Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 16 jan 2007, 09:53

heb nog geen berichtje gehad allesinds van flupke en chanti
ben ook eens benieuwd wanneer die spruitjes zullen geboren worden :lol:

ik moet gelukkig niet meer uit voor maité oef :wink:
ze zou beginnen roepen rond een uur of 6u30 maar kan ze terug doen slapen met haar tutje tot rond 7u30 dus dat is mooi hé :D
alleen zit milan in een periode van dromen en moet ik een 2tal keer gaan voor hem :cry: zal ook wel terug passeren hé dat
groetjes

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 16 jan 2007, 10:41

Ik ben er nog zunne !!! Nog altijd geen beebje te bespeuren :lol: :lol: Vannacht wel drie keer wakker geworden van krampen in mijn buik en harde buiken. Ik ben wel telkens terug in slaap gevallen. Om 04.00 u was in dan weer klaarwakker en ben ik maar wat tv gaan zien, want anders lig ik toch te draaien en te keren en dan maak ik mijn ventje wakker :? :? Om 06.00 u ben ik dan terug in mijn beddeke gekropen tot 09.00 u. Voila... ik ben weer uitgerust.

De krampen zijn iets beter, maar ik voel ze nog lichtjes. Ook meer last van harde buiken dan anders. We zullen afwachten of dat vandaag weer beter wordt met een beteke te rusten hé :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 16 jan 2007, 10:43

sandy schreef:Cindy, mijn dochter vind dat "popje" zo lief en doet het achter.
Heel grappig!!
Met dat popje bedoelt ze dat babytje die in die baarmoeder zit :lol: :lol: :lol:
Ik vind het ook een héél schattig figuurke zunne. Nog enkele dagen en we kunnen naar een ander schattig figuurke zoeken hé.
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 16 jan 2007, 10:53

hoi hoi

ook ik ben er nog hoor :lol:

maar ik denk dat het stilletjes hier in gang begint te gaan,
deze nacht heel vaak wakker met krampen in mijn rug en onderbuik, ben rond kwart na 6 dan toch maar opgestaan en mij hier onder neergelegd en eens opgeschreven om de hoeveel tijd die krampen kwamen, het was om het kwartier, tegen half 9 ben ik hier onder terug in slaap gevallen en nu is het beter, af en toe een krampje maar niet meer om het kwartier,

dus wie weet eh :lol:

maar ik jou jullie op de hoogte hoor,

en wat denken jullie dat wij gaan krijgen? eens benieuwd wie gelijk heeft hihihi

voila, ik ga nog eventjes hier onder op het bedje liggen want ik ben toch redelijk moe hoor van al die krampen, maar ik kom straks zeker nog eens terug piepen als ik nog kan :wink:

doeiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 16 jan 2007, 10:58

chanti schreef:en wat denken jullie dat wij gaan krijgen? eens benieuwd wie gelijk heeft hihihi
een meiske!!!

Heel veel succes met de nakende bevalling :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Snuffie
Pas blauw

Bericht door Snuffie » 16 jan 2007, 11:13

Ik gok ook op een meiske!
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 16 jan 2007, 11:14

Een manneke ??!!!
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 16 jan 2007, 12:25

@ Chanti,
Ik had bij jou op een jongetje gegokt.
Nog even melden dat ik bij alle anderen juist was :)
Dus met een beetje geluk een foutloeze reeks...

nog even volhouden meid en je hebt dat kleintje in je armen!!!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

gokje

Bericht door Aicha » 16 jan 2007, 12:52

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat had ik voor Chanti op een jongen gegokt!

Kwordt hier precies altijd nerveuver als er iemand anders moet bevallen dan bij mezelf :lol: Wel grappig eigenlijk! :lol: :lol:

Allée met beteke geluk krijgen we binnenkort bericht!

