Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 28 jul 2005, 10:40

Ik heb gisteren nog eens goed met Robby gebabbeld en alles is terug ok :D Hij neemt het mijn moeder wel wat kwalijk dat ze het net nu doet terwijl ze er al jaren mee bezig is... En nu Seppe geboren is zo dit een zorgeloze periode moeten zijn, de mooiste tijd van ons leven en dan komt dit erbij :( Ja, je hebt het niet voor het kiezen he...
Vorige keer als Seppe zijn spuitjes heeft gekregen had ik hem s'avonds een suppo-tje gegeven en nu niet...heb ik gemerkt deze nacht... Zo slecht geslapen weer :( Hij lag erin van 22u30 en was er terug om 2u30, 5u, 6u30 en dan rond 8u en dan is hij blij blijven liggen tot 9u en is Robby ermee opgestaan... Ik ben nog wat blijven liggen :D Ja, want s'nachts is het alleen voor mij he...
Alle, ik ga hem eens een knuffeltje gaan geven zie... :D
Afbeelding

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 28 jul 2005, 10:49

Trui, ja je moet toch zien dat die problemen met je ouders niet tussen jou en Robby komen hé.
Ah ja, het zal met de tijd allemaal wel wat beteren zeker. Het is nu nog maar net gebeurd hé? heb je het er met je ouders al kunnen over hebben hoe het nu moet als er iets te doen is voor Seppe, doop en verjaardagen en zo?
Als er iets op je lever ligt, kom het hier dan maar uitspuwen hoor, je moet je niet generen.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 jul 2005, 10:52

Ja een scheiding is alles behalve leuk he, daar kan ik spijtig genoeg van mee spreken!!!!
En misverstanden tss u en Robby da heb je nu zeker ook nie nodig he!!!

Als Laura haar spuitjes krijgt dan doe ik een suppo op voor we gaan, deed da met Jenske ook altijd en da helpt meestal wel hoor!
Dus Seppeke heeft niet zo best geslapen deze nacht!
Laura ook nie zo goed, heb haar verschillende keren haar tutje moeten geven, da valt nie dikwijls voor en ik moet zeggen da'k wel wa moe ben vandaag!!!
Hopelijk volgende nacht beter hoor, pfff...
Ons meiske is de laatste keer nie zo goed bijgekomen, 150gr maar... maakte mij beetje zorgen maar ze zeggen dat da nie nodig is!
Ze is 61cm en weegt 5,540kg en blijkbaar komt da bij borstvoeding dikwijls es voor dat ze nie zoveel bijkomen!
Van Jens was ik anders gewoon, die was altijd heel veel bij telkens we naar K&G gingen, dus ja, we zien wel, hoop dat er de volgende keer terug wa wij is... 16 augustus moeten we terug!

ga een beetje met ons popemieke spelen want ze wil een beetje aandacht :lol:

xxx
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 28 jul 2005, 11:08

Trui: dikke knuffel hé meid!!!!!

Isake: ge moet u geen zorgen maken over Laura haar gewicht hoor, zie maar naar die van ons, op 13 weken woog ze 4kg950 met 60cm dus dat is 600gr minder dan Laura hé! Za is nu altijd wel slank geweest gezien ze op die onderste curve zit, maar ik vind dat dat nu er pas echt begint uit te springen nu al jullie spruiten zo goed bijkomen.
Gisteren gaf ik haar een badje en jongens toch zo in haar blootje is het toch een magerke zenne, met haar kleertjes aan zou je dat niet zeggen, maar je voelt goed haar ribbekes.

Vandaag een belangrijke verjaardag: 4mnd! Dus maandag bij Dr Naudts, en dan als haar doos NAN AR1 uit is zal het dan de NAN AR2 worden zeker.

Gisteren heeft ze de héle dag gekneut, en niet geslapen. Tot ik ze dan in de vooravond in bad gedaan heb en dan is ze zwaar pertotal in slaap gevallen.
Nu zijn we terug van boodschapkes en is ze ook als een blok in slaap gevallen. Ik ga me nu ook nog een beetje in de zetel leggen, want mijn bekken is niet mijn beste vriend op dit moment. En weet je als het echt erg is dan waggel ik weer net zoals tijdens de zwangerschap, tof zenne :?
Maar ik leef op hoop, om 17u mag ik gaan en hoogstwaarschijnlijk ben ik er dan een tijdje vanaf.

