wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 06 jan 2007, 09:04

NOGTHANS ZEI DE GYN DAT HET EEN WRIKKELGAT IS LAG NIET STIL
EN DAN TOCH NOG ZO EEN MOOIE ECHO HEBBEN :!:

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 08 jan 2007, 19:28

veel succes mogen nele b
en dan een verslagje komen brengen hé :lol:
met mij gaat alles goed :wink:

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 09 jan 2007, 19:22

hey,
Alles prima verlopen hier in het ziekenhuis! Alles erop en eraan!
Ons kindje is ondertussen 6.2 cm en doet het prima!
groetjes
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 09 jan 2007, 19:40

a leuk om te lezen :lol: en voor wanneer ben je juist uitgerekend?
kun je eens je echo hier zetten?vind dat altijd schoon :wink:
en anders voel jij je goed?
dada

ps blijft hier rustig hé in de juli maand :cry:

Molly
Pas blauw

Bericht door Molly » 10 jan 2007, 00:07

Jullie doen dat hier precies niet slecht!
Doe zo verder hé!
Afbeelding

Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 11 jan 2007, 15:12

hier is mijn buikje van net geen 13 weken (morgen 13w) :wink:
Afbeelding

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 11 jan 2007, 19:44

hey,
Mijn uitgerekende datum is niet veranderd (19 juli)
Heb helaas geen mooie echo om te laten zien! Bij vorige zwangerschap wel maar nu had ze niet zoveel foto's genomen en degene die ze wel had waren heel onduidelijk, spijtig!
Ach wij hebben de baby "live" gezien, dat kan niemand ons afnemen hé!

voor de rest gaat alles hier PRIMA!! Vandaag naar de solden geweest en met dit thuis gekomen
:D broek voor onze jongen
:D sneeuwlaarzen voor mij (voor op sneeuwvakantie)
:D 2 tutkettingen voor de toekomstige baby (kon het niet laten)
:D zwangerschapsbroek en zo'n jurk om over een broek aan te doen

allemaal koopjes!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ook alles ok met jou daar?
groetjes Nele
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 11 jan 2007, 21:12

JAMMER DAT JE GEEN DUIDELIJKE ECHO HEBT :cry:
hier heb ik nog geen koopjes gedaan heb eigenlijk nog geen zin gehad om op jacht te gaan :wink:
met mij anders alles goed allé voel me superrrrrrrrr :D

nu en dan eens een foto van je buik plaatsen hé
allé jij bent uitgerekend voor 19juli en ik voor 20juli maar ik weet al zeker dat het eerder zal zijn voor mij nl van milan 14dagen eerder en van maité 10dagen eerder dus nu gok ik op 7dagen eerder :wink:

stel het verder goed en kom maar nu en dan een berichtje plaatsen hé want,het blijft hier zo kalm :cry: vind je niet :?:

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 19 jan 2007, 16:28

hallo hier ben ik terug eens :lol:
vv is daarstraks langsgeweest heb dus mijn beebje kunnen horen :lol: zalig hartslag was tussen 150 en 160 en dat is normaal hoe kleiner het is hoe vlugger het slaat zei ze
mijn bloeddruk ietsje tehoog :cry: 13.7 normaal altijd 12.7
hier nog eens mijn buikje Afbeeldingen ik hou jullie op de hoogte hé :wink:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 25 jan 2007, 13:22

2de poging om hier mee te komen schrijven...

Zoals gezegd op ander topic ben ik vandaag net 16 weken. Heb niet echt last gehad van misselijkheid ofzo. Ene keer ziek geweest van 2 slokjes wijn, dus dat heb ik voor tijdje afgezworen.

Ik ben uitgerekend voor 12 juli en hou me gewoon aan datum, ook al was op basis van echo de datum al naar de 8ste verschoven. Maar bij m'n zws van Femke was dat ook en toch ben ik me steeds blijven vasthouden aan mijn eerste datum (19/01/2002) en ze is dus op uitgerekende dag gekomen. Van mij mag dat nu weer, hoewel 5 dagen vroeger op 07/07/07 zou ook wel leuk zijn, of dagje later op vrijdag den 13de :lol:

Ik ben tot hier toe nog niks bijgekomen, enkel kg afgevallen en daardoor nog niks te zien ook niet. Al m'n broeken zakken nog steeds af. Ik had toch wel beetje gehoopt dat ik al iets van buikje zou hebben, heb zelfs ook gevreesd dat ik niet meer in broek zou kunnen die ik met de kerst zou krijgen van m'n moeder (is zelfde maat als altijd) maar zelfs die is nog steeds te breed.

