hey mensen,
ik denk dat dit 1 van de laatste keren is dat je mij hier gaat zien,
ik heb deze nacht nogal weeen gehad, amai, ik heb niet geslapen en de hele tijd rondgewaggeld, maar zo gaat de nacht niet voorbij eh, maja om half vijf kon ik het niet meer uithouden en heb ik een ontspannen badje genomen en toen ging het een beetje beter, ook nu nog zijn de krampen heel intens dus ik denk dat het bezig is,
sewes komt de vroedvrouw alles nakijken en hoeveel opening ik al heb enzo en dan zullen we zien eh, want ik weet van niks en das wel ambetant eraan, maar ik probeer alleen maar aan ons kleintje te denken hoewel het niet altijd makkelijk is.
mijn ventje is juist werken, en als het zover is dan mag hij toch naar huis komen en dat is hier de straat oversteken dus hij is hier op ene minuut hihihi
voila ik ga mij terug neerleggen en proberen wat te slapen want mijn ogen vallen toe

en sewes moet ik mss nog hard werken dus dan kan ik al mijn energie wel gebruiken,
moest ik jullie niet meer horen, dan horen jullie het wel via mama24
doeiiiiiii en flupke geniet nog van het slapen want als je niet kan slapen is het ook niet alles hahaha, ik had nu op het laatste ook van die bewegingen dat mijne buik alle kanten opging, gelachen dat we hebben, we hebben zelfs een foto met een bult op mijn buik hihihi
nu ben ik echt weg, zo verslaafd als ik ben
doeiiiiiiiiiii