! Zo kunnen de mama's ook weer wat krachten opdoen en rust inhalen. Sommigen wel niet voor lang meer, maar ga jullie daar niet te veel aan herinneren!

Aditi,

Jullie zijn dus makkelijk tot een goed oplossing gekomen voor de opvang van Mila. Ja, als je de vakantie van de OM meerekent zal ze wel aan wat daagjes komen om haar kleine meid te kunnen verwennen :wink:

Zal duimen dat de prikskes vlug voorbij zijn en ook de ongemakskes zodat ze morgen kan genieten van de kennismaking met 2 vriendjes :wink: !

Wij zijn nu ook terug op de goeie weg. Hélena slaapt nu van 22u tot ongeveer 3-4u en dan na een half uurtje terug tot ongeveer 9u; De ene keer dat ze wakker wordt leg ik haar toch nog aan anders weent ze te hard en 1 keer per nacht is nu ook niet zo erg hé!

Wij gaan donderdag terug voor de prikskes.

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 03 apr 2007, 13:42

Net terug van K&G... Mila weegt nu 5.490kg en ze is 56.5cm groot. Ze volgt mooi haar curve. Gewicht ietskes boven het gemiddelde en lengte iets eronder.
Ze heeft flink gerbuld wel. Tegen dat het aan onze beurt was, had ze natuurlijk honger en dan de prikskes nog... Tja... Enfin, ze heeft het weer goed oorstaan en nu ligt ze bij te komen. Om fris te zijn tegen morgen. Ah ja!

Aditi
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Mila

Bericht door Aicha » 03 apr 2007, 19:33

Oef, daar is Mila fdan ook weer vanaf!!!!! Hoe stelt ze het nu, geen last hoop ik?!
Ze heeft dus zoals allemaal hier prima in verhouding :wink:Dat kan alleen maar goed nieuws zijn!

Wij zijn deze namiddag naar de speelodroom geweest en ons mie was daar precies niet al te content :? . veel geweend en steeds maar proberen haar vuistjes,( samen dan nog :lol: :roll:) in haar mondje te proppen. :? :? en kwijlen...amaai...Zou dat al van haar tandjes kunnen zijn? Zal vanavond ne keer moeten voelen (nu slaapt ze). Kzou da wel zeer vroeg vinden. Zeker vergeleken met Orphée. Die kreeg pas haar eerste tandje 1 week voor haar eerste verjaardag!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 03 apr 2007, 21:22

Heb net gelezen ergens dat kindjes tussen 3 en 4 maand meer kunnen beginnen kwijlen... Wacht zie, ik zoek het nog eens op: euhm, er staat gewoon dat de baby in deze periode overvloedig speeksel begint te produceren. Zonder reden...
Maar amai, 1 jaar is dan wel weer laat eh! Dan is ze wel lang gerust geweest natuurlijk :)
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 03 apr 2007, 21:48

hallo iedereen,
Alles verloopt hier vlotjes, de spuitjes bijna voor ons allen gepasserd en terug voor een maand gerust!!! Want leuk is anders hé ...

Gewoon heeft ons ventje niet echt zin meer in patatjes enne eet hij er dan ook ni veel meer van. Elke morgen rond te vijven ben ik al bezig met te kokkerellen onderts dat hij in zijn sitterke zit te bekomen van zijn voeding ... 'k vind het een leuke periode nu.
Hij zevert ook al veel, zijn t-shirt is dan kletsnat, hij probeert net als Hélena om alletwee de handjes in de mond te steken. :? :?
Hij lacht zijn tandvlees al goed bloot ... :lol: :lol:

Nu nog een nachtje geduld en dan ziet hij zijn Mila in levende lijve ... spannend!!!
Dikke nachtzoen, Zion

PS: Nog vlug deze avond in bad ; dat ik morgen goe ruik hihi
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

kwijlen

Bericht door Aicha » 04 apr 2007, 07:37

Aditi,

kheb dus weer bijgeleerd want ik wist dat niet van dat kwijlen :oops: (en dat terwijl dit ons 3 e prutske is)!