Femke weet sinds haar 5de verjaardag vorige week dat ze grote zus wordt en ze ziet het wel zitten, ze is al plannen aant maken dat beebke dan bij haar mag slapen enz, maar ik probeer haar dan in te prenten dat dat de eerste maanden niet zo zal zijn, ik ga niet steeds naar andere kamer voor te voeden ze. Hoewel ik bij Femke niet mocht klagen, die sliep al door op 3 weken, en na 3 à 4 maand deed ze al klokje rond.

Ik ervaar de zws wel lichtjes anders dan bij Femke, die was veel "drukker" in m'n buik, wat toen op echo heel goed zichtbaar was, maar kreeg er een rustige baby voor in de plaats. Dit beebke is in m'n buik veel rustiger, op echt ook maar zo af en toe eens rekken. Maar voel de bewegingen al wel heel duidelijk en dit al van begin jauari; lijkt heel vroeg, maar bij Femke had ik al "gevoel" op 16 weken, wat voor een eerste dan ook wel heel vroeg is.

Vooral als ik achter pc zit voel ik het goed en dan meestal ook wel 's avonds. Bevallen wil ik in e eerste plaats thuis, als alles goed gaat. Maar heb ook geen schrik om te bevallen, bij Femke was dat heel vlot gegaan. Was om 13.30u binnen gegaan met 5cm ontsluiting (en ikke maar denken dat ze me terug naar huis zouden sturen) en om 18.40u is ze geboren. Waar ik me in het ziekenhuis vooral aan heb geergerd was het feit dat de vv zei dat als ik onder water wou bevallen ik dus geen epi kon vragen (precies ik zou da gewillen hebben :roll: ) ik had dat op voorhand al overal verkondigd da ik da ni zou willen (of in uiterste nood ofzo) en m'n tandarts, maar allee das toch makkelijk, je vraagt prikje en gaat bevallen, de kiné ook... je mag dat nooit uitsluiten ze, kan wel eens aangenamer zijn. Toevallig waren deze 2 wel mannen :roll:

Dus deze keer thuis in m'n eigen bad, of bevallingsbad dat m'n vv mee brengt... Ik zie dat zeker zitten en wie weet kan Femke dat gewoon thuis blijven, als ze slaapt ofzo en anders mag ze wel wat tv kijken ofzo, ik zie dan wle wat ik met haar doe.

Wat wel mijn grootste angst is is dat ik bij m'n werk vroeger ga moeten stoppen en ik dan maar 8 weken ga hebben van bevallingsrust en dat zie ik totaal niet zitten, maar heb wat info van de vakbond gekregen om toch van da werk af te geraken (ik doe dat al sinds dag één tegen mijn zin) en dan zou ik wel wat langer thuis kunnen blijven en rustig naar een wel gewilde job zoeken. Ik heb zelfs schrik om ziek thuis te blijven, omdat ze dan pas 3 maand later m"n gewaarborgd loon uitbetalen, maar ga daar sebiet voor naar ziekenkas en eens horen hoe da juist zit met arbeiderscotnract.
Ben dus al 2 dagen goed ziek (barstende hoofdpijn, verkoudheid en koortsig gevoel) maar ben gewoon gaan werken, tot vanmorgen, ik zette Femke op fietsstoel om naar school te gaan en er schoot iets zéér pijnlijk in m'n rug en omdat ik me nog amper kon bewegen kon ik dus niet gaan werken... Dan naar werk gereden en dat gaan zeggen en van daaruit klant opgebeld dat ik vandaag ni kwam poetsen.

Ben enerzijds wel blij dat ik nu thuis ben, maar anderzijds krijg ik gewoon stress bij de gedachte aan dat financiele...

Zo dat was het ongeveer dat ik 2 dagen geleden hier had komen posten, maar door m'n vergeetkop had ik pc afgezet voor ik het had verzonden, maar voelde me toen ook al geen 100%

Nu naar ziekenkas en dan kruip ik rest van dag in m'n zetel tot het etenstijd is en ik iets in elkaar ga flensen om te eten.

