Hallo,
Ik ben hier ook nog es geraakt

.
We zijn begin juli op vakantie geweest,en nu met alle drie de kinderen thuis is het hier alle dagen lekker druk, dus komt het er niet altijd van om hier es iets te komen schrijven.
Met de kindjes gaat alles goed. Jelco begint te kruipen. Hij is nu net 9 maand. 't Is echt koddig om hem bezig te zien. Hij zit op zijn poep, dan draait hij hem op zijn buik, en dan voorzichtig op de knietjes.
Maar dan nog vooruit geraken hé, dat lukte eerst niet zo goed . De poep was nog te zwaar

haha.
Nu begint hij eigenlijk meer en meer zijn plan te trekken alleen.
Ook voor zijn pap te drinken en zo, dat doet hij helemaal zelf. Langs de ene kant wel makkelijk, maar langs de andere kant heb ik zo een gevoel van : mijn kleinste babytje wordt groot.
Binnen enkele maanden ben ik tussen de baby's uit.
Onze Jarno die begint meer en meer te praten. Wat die al allemaal kan zeggen op 2jarige leeftijd, amai. Daar verschiet ik soms nog van. Joran kon op die leeftijd nog maar juist mama, papa, bal, vliegtuig, auto en koe zeggen

. Maar met Jarno kan je al een conversatie op kinderniveau maken.
Joran die is wel blij dat het vakantie is, maar het zou nu toch echt wel nog wat goed weer mogen worden hé, want wat moeten die kinders doen gans den dag als het zo regent? Buiten spelen is altijd plezanter hé.
Als het volgende week goed weer is, zullen we waarschijnlijk nog een weekje naar zee gaan. Is dan toch weeral een week die voorbij is hé.
Voor de rest hier eigenlijk niet veel speciaals gebeurd.
Ik zie dat jullie kindjes ook allemaal groot worden amai. Wat gaat de tijd snel, hé.
Ik herinner me nog al de verhalen van jullie tijdens de zwangerschap, en nu zijn dat al allemaal zulke flinke baby's.
Allé, 'k ga hier nog wat bijlezen. Groetjes aan iedereen hé.
Dada.
Vanessa.