Nana,

Ja zeg, zo schoon lachen...echt om bij te smelten é die lachskes!
Ons hélena begint er nu echteen deugnietje uit te zien, zeker als ze lacht en dan haar hoofdje zo wegdraait,...niet te doen.
En als ze in haar relaxke zit en probeert haar poep in de lucht te smijten... :lol: :lol:
Ik vind het ook een heel leuke periode nu! ze beginnen zo gewaar te worden

Ons mie slaapt nu nog zunne! aja, energie opdoen om vandaag haar nieuw vriendinneke te ontmoeten en Zion terug te zien! :lol: :lol:
tzal vandaag dus rustig zijn bij de januarietjes! Jammer dat Chanti en Flupke er niet bij kunnen zijn maar dat regelen we dan nog wel eens hé :wink:

groetjes AIcha (kga mij nu toch proberen een beteke toonbaar te maken :lol: :lol: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 04 apr 2007, 13:43

veel genot met julle bijéénkomst hoor :lol:
en breng dan verslagje uit hé :wink:

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 04 apr 2007, 16:24

Veel plezier vandaag!!!
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 04 apr 2007, 22:13

Hey Aicha en Nana,
Het was een gezellige dag. We kregen zelfs een zonnetje! Voor de nieuwsgierigen even wat uitleg over wat we hebben uitgespookt: een wandelingske in Kortrijk, babywinkels gekeken :D , lekker gesmuld en een fotosessie natuurlijk :lol:
En verder vooral baby's eten gegeven, schone pampers gegeven, ... :o

Omdat dat imageshack-gedoe bij mij nog steeds niet wil lukken, heb ik wat fotootjes in mijn persoonlijk album gezet: http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... er_id=1079
Ik heb ze voor het gemak wel wat verkleind. Nana en Aicha, als jullie je e-mailadres eens PM-en, dan stuur ik ze eens op in mooiere kwaliteit...

Ik vrees dat Mila toch een beetje onder de indruk was. Onderweg naar huis heb ik haar niet gehoord, maar daarna heeft ze thuis meer dan een uur liggen brullen en ze was niet te troosten. Uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen en ze ligt nog altijd te slapen.
En ik heb hier al een hoop vieze kleertjes mogen wassen... Jammer genoeg kreeg Mila het idee om eindelijk nog eens naar de grote toilet te gaan in het restaurant. Omdat het al bijna een dag geleden was, was het de moeite. Dus is haar reserve-pyjama goed van pas gekomen...

Ik heb trouwens thuis gemerkt dat mijn eigen bloesje ook een beetje verongelukt was: een melk-lek! Ik zal toch een beroep moeten doen op 'borstkussentjes' als ik volgende week weer moet gaan werken. Ze gaan mij daar zien komen anders...

De rest van de week ga ik het maar rustig aan doen met ons mie. De shock zal volgende dinsdag al groot genoeg zijn. :cry:

Groetjes,
Aditi

P.S. Aicha, veel succes met de prikjes morgen!
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 04 apr 2007, 22:39

Eventjes de tijd om de kliekjes te posten ;
Het was leuk om hen te ontmoeten. Niet alleen de zon was van de partij maar ook ons goed humer en niet te vergeten onze bubbelkes waar we zo rots op zijn ... hier gaan we dan

Afbeelding
Mila aan het uitrusten van de lange trip ...
Afbeelding
Hélena aan het shoppen ... ben ik niet om op te eten!!!
Afbeelding
Mila & Zion samen
Afbeelding
Hélena & Zion samen
Afbeelding
Aicha en haar trots
Afbeelding
Ben ik niet om op te eten ... de meisjes smelten voor mijn glimlach :wink:
Afbeelding
Aditien en haar prinsesje!!
Afbeelding
Nancy en Zion in dromenland
Afbeelding
Nog eventjes samen knus liggen en de dag is weeral voorbij!!!

