Bericht
door G&F&S » 02 feb 2007, 23:14
En ik heb dus nog niks buik hé.... mag echt wel gaan komen zenne, enkel m'n vet komt nu wat hoger, maar ik zie er totaal niet zwanger uit en ben toch al voorbij de 17 weken.
sinds vanmorgen barsende hoofdpijn, Femke hele morgen drama aant maken omdat ze geen hele dag in school wou blijven. Maar ik ging half uurtje later beginnen, dus kon niet om 12.30u aan school geraken, en had ook niet veel zin om aan haar kuren toe te geven. Ze is al een hele week elke avond dwars aant doen met maar neit te willen slapen en dus pas tegen 21u in slaap te vallen (als de slaap sterker wordt dan de koppigheid) maar ze is 's morgens dan amper wakker te krijgen en veel te moe.
Daarnet ging ik haar in school ophalen, maar de juf (niet hun gewone juf die is er op vrijdag maar half dagje, de peuterjuf geeft dan turnen) zei dat ze weigerde naar beneden te komen. Dus ikke naar boven maar tegen mij bleef ze ook koppig volhouden. Heb haar 3 kansen gegeven om zelf mee te komen zonder resultaat, heb dan haar gerief gepakt en haar mee naar beneden gedragen. Beneden wou ze nog steeds niet normaal doen en dan heb ik haar mee buiten genomen aan fiets en haar neergezet, en haar gerief op grond gelegd, dan was ze boos omdat ik volgens haar haar schoenen had kapot gegooid en heeft ze ze toch aangedaan, nadat ik zei dat dat niet had kunnen gebeuren als ze schoenen gewoon zou aandoen.
Heb dan haar jas aangewrongen dik tegen haar zin, maar in enkel t shirt was het me iets te koud om op fiets te rijden.
Hier thuis heb ik ze naar haar kamer gestuurd (had ik haar al van op hoogte gebracht) en wekkertje gezet op half uurtje, zodat ze kon nadenken waarom ze zo deed en terug komen als ze terug lief kon zijn en tegen mij kon zeggen wat er was. 10 minuten later stond ze hier terug met de boodschap dat ze terug lief ging zijn en wou tv kijken, wat ze na da gedrag van mij dus niet mocht, was ze terug helemaal hysterisch en vooral heel hard comedie aant spelen en terug naar boven, maar ze mocht Poes niet meenemen, of ze moest beneden bllijven en daar spelen.
Dan heeft ze weer wat zitten roepen en nu hoor ik haar wat zitten mokken op zichzelf. Ik vraag me op zo'n momenten dan echt wel eens af wat ermee aan te vangen zenne, want in hoek zetten helpt dan niet, ze zit er dan te vast in in dat gedrag en geraakt er maar moeilijk uit. Maar nu ga ik eens volhouden en vooral niet toegeven, dus ze kijkt geen tv en blijft niet langer op zoals we gisteren hadden afgesproken, ze moet maar leren dat ik zulk gedrag verre van goedkeur.
Nu is ze boven wel gewoon wat aant spelen, maar tis om haar terug in haar normale doen te krijgen en dat lukt best als ze even afgezonderd is. Maar de rommel die ze nu aant maken is, gaat ze dus straks ook weer moeten opruimen en dat zal ook wel weer drama geven.
Ze is hier weer en weer vol drama omdat ze nog steeds geen tv mag kijken. Maar het zal niet meer voor vandaag zijn.
Ze zei dat ze in school zo deed omdat ze de kleinste was, en juist had ze honger (we eten om 17u) en nu weent ze dat er iemand lief voor haar moet zijn, maar ze kan het zelf niet dus ik hou ook koppig vol dat ze zich moet gedragen. Meestal als ze zegt "ik hou niet meer van jou" antwoord ik steeds, maar ik wel van jou, ik vind het gewoon niet leuk dat je dat of dat doet.
Dan ben ik aan het eten begonnen, en mss iets vroeger gegeten, dan is ze wel terug rustig geworden.
En hop direct daarna weeral naar boven se, had ze net op m'n schoot gezet om haar te kalmeren (het was drama omdat Poes ni bij haar bleef zitten) was dan aant vertellen wat we gingen doen, eten koken mag ze wel bij sommige dingen bij helpen, maar twas weer niet goed, ze wil persee tv kijken en mag dus niet.
Het werd nog een vermoeiende avond we zijn dan ook nog ff langs advocaat geweest , want ze was vanmorgen al gaan werken, voor die papieren, maar ze heeft al gemaild dat ik wel tijd genoeg heb omdat dat kreng ook maar na een maand antwoord had gestuurd en we gaan dat dus ook doen, kan ik toch nog die hare valentijn verpesten :lol!:
Maar Femke haar gedrag was na het eten wel terug wat beter, bij advocaat was ze wel druk (dus duidelijk de vermoeidheid waar ze last van heeft) maar viel wel mee. Ze is wel nog iets langer mogen opblijven en is in zetel in slaap gevallen.
Haar nu in bed leggen en dan zelf ook gaan slapen...
Ps deze post heb ik ff van ander forum gehaald, omdat ik anders zelfde nog eens moest typen, is mar voor geval de tijdspanne niet meer zou kloppen, want heb deel aangepast.
Doei
G&F
"Cogito ergo sum"