Gast

Bericht door Gast » 28 jul 2005, 11:36

Zalig,
Ugo geslapen van 00.00 tot 7.45 in zijn bedje :P
Wat wakker geweest, had ne'n dikke kakluier :shock: gans zijn rugske vol tot in zijne nek! wat gelachen & gespeeld met hem in bed en meneer ligt nu nog in ons bed te slapen. Zal deze namiddag dus klaarwakker zijn hé :D terwijl ik straks vanalles zou willen doen (dat niet zal lukken vrees ik)

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 jul 2005, 11:39

Ons trezebees die is malcontent vandaag zulle, amai, ze weet nie wat ze wil, pfff, lastig dagske ....
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 28 jul 2005, 11:58

Amai, dat is hier een levendige boel vandaag. Iedereen is present, alleen Marina nog.

Isake, laura is wel groot hé seg, 61 cm. Of is dat mijn gedacht?

Ellentje dat vraag ik mij eigenlijk wel af of Amy gaat blijven die AR melk drinken. Want ze zeggen toch dat vanaf 3 maand dat klepje dat de slokdarm afsluit volgroeid is en dat reflux dan beter is? We zullen wel zien hé wat ze zeggen. Het is nog een maand hé.
Ja, hier is het vandaag 3 maand hé, gaat toch rap ze. Het is net of ze nog maar pas geboren is.

Ik heb gisterenavond een beetje een huilbui gehad. Ik moest zo plotseling weer aan mijn bevalling denken en hop...daar waren de traantjes.

Amy slaapt ook zo moeilijk de laatste tijd, nooit vast. Ze wordt constant wakker en weent dan omdat ze zo moe is. Zoals nu bijvoorbeeld. Ik zal dus maar gaan zien hé. Ik denk dat ze een sprongetje aan het maken is, ze is al een paar dagen zo lastig.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 jul 2005, 13:21

Ja mei mama, ik ken da, Laura heeft da ook soms, gelijk nu, amai, echt niets is goed hoor, alle, voor de moment is't precies te doen in haar schommelstoel, ze zit nu al efkes te schommelen en ze is precies content nu!
En haar slaapkes, die worden ook zo kort, en gelijk ge zegt, dan is het geween omdat ze nog moe is!!!
Oei, tis mis, ....

dada
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 28 jul 2005, 13:57

Hallokes, ik ben baby-vrij vanmiddag, ze is mee met de papa naar kantoor omdat ik straks naar de osteopate moet en da's wat lastig om ze mee te nemen. Mijn plannen: eens goed niks doen :lol:
Tijdens zijn middagpauze zijn we snel naar de aldi geweest, mijn ma was gisteren al geweest en ze had een fotoalbum mee van mickey mouse, en vond dat zo tof dat ik er om nog 2 geweest ben! En ja als ge daar binnen geraakt dan hebt ge automatisch vanalles mee.

Ze heeft de hele voormiddag geslapen dus zal ze de hele namiddag wakker zijn :lol: ze zullen der ginder hun werk mee hebben :wink:

Seg van al die sprongetjes, bekijk het zo: als ze dat nu hebben dan hebben ze het volgende week niet! Stel u voor, ik zie ons daar al zitten, 6 kneutende baby's op een hoop :lol:

Tja weet ook niet goed, de gewone NAN of de AR. Zal het eens bespreken maandag. Voordeel van de gewone NAN2 is wel dat ze die in de supermarkt ook hebben en de AR2 enkel bij de apotheek.