Wat er ook nog bij stond is dat ik ook zws vitaminen neem, maar pas sinds vorige week terug, want was er ni misselijk van maar als ik die nam kreeg ik een onstilbare honger maar wel gevoel dat maag vol zat dus kon ik niet eten...
En magnesium neem ik ook; voor vermoeidheid en m'n luie darmen (heb ik ook meer last van dan bij Femke...))

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 25 jan 2007, 13:26

hier nog echo, net met digitaal toestel getrokken...
Dus niet zo heel duidelijk, maar heb geen scanner.

Afbeelding[/img]
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 25 jan 2007, 13:35

hey welkom en we zullen veel kunnen uitwisselen

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 27 jan 2007, 15:10

hallo nu weet ik het zeker sinds een dag of 3 voel ik beweging in mijn buik :lol: vooral wanneer ik in mijn bed lig dus kan niet anders dan die kleine zijn hé :lol: voel me er goed bij eindelijk leven in mijn buik :wink:

voel me sip het gaat slecht met mijn dooppeter hij is 71 jaar en de dokter geven hem weinig geen kans om nog het weekend te overleven oh heb echt ermee tedoen zenne heb deze morgen geweest en die kan echt bijna niet meer praten zo hees die is :cry: er is al één kant van zijn stembanden lam en zijn slokdarm is zodanig vernauwd dat hij bijna niks meer kan eten :( ik hoop dat hij nog wat blijft vechten en niet teveel oijn heeft.
zo dit moest ik even kwijt lucht zo een beetje op

groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 27 jan 2007, 16:17

Proficiat met de beweging in je buik!! Op hoeveel weken had je bij Milan en Maité beweging? Ik bij femke op 16 weken al en nu was ik denk ik 13 weken... is echt wel vroeg, maar ik herkende het "ploppen" in m'n buik. Is vooral als ik achter pc zit, omdat ik dan beetje voorover gebogen zit en dus er wat gedrukt wordt op buik.

Hoe erg van je dooppeter, hopelijk heeft hij idd niet te veel pijn. En is het met je zws niet te zwaar mentaal...

Ik ben nog steeds goed verkouden (wil maar ni beteren) maar sebiet ff poetsen (living, speelkamer en eetkamer) en dan badje pakken. Femke is straks om 18.30u terug van bij m'n ex en die moet zeker slapen op 19.45u want dan vertrek ik naar een optreden van een vriendin, maar Femke is geen simpel als ik er niet ben, dus heb liever dat ze dan al slaapt. en dat ze geen nachtmerries krijgt, want dat had ze overlaatst wel toen ze van bij m'n ex kwam... en tis nu eenmaal een mama's kindje :lol: en als m'n moeder oppast krijgt ze haar zin en dat weet ze, dus terug slapen als ze wakker zou zijn zal al heel moeilijk zijn...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 27 jan 2007, 16:23

ik geloof van milan rond de 20 weken en van maité rond de 18weken en nu ja aan bijna 15weken hé

ivm mijn dooppeter ja het is mentaal zwaar maar hou me wat recht dankzij de kids hé en we weten 2 weken dat het niet zo goed meer gaat met hem maar sedert gisteren ligt hij nu in het ziekenhuis en je ziet dat hij niet goed is hoor moja we moeten er ons op voorbereiden hé
als ze van de ene dag op de anderen doodgaan is het erg maar nu we het weten is het ook moeilijk want hijzelf weet het niet hé en we moeten ons dus sterk houden als we op bezoek gaan
deze avond nog eens gaan mat mijn man want die moet altijd werken zaterdags :(

amuseer je deze avond op het optreden hé van je vriendin en hopelijk heeft femke geen nachtmerrie deze keer

dada

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 29 jan 2007, 10:41

hallo hoe is het hier met de toekomstige juli mama's?

g&f hoe heb je het gesteld op dat optreden van je vriendin?
en femmke goed geslapen?geen nachtmerie's gehad?