Dikke knuffels aan allen, en we moeten dit zeker nog eens over doen en hopelijk kunnen de rest er ook bij zijn!!!
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 04 apr 2007, 23:31

ohhhhh wat een mooie foto's, ik heb zo spijt dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende keer kom ik zeker ook, en ze zijn allemaal zo gegroeid :lol:

en jullie mogen allemaal terrecht trots zijn op jullie schattekes, :lol: :lol: :lol:

ik moet ook nog eens fotootjes trekken want het is al weer eventjes geleden en ze groeien zo vlug,

hier heb ik ook goed nieuws, de laatste dagen slaap kyana van ongeveer 23h30 tot 9u smorgens, als dat niet goed is en vandaag heeft ze ook heel goed overdag geslapen, en we zijn naar de osteopaat geweest, hij heeft gezegt dat het bedje zeker niet hoger moet staan en dat we ze op de grond op een speeltapijt moeten laten spelen, zeker niet te lang in de maxi cosi op babysit, slecht voor het rugje en een onnatuurlijke houding. ook op het buikje slapen is zeer goed voor de houding en voor de ontwikkeling, maar kyana slaapt altijd op haar buikje, hoe slapen jullie kindjes?

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

uitstap

Bericht door Aicha » 05 apr 2007, 08:05

Goeiemorgen allemaal,

Ik heb gisteren ook genoten van onze ontmoeting en uitstap! heel tof!!!!

Net zoals Mila heb ik ook ondervonden dat ons poppemie wat onder de indruk was. Bij haar was hetniet gisterenavond, want toen iedereen weg was heeft ze een dikke 2 uur in haar bedje geslapen maar deze nacht was ze toch weer onrustiger! Ook wij zullen vanaf vandaag weer ons gewone ritme opnemen en de structuur laten zegevieren zodat we colgende nacht weer goed slapen! Allée, als we geen prikongemakskes hebben natuurlijk :wink: :?

Hebben jullie kindjes last gehad van dat vaccin tegen Rota-virus? Hélena krijgt daar nu pas het eerste deel van :roll:

nana en aditi,

't zijn toch schatjes é!!!! En Zion, dienen gaat da precies niet geleerd moeten worden om de meiskes voor hem te winnen; Moet nog steeds lachen als ik er aan denk dat hij in het park zo dicht mogelijk bij Mila kroop :lol: :lol: :lol:

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 05 apr 2007, 10:26

't zag er gisteren inderdaad héééééél gezellig uit met jullie prutskes. Hele schone fotokes zunne. Amai... ik denk dat ons pruts er ook van onder de indruk zou zijn om een ganse dag op stap te gaan. Da gaat bij ons gewoon niet. Gisteren ben ik efkes anderhalf uur weggeweest met haar. Ze kan niet langer dan een uurke wakker blijven dus ge weet al genoeg hé. Als ze niet kan slapen begint ze het serieus uit te hangen zunne. En in hare maxi-cosi slaapt ze niet meer. In het begin deed ze dat wel nog. Nu nog enkel in haar bedje :roll: :roll: Als we dus ergens naartoe gaan kunnen we de uren erna bijna gene weg met haar. Ze is zo gewoon aan haar vast schematje :roll: Volgende week ga ik nog eens op familiebezoek. Eens benieuwd op ze in haar reisbed kan slapen :?