En mei mama waarom weende je dan, van geluk dat je toen echt mama was en je kindje zag, of van heimwee, of van verdriet omwille van de verwikkelingen?
Tegenwoordig ween ik eerder van geluk, stom hé... En de laatste weken zijn mijn gevoelens voor dat kleine mensje zo toegenomen, ze is nu echt een stuk van mezelf en zou haar verdedigen als een leeuwin. Ze is zo fantastisch en zo geweldig, dat ik nu soms denk dat we het bij eentje gaan houden, gewoon omdat ze perfect is en omdat ik bang ben dat een tweede minder perfect zal zijn.
Kweetniet of iemand me begrijpt maar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 28 jul 2005, 14:10

Hallo;
ben hier ook geraakt zenne; heb eerst beneden mijne kuis gedaan was nodig en Rune heeft de hele tijd stil in zijn park gelegen met zijn nieuw speeltje een speelmat van pooh. Had het nog van Robbe en heb het beneden gehaald.

Trui meisje de moed niet opgeven nu het is julllie fout niet. Het is niet makkelijk voor jullie en voor hem na al die tijd alleen zijn zo zonder je ma dat vraagt even tijd.

Vandaag komt mijn zusje terug :lol:

Onze muis van de computer werkt niet meer goed zal om een nieuwe moeten gaan.

Ellen in tupperwaer ben ik altijd geintreseerd. Als je zo een avond organiseert wil ik wel komen kan altijd nieuwe dingen gebruiken.

Groetjes .

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 28 jul 2005, 18:51

Zucht... Ben dus naar de osteopate geweest, heb daar zitten wenen... Dat het allemaal zo lang duurt en als ik zoals afgelopen lang weekend eens 4 dagen mijn gewone leven terug opneem (was-plas-boodschappen) dat ik het dan moet bekopen dat mijn lichaam niet meer mee wil.
Ze zei dat het tijd moet hebben... En nu heeft ze mijn rug losgemaakt amai deed geen deugd, en omdat het zo goed vast zat moet ik volgende week teruggaan, vrijdagvoormiddag :?
Als ik afga op hoe ik me nu voel denk ik dat ik me morgen niet meer ga kunnen bewegen. Ben precies overreden geweest. Zowel fysiek als mentaal eigenlijk...

En dan de volgende stap: nadenken over mijn werk. Ik heb al enkele sollicitatiebrieven geschreven maar geen reactie dus ik heb er me al in gesteld dat ik weer terugga vanwaar ik kom...
Maar met mijn "toestand" denk ik niet dat ik fulltime aankan. Financieel zou het lukken, dat ik maar parttime ga werken maar ja het is de stap hé... En het dan nog aanbrengen op het werk... Zal er eens moeten over slapen

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 jul 2005, 19:00

Ellentje, meiske toch, amai, ge hebt het goed zitten he zeg, miljaar, plezant is anders !!!!!! Ik kan mij nog altijd nie goed voorstellen wat het just is he!!!!
En als ze zegt dat het tijd moet hebben... hoeveel tijd wil ze daar dan mee zeggen?

O en part-time werken is een zaligheid, ik ben sinds da Jenske er is elke woensdag thuis en zou nie meer kunnen gaan werken de woensdag, ne keer ge da gewoon zijt amai zulle!!!

Alle, ons meiske slaapt efkes, ga nog beetje opruimen en kijken of ik nog maar es een doos kan vullen...

xxx
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 29 jul 2005, 09:53

Hallokes, hier ben ik alweer. Moet zeggen dat ik me beter voel dan ik verwacht had. Al is het natuurlijk nog niet over en voel ik nog vanalles én heb ik bovendien hier en daar rode plekken die waarschijnlijk zullen overgaan in blauwe plekken :? Ge kunt denken...

Oei! baby is wakker, straks meer!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 29 jul 2005, 11:39

Allé, 'k heb weer ne keer iets te vertellen... Eva hare mobiel is stuk. Weeral, 't is al de 2e dus hé. Maar nu had ik hem toch al enkele weken dus had ik nu net woensdag het kasticket weggegooid. Dus dat wil nu ook weer lukken hé... Ikke gebeld naar de winkel, mag er mee terug gaan maar hebben wel ticket nodig. Natuurlijk... Dus ikke met een plastic handschoen en een opgetrokken neus onze vuilzak opengedaan :?
Gelukkig heb ik het snel gevonden, maar het was natuurlijk niet proper, dus heb ik het een beetje afgespoeld. Gelukkig is het waterdichte inkt :lol:
Het ligt nu te drogen en sebiet terug naar de winkel zie.
Hopelijk aanvaarden ze het nog, dateert van 11/6 :?:

Dus nu moet ik haar zien bezig te houden, het kind is namelijk dol op haar mobiel...