Groetjes Aicha
Khou dat hier goed in de gaten zunne :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 16 jan 2007, 13:11

chanti schreef:maar ik denk dat het stilletjes hier in gang begint te gaan,
het was om het kwartier
Alright!!!!!
Dat gaat goed, bij mijn begon het ook om het kwartier!!
Ben je alleen thuis?
Zet hem op hé!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 16 jan 2007, 13:19

ja denk ook dat het van chanti niet telang meer zal duren :lol: oh ik ben nu helemaal in spanning!
chanti wanneer moet je normaal terug op controle?
ik denk ook een boy :wink:

en van flupke denk dat het ook geen week meer zal duren :lol:

ik zit vol ongeduld te wachten op een sms :lol: :wink: :lol: :wink: of :roll: zal het toch nog langer duren dan ik dacht :cry:
alle dada

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 16 jan 2007, 14:35

hoi allemaal,

heb net een dutje gedaan en ik ben precies nog niet uitgeslapen maar langer als een uurtje aan een stuk kan ik maar niet slapen door de dag precies, nog steeds krampen maar niet om het kwartier denk ik, ik probeer er niet aan te denken want dan heb ik bang dat die krampen komen omdat ik eraan denk, dus probeer ik mijn zinnen te verzetten en zo geduldig mogelijk te zijn :roll: :lol: :wink: :P

ik moet donderdag terug op controle gaan, dus dat is nog een paar dagen denk ik, of ik het haal is een andere vraag hihihi

maar nog steeds geen water gebroken, wel juist over gedroomd maar toen ik wakker werd was alles nog droog hahaha :lol:

ik hou jullie zeker op de hoogte,

yep ik ben alleen thuis dus is wel extra spannend, maar ik moet maar een telefoontje doen en mijn ouders staan hier dus dat is geen probleem :wink:

tot sewes, ik ga nog wat wakker worden :P :oops:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

terug

Bericht door Aicha » 16 jan 2007, 17:06

hey,

Ben hier weer terug zunne. De spanning stijgt :lol:

Chanti,

Ken dat. Als je er zodanig aan denkt is het haast alsof je 'iets' voelt. Maar ja... dezer dagen zou het goed kunnen (I hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!) dat het echt is hé.

En is je ventje al ingelicht over de stand van zaken>. Of zou hij te nerveus worden op zijn werk?

Terwijl ik hier nu ben zal ik ons prutsemie der ne keer opzetten. Bij deze, dit is hier onze stand van zaken :lol:

Afbeelding

Vele succes!!!!!!!!!!!!!!En tot straks :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 16 jan 2007, 17:32

mooi zeer mooi :lol: :wink:

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 16 jan 2007, 19:23

hoi mensen,

hier ben ik alweer, maar nu heb ik al wat meer nieuws :lol:
ik heb juist mijn slijmprop verloren, vandaar waarschijnlijk die krampen,

hoelang heeft het bij jullie nog geduurt nadat de prop gekomen was?

groetjes
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

propke

Bericht door Aicha » 16 jan 2007, 19:31

Hey Chanti,

Bij mij is die prop er in stukskes uitgekomen en dat heeft toch een paar daagskes geduurd hoor. Maar als je die in 1 keer gevonden :lol: hebt dan denk ik dat het wel nie zo zo lang meer zal duren.
Ik had daar wel geen krampen van, dus kvermoed dat die krampen toch op "iets " meer wijzen!

Je houd het hier wel spannend hoor!
Ben hier constant op dit forum aant neuzen. Zo erg dat mijn ventje mij "verslaafd" noemt. Trek het mij niet aan zunne :lol: Veeeeel te spannend hier!!!!

Hoe is het trouwens met uwen bloeddruk?

Groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 16 jan 2007, 19:44

Chanti, toen ik mijn prop ben verloren, heeft het nog een paar daagjes geduurd.
Die krampen, kan je die vergelijken met menstruatiepijn?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 16 jan 2007, 21:18

Ik kom hier weer net op tijd kijken precies!!! Chanti, nu wordt het wel heel spannend hé!! Is je bloeddruk in orde zodat je thuis kan bevallen??
Verdorie, ik kan morgen niet komen piepen maar dan zal het voor van de week zijn.Ik wens je in ieder geval HEEL veel succes.