Aicha
Ons margot heeft vorige week dat spul in hare mond gekregen voor het rota-virus. Het heeft efkes geduurd voordat ze het binnen had want ze was serieus aan het wenen. De dokter wou het haar niet ineens geven want dan zou ze zich verslikken. Maar achteraf heeft ze daar verder geen last van gehad en ik had ook niet de indruk dat het slecht smaakte want dat ziet ge ook direct aan haar snuitje :lol:

chanti
Ons pruts slaapt ook maar enkel op haar buikske zunne. Ze valt soms op haar rug in de zetel in slaap als ik net liggend de borst heb gegeven, maar binnen de 5 min schiet ze terug wakker. Ook in haar bed als ne keer geprobeerd maar het lukt echt niet op haar rugske. Dan maar op haar buik hé :wink:

Gisteren was Margot 's nachts terug op 03u wakker geworden om te eten. Ik had al schrik dat ik er weer elke nacht zou uitmoeten, maar ze heeft zich alweer herpakt :lol: Ze is gisteren gaan slapen om 21u en ze werd wakker om 06.15u :shock: :shock: Om 03u wel effe geneut gehoord, maar haar gewoon laten liggen en ze viel weer in slaap. Om 06.45 u is ze terug gaan slapen en ze ligt nog steeds zalig te slapen en het is nu 10.30u. :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 05 apr 2007, 10:46

Heylaba,

Het waren niet enkel jullie prutskes die onder de indruk waren, hier heeft hij gebruld van rond 19u30 tot 22u, zijn flesje dan wat vroeger gegeven maar door de vaak heeft hij ze niet ten ganse uitgedronken met gevolg dat ik deze nacht zo een drie keer uit mijn bed gemoeten heb maar pas om 5u terug een voeding gegeven!!
En ook hebben de patatjes deze middag er goed ingegaan ... raar hé dat zo een prutskes daar van weten :? :?

Chanti,
Onze man is een halve zij-buikslaper. Als hij terecht komt op zijn ugje dan is hij helemaal over zijn toeren, 'k zou zeggen g moet doen waar u kindje zich best bij voelt :wink:

Allée tot tonne, hij word terug moe,
daag
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 05 apr 2007, 11:19

Hey,
Ik ben er om 4u ook uit gemoeten. Ik heb haar eerst een tijdje met haar tutje proberen sussen, maar mevrouwtje had duidelijk zin in meer. Dus heb ik haar maar een flesje gemaakt dat ze half in haar slaap heeft opgedronken. Daarna kon ze weer verder. Nu ligt ze ook weer lekker te dutten. Hoewel ze er met protest is ingegaan.
Och ja, als we ze niet elke week zo heen en weer sleuren, zullen ze daar wel tegen kunnen zeker? Je kan toch moeilijk altijd thuisblijven, eh? Allee, ik zou dat toch niet goed kunnen. En soms kan je gewoon niet anders: ons pruts is mee gaan tekenen bij de aannemer, mee een lening gaan aanvragen, mee vloertegels gaan kiezen,... En nu de keuken nog! We kunnen toch moeilijk altijd iemand vragen om hier bij ons op haar te komen letten.

Chanti, hier wordt ook op de buik geslapen, hoor. Ons mieke lijkt zich zo het meest geborgen te voelen. In andere posities is ze veel onrustiger en krijg ik haar bijna niet in slaap. Bij de OM gaan ze het op haar rug proberen (voorschriften), maar ik heb in elk geval de toestemming gegeven om haar op haar buikje te laten slapen :)

Aicha en Nana, allee, dan vonden we het allemaal plezant! En de volgende keer zal het nog plezanter zijn, want dan moeten we ni meer zenuwachtig zijn :)

Aicha, je bent misschien al weg met Hélena (om hoe laat moeten de prikskes?), maar van dat Rota-virus-ding heeft Mila ook niet echt last gehad, denk ik hoor. Zij heeft nu de 2 dosissen gehad. Ze was telkens wel erg slaperig de dag van de prikskes, maar ja, ik weet niet van wat precies, eh. En vies vond ze het ook niet. Ze had iedere keer honger, dus het ging goed binnen ;) Ik ben eigenlijk blij dat ze allebei al gehad heeft voor ze naar de OM gaat. Je weet maar nooit daar...