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 29 jul 2005, 12:17

Ja Ellentje, die mobiel is niet te vertrouwen jong. Ik moet zeggen ik ben heel tevreden van mijn gewoon opwindbaar modelleke. Zonder batterijkes en te veel techniek , gewoon draaien en spelen. Alhoewel ik die andere toch ook wel heel tof vond hoor.

Hopelijk is je bekken en je rug toch vlug weer beter hoor. Ik weet zelf nog van toen ik verplicht was te rusten hoe frustrerend het kan zijn als je iets niet kan of mag doen.

Mijn huilbui van eergisteren was eerder van verdriet. Vind het zo jammer, een herinnering aan een bevalling is voor de rest van je leven, en met de beste wil van de wereld kan ik er echt niets goed in zien. Behalve dan dat mijn dochtertje geboren was, ... en dat ze haar weer direct van mijn weggenomen hebben. Ik heb dat niet zo dikwijls meer dat ik er aan moet denken maar als het zo is dan kan ik mij zo machteloos en vooral kwaad voelen, dan denk ik bij mezelf: waaraan heb ik dit verdient. Wat onzin is want niemand verdient iets, het overkomt je gewoon.
Maar het is alweer over zenne :lol: Ben zo blij met mijn lieve schat. Dan moet ik denken aan iets van in een film. Ik hou van haar tot aan de maan en terug, en nog meer zelfs. Ik vind vanaf het moment dat je zwanger bent, dat je kind het belangrijkste is op de wereld, altijd op de eerste plaats. Alhoewel ik mijn ventje ook graag zie hoor. :wink:

Gast

Bericht door Gast » 29 jul 2005, 13:41

Mobielkes he ...
Ugo begon er naar te kijken, had een opwindbaar van Noukies en ja ikke toch wel overdraait! Nu had ik een Tiny Love (zonder afstandsbediening in bruikleen van vriendin) maar Noa is zo WILD! Loopt naar dat ding, zet er haar handen in wanneer dat draait. Zet dat zelf weer uit, Ugo zijn keel dan open .... :evil: Pffft dat mooi leuk ding is hier een ellende en geruzie erover met Noa dat ik dat weer heb opgeborgen. Ocharme Ugo dus :cry: Durf dat ding er niet meer aanhangen want ik ben er zo zeker van dat het kapot raakt door haar en anders constant elke dag dat geruzie en geween erover. neen zelle.

Ellentje, Dat Eva zo perfect is. Ik begrijp dat. Noa was/is ook zo perfect en heb me af en toe ook afgevraagd of ik evenveel liefde zou hebben voor een 2de, of ik die ook "perfect" zou vinden enz. Maar echt eens dat kleine wezen in je armen ligt, zelfs ongeacht het geslacht, elk kind is enig en het ene zal wel ander uitgesproken perfecties hebben dan het ander in een opzicht.

Allé, moet dringend wat brieven schrijven die nog moeten gelezen worden vooraleer moeder mee naar Hongarije vertrekt. Straks naar d eluchthaven brengen.

Daaag

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 29 jul 2005, 13:55

AAAAHHH mijn superlang bericht is de mist in!!! Kan bijna wenen, had nu eens een mooi en aangrijpend bericht gemaakt... Het ging'm erover dat ik eigenlijk sinds enkele weken pas echt die moedergevoelens heb, dat alles naar de verdommenis kan gaan zolang ik mijn kleine meid maar heb. Dat mijn hart constant in vuur en vlam staat voor dat wondertje.
En dat we vroeger wel wat getwijfeld hebben of we een kindje wilden, want dan zie je zo jengelende en krijsende kinderen in de supermarkt en dan denk je "oh my god" ga ik dat wel kunnen. Maar da's waarschijnlijk een groeiproces, dat je samen met je kind mee ontwikkeld.
En dat omwille van die sterke moedergevoelens nu pas de twijfels komen ivm mijn werk, want dat ik nu niks liever zou willen dan er altijd te zijn voor haar.