ik ben dus zaterdagavond en zondagmorgen naar mijn dooppeter geweest en hij ziet er eigenlijk redelijk goed uit ben blij
vandaag gaan ze hem dus bestralen in zijn keel om hem wat meer comfort tegeven om beter te kunnen ademen en praten
hopelijk gaat hij nog een tijdje mee want zou hem toch erg missen hoor
mijn dooppeter is echt een toffe mens verteld graag grapjes en kan echt nog mee met de tijd :lol:
zou toch graag hebben dat hij zijn derde achterkleinkindje nog eens kan ontmoeten want dat zou toch jammer zijn hé
nu ik denk dat mijn pépé een vechter is lijk dat de dokters vrijdag zeiden zijn ze toch redelijk mis
ofwel kan het opeens zeer veel verslechteren dat weten we ook niet

allé ga stoppen met zagen want dat is ook niet plezant voor jullie hé

hou jullie allemaal goed hé dada en groetjesssssssssssssssssss

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 29 jan 2007, 10:59

daarvoor zijn we er é, om ne keer uw hartje te kunnen luchten?
Ben blij dat het toch weer de goede kant uit gaat met uw pepe. Dat zou inderdaad leuk zijn moest hij jullie kleintje nog weten geboren worden é. En misschien geeft dat uitzicht hem ook de moed en de vechtlust om nog bij ons te blijven é.

Hou je goed é!
Afbeelding

Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 29 jan 2007, 11:20

ja ik hoop het ook echt dat hij nogwat blijft vechten :wink:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 29 jan 2007, 13:28

Optreden was heel leuk, wist eigenlijk totaal niet wat te verwachten, enkel dat het optreden was van hun koor.

Bleek dus idd hun koor te zijn die goed doel steunen (11.11.11) en hun opbrengst ging naar een project in de filipijnen, waar een van hun voormalige koorzangers aant het werk is.

Heb het niet al te laat gemaakt om middernacht was ik thuis. Femke is uiteindelijk wakker gebleven tot m'n moeder er was en heb dan met haar auto mogen gaan (was geen weer op er met fiets door te gaan) en Femke was goed gaan slapen, maar had na half uurtje wel terug naar beneden geweest en was daarna zelf gaan slapen.

MOcht ni klagen, ze sliep tot 9.30u en ik ben half uur later opgestaan.

Ben blij voor je dat je peter weer aan betere hand is en idd de dokters weten dat nooit echt zeker zenne... Zo kreeg m'n beste vrienin regelmatig telefoon toen haar vader opgenomen was, dat hij op sterven lag (laatste keer ook tijdens zws) en die loopt nog steeds rond, hij was toen gewoon ff heel slecht maar kwam er weer door.

Zou wel leuk zijn, moest hij toch nog geboorte van jullie kleintje halen, dat geeft toch weer wat moed om te vechten ook hé.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 02 feb 2007, 19:10

mijn buikje van 15weken
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 02 feb 2007, 19:11

eum 16weken
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 feb 2007, 20:07

:shock: :shock: Je hebt al een serieuse buik hé??? :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 02 feb 2007, 20:27

ja hoor tegen wie zeg je het
ik kan het niet tegenhouden hé
nu t'is voor een goed doel hé
dada :lol:

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 feb 2007, 21:28

En...het is heel mooi om naar te kijken!! :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 02 feb 2007, 23:14

mercikes sandy :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 02 feb 2007, 23:14

En ik heb dus nog niks buik hé.... mag echt wel gaan komen zenne, enkel m'n vet komt nu wat hoger, maar ik zie er totaal niet zwanger uit en ben toch al voorbij de 17 weken.

sinds vanmorgen barsende hoofdpijn, Femke hele morgen drama aant maken omdat ze geen hele dag in school wou blijven. Maar ik ging half uurtje later beginnen, dus kon niet om 12.30u aan school geraken, en had ook niet veel zin om aan haar kuren toe te geven. Ze is al een hele week elke avond dwars aant doen met maar neit te willen slapen en dus pas tegen 21u in slaap te vallen (als de slaap sterker wordt dan de koppigheid) maar ze is 's morgens dan amper wakker te krijgen en veel te moe.