Groetjes,
Aditi
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

TUSSENIN

Bericht door Aicha » 05 apr 2007, 13:12

Wij moeten om 15u20 bij k & g zijn. En net nu wij gaan voor de rotaprikskes belt mijn vriendin met het nieuws dat haar zoontje Rota heeft en nochtans ook het vaccin gekregen heeft! toeme toch, hoe ist mogelijk! :( :? :evil:

Helena geniet nu van haar dutje sinds 10u30 ! Sebiet moet ik ze nog wakker maken zodat ze haar groentenpapje nog kan binnenspelen vooraleer we vertrekken :?

tot straks
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 05 apr 2007, 15:02

Oei oei ik krijg al schrik als ik da hoor. Had haar zoontje het vaccin al lang geleden gekregen. En hoeveel keer al. Want ze moeten da 2 keer krijgen voordat ze 6 maanden zijn. Ik weet ook nie of da direct werkt :? :? Ik moet straks nog een voorschrift voor ROTARIX gaan halen bij de dokter van K&G. Ik moet op 03/05 terug voor haar spuitjes maar ze hebben het voorschrift voor het vaccin tegen rota-virus vergeten meegeven. :roll: Ik zag da toevallig in mijn boekske aangekruist staan. Ikke dus direct gebeld met K&G en inderdaad, ze moet da twee keer krijgen. En ik was al content dat ze ervan af was :roll: Niet dus :x

Hier nog wa fotokes van Margot :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 05 apr 2007, 15:19

jullie bijéénkomst is dus geslaagd té allé ben blij
mooie foto's van jullie allen hoor

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 05 apr 2007, 17:40

Mooie foto's van al jullie kindjes en de bijeenkomst! Leuk dat het zo goed is meegevallen!!!
Was het niet raar om elkaar in levende lijve te zien?
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

spannend

Bericht door Aicha » 05 apr 2007, 18:08

Sandy,

nanay en ik hadden elkaar al wel enkele keren ontmoet maar twas wel spannend om Aditi te leren kennen. 't is nieuw en eigenlijk toch ook weer niet, begrijp je :wink: . Maar ...twas zeker en vast de moeite waard hoor en voor herhaling vatbaar!

We zijn nu terug van de prikskes en ons mie heeft daar niet gebruld :lol: :lol: maar is wel beginnen mekkeren vanaf we daar buiten kwamen :? Zou den ze daar zo rap ambetantig kunnen van worden :?: .
Enfin, ik heb ze nu in haar bedje gelegd maar kvrees dat ons madammeke niet gaat slapen. Ben al 2 keer terug naar boven geweest maar ze heeft er echt geen zin in!

Ik heb samen met die rotarix ook iets homeopathisch meegebracht voor de tandjes en kdenk dat ik haar sebiet een beetje zal geven want ze is weeral heel den dag in haar mondje aant prusen en als ik over haar tandvlees wrijf vooraan vind ze dat aangenaam!

Alléé, kga ze maar uithalen dan :roll: geen dutje dus.....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 05 apr 2007, 19:22

Kenden jullie elkaar dan al van voor hier? Of is het idee hier ook onstaan om eens samen te komen?
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

nana en ik

Bericht door Aicha » 05 apr 2007, 19:50

we hebben elkaar hier leren kennen toen we zwanger waren. Bleejk dat we in hetzelfde ziekenhuis bij de gyn gingen en dus ook niet zo ver (5km) van elkaar wonen!

nana is eens komen piepen in de wachtkamer toen we beiden op zwangerschapscontrole moesten maar da was heeeeel vluchtig (mijne frank is maar pas gevallen toen ze al weer weg was :lol: :lol:).
Als ik dan bevallen ben is ze ook eventjes komen peipen maar khad juust imens veel bezoek :( dan ben ik haar maar gaan opzoeken na de geboorte van Zion en hebben we eindelijk eens deftig kunnen kennismaken!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 06 apr 2007, 11:51

Hey Aïcha,
Hoe is het afgelopen gisteren met Hélena haar humeur na de prikskes. Heeft ze nog wat willen slapen daarna?
En uw prutske zou dan toch al tandjes willen maken, zeg? Het is een snelle ;)
Aditi
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”