En dat mijn ventje mijn beste maatje is, mijn steun en toeverlaat en dat mijn wereld instort zonder hem. Het gevoel is vergelijkbaar maar toch ook weer anders.

Ha ja en over de mobiel, dat ik een nieuwe gekregen heb in de winkel, vond dat wel sympathiek zo na 6 weken :D
Tenslotte was die van ons nu waarschijnlijk wel kapot omdat ie de afgelopen 6 weken bijna constant gedraaid heeft. Ze kan gewoon niet zonder.

Jammer van mijn vorig bericht, dat was uitgebreider en eigenlijk wel emotioneler maar ik had er een kwartier aan geschreven en nu heb ik er al geen goesting meer voor :?

Allé, ik ga de mobiel monteren, hopelijk werkt ie nu, derde keer goeie keer?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 29 jul 2005, 16:15

Ja, die berichtjes die verdwijnen dat ken ik :? Je zit dan zo een lange mail te schrijven en vanalles en nog wat proberen te vertellen met gevoel en emotie en dan ineens...floep..;weg :evil: Dan heb je geen zin niet meer he om alles opnieuw te schrijven he...
We zijn naar de Ikea geweest om ons keukenkasten...ik dacht dat het een gezellige dag zou worden maar mijn vader en zus waren mee. Spanning en dan verdriet in de auto, wenen...en altijd hetzelfde...waarom en heeft ze u nooit dit of dat verteld...?? Ik WIL me NIET moeien!!! Is dat nu zo moeilijk?! Ach ja, er zijn zo van die momenten zeker en dat gaat hopelijk snel over. Morgen is den trouw van mijn neef en mijn vader mocht dus niet gaan dus hij komt hier eten (vanavond ook trouwens :? ). Dat word weer emotioneel...
Ellentje ik hoop dat uw bekken weer snel het oude is... Dat alles zo snel mogelijk opgelost is.
Mei mama, ik versta uw gevoel hoor...je voelt je schuldig soms als je denkt over die bevalling en dat je kindje toch gezond en wel is maar dat gevoel blijft over die dag he. Versta je wat ik bedoel?? Eigenlijk zouden we blij moeten zijn dat alles toch ok is maar toch als we terugdenken op de bevalling hebben we er nog verdriet over. Dat zal ook slijten zeker? Voor u is er dan nog meer te verwerken...
Ik ga boven eens kijken...ik had Seppe daar in slaap gekregen maar ik ga toch eens kijken...ik vertrouw de babyfoon niet altijd. Hebben jullie dat ook dat als ze slapen je telkens toch eens gaat kijken of alles ok is...???
Tot straks misschien als ik nog tijd heb....??!!
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 29 jul 2005, 16:45

hey, ik ben hier ook nog es....
Ja Trui, hier ook zo hoor, als ze in haar bedje is, ik ga ook es kijken hoor, heb ook zo geen rust!!
Vandaag heeft ze toch beetje last van de warmte ocharme, heb haar hemdje uit gedaan en nu lijkt ze toch in slaap te zijn gevallen in haar park!
En daar is de papa se!
mss tot strakjes
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 30 jul 2005, 08:40

Goeiemorgen! Amai het was verschieten vanmorgen, liggen we nog in ons bed om 7u30 ineens ding dong! :shock:
Was het dan die bank dat we gekocht hadden dat ze kwamen brengen.
Had gisteren gebeld om te vragen waneer het zou zijn en ze hadden gezegd voormiddag. Maar zo vroeg, dat zouden ze toch mogen zeggen tegen de mensen vind ik.
Maar allé, nog een chance dat Didier moet gaan werken, uiteindelijk moesten we toch op.

Mijn ouders en grootouders zijn een weekend aan zee, 't was daar gisteren goe weer en ze zijn naar dat zandsculptuurfestival geweest waar ik kaarten voor gewonnen had. En schijnt dat het de moeite is. Ben ooit eens naar zeebrugge geweest maar daar vond ik dat wel z'n geld niet waard want het is niet goedkoop.

Trui ik ben daar de laatste keer van verschoten dat ze tegenwoordig toch schoon keukens hebben in den ikea. Vroeger was dat maar pover maar nu zitten er echt mooie tussen.
Volgende week als Didier met verlof is gaan we ook eens denk dat dat de donderdag zal zijn. Was er veel volk?