Daarnet ging ik haar in school ophalen, maar de juf (niet hun gewone juf die is er op vrijdag maar half dagje, de peuterjuf geeft dan turnen) zei dat ze weigerde naar beneden te komen. Dus ikke naar boven maar tegen mij bleef ze ook koppig volhouden. Heb haar 3 kansen gegeven om zelf mee te komen zonder resultaat, heb dan haar gerief gepakt en haar mee naar beneden gedragen. Beneden wou ze nog steeds niet normaal doen en dan heb ik haar mee buiten genomen aan fiets en haar neergezet, en haar gerief op grond gelegd, dan was ze boos omdat ik volgens haar haar schoenen had kapot gegooid en heeft ze ze toch aangedaan, nadat ik zei dat dat niet had kunnen gebeuren als ze schoenen gewoon zou aandoen.

Heb dan haar jas aangewrongen dik tegen haar zin, maar in enkel t shirt was het me iets te koud om op fiets te rijden.
Hier thuis heb ik ze naar haar kamer gestuurd (had ik haar al van op hoogte gebracht) en wekkertje gezet op half uurtje, zodat ze kon nadenken waarom ze zo deed en terug komen als ze terug lief kon zijn en tegen mij kon zeggen wat er was. 10 minuten later stond ze hier terug met de boodschap dat ze terug lief ging zijn en wou tv kijken, wat ze na da gedrag van mij dus niet mocht, was ze terug helemaal hysterisch en vooral heel hard comedie aant spelen en terug naar boven, maar ze mocht Poes niet meenemen, of ze moest beneden bllijven en daar spelen.

Dan heeft ze weer wat zitten roepen en nu hoor ik haar wat zitten mokken op zichzelf. Ik vraag me op zo'n momenten dan echt wel eens af wat ermee aan te vangen zenne, want in hoek zetten helpt dan niet, ze zit er dan te vast in in dat gedrag en geraakt er maar moeilijk uit. Maar nu ga ik eens volhouden en vooral niet toegeven, dus ze kijkt geen tv en blijft niet langer op zoals we gisteren hadden afgesproken, ze moet maar leren dat ik zulk gedrag verre van goedkeur.

Nu is ze boven wel gewoon wat aant spelen, maar tis om haar terug in haar normale doen te krijgen en dat lukt best als ze even afgezonderd is. Maar de rommel die ze nu aant maken is, gaat ze dus straks ook weer moeten opruimen en dat zal ook wel weer drama geven.

Ze is hier weer en weer vol drama omdat ze nog steeds geen tv mag kijken. Maar het zal niet meer voor vandaag zijn.
Ze zei dat ze in school zo deed omdat ze de kleinste was, en juist had ze honger (we eten om 17u) en nu weent ze dat er iemand lief voor haar moet zijn, maar ze kan het zelf niet dus ik hou ook koppig vol dat ze zich moet gedragen. Meestal als ze zegt "ik hou niet meer van jou" antwoord ik steeds, maar ik wel van jou, ik vind het gewoon niet leuk dat je dat of dat doet.

Dan ben ik aan het eten begonnen, en mss iets vroeger gegeten, dan is ze wel terug rustig geworden.
En hop direct daarna weeral naar boven se, had ze net op m'n schoot gezet om haar te kalmeren (het was drama omdat Poes ni bij haar bleef zitten) was dan aant vertellen wat we gingen doen, eten koken mag ze wel bij sommige dingen bij helpen, maar twas weer niet goed, ze wil persee tv kijken en mag dus niet.

Het werd nog een vermoeiende avond we zijn dan ook nog ff langs advocaat geweest , want ze was vanmorgen al gaan werken, voor die papieren, maar ze heeft al gemaild dat ik wel tijd genoeg heb omdat dat kreng ook maar na een maand antwoord had gestuurd en we gaan dat dus ook doen, kan ik toch nog die hare valentijn verpesten :lol!:

Maar Femke haar gedrag was na het eten wel terug wat beter, bij advocaat was ze wel druk (dus duidelijk de vermoeidheid waar ze last van heeft) maar viel wel mee. Ze is wel nog iets langer mogen opblijven en is in zetel in slaap gevallen.
Haar nu in bed leggen en dan zelf ook gaan slapen...