Flupke, ik teken om mij de laatste weken zo te voelen als jij je nu voelt! :lol: Hopelijk begrint het bij jou ook snel hé! Succes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 17 jan 2007, 01:24

hoi hoi,

mijne bloeddruk schommelt nu heel fel, als ik een hele poos gewoon met mijn benen naar beneden heb gezeten dan is hem al rap 15/7 dus ik moet nu echt opletten.

die krampen kan ik eigenlijk niet vergelijken met maandstondenpijnen,
deze krampen zijn veel intenser, mijn ganse onderrug verkrampt dan en vanvoor in mijn onderbuik, maar mijne rug voel ik het ergste, precies of ik een niercrisis heb, niet dat ik dat al ooit heb meegemaakt maar ik denk dat dat zo aanvoelt :lol:

de krampen blijven ook komen, dus wie weet eh, ik hoop dat het vlug mag gebeuren want ik kijk er zo naar uit om een klein wondertje op de wereld te mogen zetten, zo zuiver en puur,
niet letten op mij hoor, ik wordt al wat emotioneler naarmate het dichterbij komt :lol:

ik ga proberen te slapen, ik kom morgenvroeg wel laten weten hoe de nacht geweest is, als ik het dan nog kan in elk geval, anders zal mama24 je het nieuws wel komen brengen

alleszinds slaapwel aan iedereen :lol:
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 17 jan 2007, 06:51

Oei, ben blijkbaar te vroeg!

Zal eerst mijn boterhammeke verorberen en kom dan eens zien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 17 jan 2007, 07:26

ja t'is wel spannend hé ik zit ook vol ongeduld te wachten
zou ze in het ziekenhuis zijn of zou nu nog gewoon rustig in haar bedje liggen?
ben eens benieuwd zé :lol:

Aicha
Pas blauw

spannnend

Bericht door Aicha » 17 jan 2007, 08:00

Ja, heeel spannend!!!!

Hopelijk krijg je snel het grote nieuws en is ze lekker gezellig thuis kunnen blijven!

Kblijf in ieder geval dicht in de buurt :wink:

groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 17 jan 2007, 08:40

chanti schreef: die krampen kan ik eigenlijk niet vergelijken met maandstondenpijnen,
deze krampen zijn veel intenser, mijn ganse onderrug verkrampt dan en vanvoor in mijn onderbuik, maar mijne rug voel ik het ergste, precies of ik een niercrisis heb, niet dat ik dat al ooit heb meegemaakt maar ik denk dat dat zo aanvoelt
Dat is idd hetgeen je moet voelen :lol:
mama24 schreef: zou ze in het ziekenhuis zijn of zou nu nog gewoon rustig in haar bedje liggen?
ze zou willen thuis bevallen, dus hopelijk ligt ze nu in haar bedje, maar is het toch niet zo rustig :wink: . Tenzij ze al met een klein hummeltje in haar armen ligt ...
Afbeelding

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 17 jan 2007, 09:57

Allez... 't ziet ernaar uit dat bij Chanti alles in gang geschoten is :lol: :lol: Hopelijk krijgen we haar hier vandaag niet te zien op het forum hé en krijgen we enkel bericht van mama24 :wink: :wink:

Ik loop hier ook nog altijd rond en voel me nog heel goed. De krampen die ik gisterennacht heb gehad, die heb ik afgelopen nacht niet gehad. Ik heb dus weer gelijk een roos geslapen. Weer genoeg energie opgedaan om vandaag hier nog een beteke te kuisen.
Ik voel me nog steeds helemaal niet zenuwachtig over de nakende bevalling. Ik ben er ook niet meer zo mee bezig wanneer het zuust zal gebeuren. Dat was de laatste dagen wel anders. Ons prutske zal zelf wel beslissen wanneer ze klaar is om kennis te maken met de buitenwereld. Ze is de laatste dagen veel actiever geworden tijdens de dag. Amai... 't is soms echt niet te doen. Heb gisteren met mijn ventje toch af en toe de slappe lach gekregen. Mijnen buik ging serieus van links naar rechts en ferme bulten. Hij begreep niet dat het geen pijn deed. 's nachts is ze dan meestal terug rustig en kan ik op mijn gemakske slapen. Hopelijk houdt ze dat ritme ook na de geboorte aan :lol: :lol:

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 17 jan 2007, 10:00

Diene 'gast' hierboven ben ikke dus :roll: :roll: :roll: . Das de eerste keer dat ik me blijkbaar moet inloggen. Die onthoudt da normaal gezien altijd. Ik moest hier al serieus nadenken over mijn paswoord, want in al die tijd dat ik hier op het forum aan het tetteren ben, heb ik nog maar 2 keer manueel moeten inloggen. Maar allez... 't is toch gelukt :wink:
AfbeeldingAfbeelding

sterretje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door sterretje » 17 jan 2007, 10:13

chanti,hoe is het daar???????????????????????????????

spannend!!

ik ben bij mijn weten nooit een slijmprop verloren,dus daar kan ik geen zinig antwoord op geven!!

als het zover is;doe dat goed,he!!!

en flupke,gij zijt de volgende,eh!!!!

spannendddddddddddddddd *grijns*
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 17 jan 2007, 10:23

Hey Flupke,

Jij maakt voor de moment schone laatste daagskes mee dus. Dat is goed nieuws en zo zul je in ieder geval goed uitgerust zijn voor de bevalling!

Ik was ook altijd heel rustig kort voor de bevalling. Zelfs toen ik bij de oudste 2 overtijd ging. De anderen hadden er blijkbaar meer last van dan ik.

allée, nu Chanti de eindmeet zo ongeveer beriekt heeft zullen we ons allemaal op jou en je meisje fixeren. :wink: !

Ik heb hier ook terug moeten inloggen. Blijkbaar was er hier gisterenavond een probleemke met het forum zelf. Gelukkig heeft het niet lang geduurd, met deze spannende dagen hier!!!!

Zou Chanti dan toch naar het ziekenhuis gemoeten zijn? VInd het raar dat we deze morgen niets meer van haar gehoord hebben en dat ook mama24 nog niets is mogen/kunnen komen posten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 17 jan 2007, 10:28

hey mensen,

ik denk dat dit 1 van de laatste keren is dat je mij hier gaat zien,

ik heb deze nacht nogal weeen gehad, amai, ik heb niet geslapen en de hele tijd rondgewaggeld, maar zo gaat de nacht niet voorbij eh, maja om half vijf kon ik het niet meer uithouden en heb ik een ontspannen badje genomen en toen ging het een beetje beter, ook nu nog zijn de krampen heel intens dus ik denk dat het bezig is,

sewes komt de vroedvrouw alles nakijken en hoeveel opening ik al heb enzo en dan zullen we zien eh, want ik weet van niks en das wel ambetant eraan, maar ik probeer alleen maar aan ons kleintje te denken hoewel het niet altijd makkelijk is.
mijn ventje is juist werken, en als het zover is dan mag hij toch naar huis komen en dat is hier de straat oversteken dus hij is hier op ene minuut hihihi

voila ik ga mij terug neerleggen en proberen wat te slapen want mijn ogen vallen toe :lol: en sewes moet ik mss nog hard werken dus dan kan ik al mijn energie wel gebruiken,

moest ik jullie niet meer horen, dan horen jullie het wel via mama24 :lol:

doeiiiiiii en flupke geniet nog van het slapen want als je niet kan slapen is het ook niet alles hahaha, ik had nu op het laatste ook van die bewegingen dat mijne buik alle kanten opging, gelachen dat we hebben, we hebben zelfs een foto met een bult op mijn buik hihihi

nu ben ik echt weg, zo verslaafd als ik ben :wink:

doeiiiiiiiiiii
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 17 jan 2007, 10:31

nog eventjes iets vergeten te zeggen,

moest ik toch naar het ziekenhuis gaan om te bevallen dan zal ik mama24 ook altijd een berichtje sturen, dan blijven jullie toch op de hoogte eh maar zoals het nu uitziet zal ik hier wel mogen bevallen, positief denken doet veel eh :lol:
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 17 jan 2007, 10:32

Hey Chanti,

GE zijt nog altijd thuis! Dat is goed nieuws! Doe zo voort meiske!

vele groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”