De babyfoon zwijg me ervan. Vandeweek lag ze boven, en ik beneden in de zetel met de babyfoon naast mij. Ik hoorde haar wenen tot beneden maar de babyfoon deed niks :?

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 30 jul 2005, 14:15

He,

Ik heb ook een babyfoon die ik niet meer gebruik hoor andere kinderen s'morgens om 6u hoedje van papier zingen door mijn babyfoon. :twisted:
Hoor onze Rune toch goed van boven tot beneden; dus dat is geen probleem.

Gisteren hebben we veel telefoontjes gekregen ivm ons huis. Maar het staat nu te koop via yvesco. Ze zei dat zo iets direct kwijt was omdat het instap klaar is. het staat op internet.

Ik ga ook graag naar ikea om daar rond te lopen en altijd met dingen naar huis te komen die ik dan niet gebruik.

Ga wat strijken en dan nog wat huisjes kijken.

oja mijn zus is thuis en ze is zwart van de zon ipv bruin.
Ze zegt dat het daar heel goed is voor kindjes.

Heb nu nogniets om Rune aan te doen voor volgende zondag :roll :(

ga jullie laten goed weekend nog en tot schrijfs

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 30 jul 2005, 19:43

Hallokes... Kalm hier vandaag. Trui hoe gaat het met je vandaag?

Het is me het dagje wel geweest. Gisteren had Eva al een platte kakpamper en vanmorgen was het zo erg dat het bijna tussen haar pamper door liep, was net op tijd. Dan heeft ze de hele voormiddag geslapen, niet van haar gewoonte. Dan papa thuisgekomen, flesje om 13u30 geen probleem, dan na wat rusten naar de winkel en amai wat was me dat. Is die daar beginnen overgeven, we stonden net aan de kassa. Op de vloer en al... Chance dat'k papieren zakdoekjes meehad, het bleef maar komen. De maxicosi was een bakje vol melk en ons arm dutske er middenin :(
Allé, dus met haar naar huis, snel een badje gegeven, ondertussen nog wat overgegeven, 't was in orde. Dan in haar park gelegd, nog een kluts eruit. Zo ziek heb ik haar nog nooit gezien. Ze heeft geen koorts, en nu heeft ze net een flesje uit, ze heeft er een uur over gedaan. En ikke met een klein hartje... Ik hoop, ik hoop dat ze nu alles binnen houdt want zou niet weten wat te doen anders.

Nog een geluk dat we die inlegmatras hadden of de maxicosi had er lief uitgezien. Nu was het nog te doen, matrasje de was in, kleertjes ook, en de MC met een sponsje uitgewassen. Die staat nu op het terras te drogen.

Toen we ze in haar badje aan het doen waren heb ik weer wat traantjes gelaten, omdat ze toch zo magerkes is en ze heeft echt elk drupje melk nodig, het kind heeft geen reserves...

Ha wat ik nog vergeten zeggen was: zal dan vrijdag geen tiramisu kunnen maken gezien ik 's morgens naar de osteopate moet :( het zal dus iets anders worden!
En Trui denk dat ik waarschijnlijk niet zal komen dinsdag, met mijn bekken, probeer nu zoveel mogelijk te liggen en kan me daar toch moeilijk bij u in de zetel gaan leggen hé :wink:

Gast

Bericht door Gast » 30 jul 2005, 20:20

Ellentje,
Misschien een reactie van dat drukke warme weer? Tja, geen reserves, ik kan daar over meespreken ... Heb dat ook altijd (nog) gedacht met Noa. Ge moet die eens zien zonder kledij. Gelukkig is die nog NOOIT ziek geweest :roll: 'k Zou ook niet weten wat er gebeurt wanneer ze echt ziek zou zijn! 9 kg 800 voor 27 maanden. Volgt al sinds geboorte laagste curve, soms zelf onder geweest.
Niet te gauw ongerust zijn :wink:

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 30 jul 2005, 20:59

hallokes, deze nacht gaat ons meiske voor de eerste keer op haar kamertje slapen!
Vorige nacht heeft ze terug verschillende keren wakker geweest!
Denk dat ze mss door ons wakker wordt!
We zullen zien hoe het gaat vanacht!

