Awel he, ik heb soms gewoon weinig tijd. Ik zit nog veel bij mijn ouders nu ik nog ni aan 't werken ben. En als ik dan thuis ben vraagt ons poppemie zoveel aandacht dat ik soms de pc ni kan opzetten. Als ik hem dan opzet, wilt ze ook altijd op de knopkes duwen en dat is dan een heel gevecht om haar er vanaf te houden.
Maar nu ben ik dus bij mijn ouders thuis, Fleurtje slaapt en dan heb ik even de tijd om te komen piepen.
Met ons Fleurtje is alles dik oké. Ze heeft weer veel bijgeleerd. Ze probeert zichzelf nu al recht te trekken in de maxi cosi, in de zetel, ... En fier dat ze dan is als het haar lukt

. Ze kan ook al eventjes alleen zitten in de zetel zonder steun; ze zet dan wel haar handjes naast haar op de zetel.
Maandag zijn we met groentepap begonnen en ik moet zeggen dat 't goed meevalt. Ze eet nog wel geen grote portie, maar toch al een tiental lepeltjes.
Sinds een paar dagen beweegt ze haar mond ook voortdurend open en toe, precies of ze is een oud meeke zonder tanden dat iets wil zeggen. Super grappig.
En vandaag ga ik kerstfoto's nemen voor op de kerstkaartjes. Ben eens benieuwd of da goed gaat gaan.
Het enige nadeel is dat ze heel weinig slaapt overdag. Meestal maar 2x een half uur of een uur. Nu slaapt ze juist een uurtje en ik hoop dat ze nog eventjes stil blijft. 's Nachts slaapt ze dan wel heel lang, maar ik zou toch liever hebben dat ze overdag ook wat meer slaapt, dan krijg ik ook eens iets gedaan. Want madammeke heeft véél aandacht nodig

.
Veel mensen hadden me aangeraden om haar een ritme te geven tegen dat ik terug ga werken, ma da is echt allemaal zo simpel ni hoor. Ik ga gewoon haar ritme volgen en ne keer dat ik weer aan 't werk ben zal da vanzelf wel komen hoop ik!
Nog geen tandjes te bespeuren hier. Ze heeft wel altijd rode wangetjes, maar of dat er iets mee te maken heeft....
2 januari moeten we pas terug naar k&g, ik ben benieuwd hoeveel ze ondertussen weegt en hoe groot ze is. 't is bijna 2 maand geleden dan dat we nog geweest zijn.
Allé, ik ga nog eens effe verder lezen nu ik de kans heb