Ps deze post heb ik ff van ander forum gehaald, omdat ik anders zelfde nog eens moest typen, is mar voor geval de tijdspanne niet meer zou kloppen, want heb deel aangepast.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 02 feb 2007, 23:37

oei dat is niet plezant voor jou als femke zo tegendraad is
heb tedoen met jou maar je moet je niet laten doen hoor
is niet goed in jou toestand en best niet teveel reklameren haar gewoon eens laten doen
onze milan is ook soms koppig enik negeer dat en dan is het het vlugst voorbij allé hier toch

jij hebt chance dat je nog niks ziet ik ben soms beschaamd dat de mijne al zo dik is en dan vragen ze voor wanneer is het enja t'is nog een eind hé
ochja ben benieuwd hoeveel kg er terug bij zullen gekomen zijn
maandag weet ik het maar ik laat het niet aan mijn hartje komen zenne
ik eet nochtans niet meer dan anders dus kan ik niks anders doen hé

groetjesssssssssssssssssss
ps wanneer moeten jullie terug naar de gyn?????G&F NELE B EN .....

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 05 feb 2007, 16:42

hallo ben vandaag naar de gyn geweest en alles is in orde
baby is nu 11.5cm groot en alles zag er perfekt uit
heeft 2 armpje met handjes en 2 beentjes met voetjes
ikzelf ben 2kg verdikt en onze volgende gynbezoek is voor 12maart
hier is mijn echo van 16w3d
Afbeelding

groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 05 feb 2007, 18:02

Ik ga komende week eens afspraak maken bij vv, de gyn is voor in april, want vv is van april tot half juni op verlof. Dus tot dan ff geen echo meer, maar als compensatie heb ik op 7 april wel een afspraak voor zo'n 3D echo te laten maken.

Heb ondertussen ook iemand die bij bevalling wil bij zijn voor mij beetje te steunen. Gewoon m'n beste vriendin, heb die leren kennen via internet :lol: en we zijn echte soulmates! Ik durfde het haar eigenlijk niet echt vragen, maar toen ik zei dat ik op zoek was naar iemand, stelde ze zich kandidaat.

GOED NIEUWS!! Ik krijg eindelijk vorm in m'n buik, zal één deze fototoestel van buren ff vragen dan kan i ker foto van nemen, ga dat nu wel vaker doen, heb dat amper van toen ik zwanger was van Femke, maar toen kwam de buik pas op 6 maand...

Femke is ondertussen terug in normale doen. Hoop dat ze vanavond ook zo flink gaat slapen, want gisteren is ze laat in slaap gevallen en kon er natuurlijk vanmorgen niet uit. Zelf heb ik ook rotslecht geslapen, was al ni te vroeg gaan slapen, iets voor twaalf, maar om één lag ik nog steeds wakker :roll: heb wel wat geslapen, want kan me wel 2 dromen herinneren, waarvan eentje dat buikbeebke héél beweeglijk was en ik letterlijk de voetjes kon vastpakken langs buiten mijn buik. Komt mss doordat ik wel de beweeglijkheid van Femke in m'n buik wat mis (kan het ook maar van eentje vergelijken hé. Dit beebke is duidelijk heel wat rustiger.

Moe ben ik dus echt wel vandaag, hoewel ik vandaag niet hard gewerkt heb. Ook nog op babybezoek geweest bij Flupke ook en vanaf ik terug op de bus zat kreeg ik m'n klopke... Ben thuis op de zetel gaan liggen en heb anderhalf uur geslapen, daarna snel eten gekookt en nu is Femke klaar met haar dessert (peer en chocola) en ga ik haar dus in bed stoppen. Straks kruip ik op tijd in m'n bed want anders wordt het een zware week.

Femke is al naar badkamer dus ga ook naar boven om te zien dat ze tanden goed poetst en haar dan in bed stoppen.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 05 feb 2007, 22:06

hey g&f je krijgt dan dus toch eindelijk een buikje :lol: dat voelt dan toch goed aan neem ik aan :wink:

wat goed dat je dochter terug in haar gewone doen is hé :lol: ben blij voor jou
want dat kan lastig zijn hé ik kan dat volledig begrijpen wanneer milan met zijn verkeerde been uit bed is gestapt kan hij ook soms zo verveelend doen hé pfffffffffff

als ik je verhalen zo allemaal goed leest ben jij dan een alleenstaande mama?als dit zo is valt alles op jou schouwders terecht en kan dat zeer lastig zijn neem ik aan.

groetjes en hou me op de hoogte hé daaaaaaaaaaaaaaaaaag

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”