Haar mobiel heeft het ook begeven :? zoveel geld en tis al kapotskie :evil:
Hoe da nu kan he, zo plots, vesta he nie goed ze!!!!

Amai maar ons meiske heeft het toch lastig hoor, ze is een sprongetje aan het maken denk ik, pffff, lastig, lastig, lastig, altijd hangen da kan er door, tot ze het ook kotsbeu wordt dan is't wenen, wenen, wenen!
Als da nog zo de hele week is dan denk ik toch dat we er vrijdag nie gaan bij zijn, plezant is anders!!!!

Amai Ellentje, Evake had er goed van ocharme zeg!!!!
Hopelijk is het nu over en blijft het over he!!!!

Ga zoontje in zijn bedje doen want morgen gaan we naar Plankendaal!!

dada iedereen , slaapwel!!!
xxx
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw

Bericht door Vanessa » 31 jul 2005, 08:57

Hallo,

Ik ben hier ook nog es geraakt :lol: .
We zijn begin juli op vakantie geweest,en nu met alle drie de kinderen thuis is het hier alle dagen lekker druk, dus komt het er niet altijd van om hier es iets te komen schrijven.
Met de kindjes gaat alles goed. Jelco begint te kruipen. Hij is nu net 9 maand. 't Is echt koddig om hem bezig te zien. Hij zit op zijn poep, dan draait hij hem op zijn buik, en dan voorzichtig op de knietjes.
Maar dan nog vooruit geraken hé, dat lukte eerst niet zo goed . De poep was nog te zwaar :lol: haha.
Nu begint hij eigenlijk meer en meer zijn plan te trekken alleen.
Ook voor zijn pap te drinken en zo, dat doet hij helemaal zelf. Langs de ene kant wel makkelijk, maar langs de andere kant heb ik zo een gevoel van : mijn kleinste babytje wordt groot. :cry:
Binnen enkele maanden ben ik tussen de baby's uit.
Onze Jarno die begint meer en meer te praten. Wat die al allemaal kan zeggen op 2jarige leeftijd, amai. Daar verschiet ik soms nog van. Joran kon op die leeftijd nog maar juist mama, papa, bal, vliegtuig, auto en koe zeggen :lol: . Maar met Jarno kan je al een conversatie op kinderniveau maken.
Joran die is wel blij dat het vakantie is, maar het zou nu toch echt wel nog wat goed weer mogen worden hé, want wat moeten die kinders doen gans den dag als het zo regent? Buiten spelen is altijd plezanter hé.
Als het volgende week goed weer is, zullen we waarschijnlijk nog een weekje naar zee gaan. Is dan toch weeral een week die voorbij is hé.
Voor de rest hier eigenlijk niet veel speciaals gebeurd.

Ik zie dat jullie kindjes ook allemaal groot worden amai. Wat gaat de tijd snel, hé.
Ik herinner me nog al de verhalen van jullie tijdens de zwangerschap, en nu zijn dat al allemaal zulke flinke baby's.

Allé, 'k ga hier nog wat bijlezen. Groetjes aan iedereen hé.

Dada.

Vanessa.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 31 jul 2005, 10:23

En Isake, hoe was de nacht met Laura op haar eigen kamertje? Amy heeft deze nacht ook de eerste keer op haar eigen kamertje geslapen en het is heel goed gelukt. Om 7.15 uur eens haar tutje gegeven en dan heeft ze nog geslapen tot 08.15 uur. En zo was dit al de derde dag. Goed hé. Hopelijk blijft het nu zo, dan zijn we eindelijk weer eens goed uitgeslapen. Ja en net nu ik gezegd had als mijne man in verlof is dat hij kon opstaan, sinds hij de eerste dag in verlof is slaapt ze door. :?

Ellentje hoe is het met Eva? Nog ziek? Je moet niet zo direct paniekeren hoor, ik weet nog toen Amy net thuis was en ze een hele week diarree gehad had dat ze zelfs nog veel bijgekomen was. En anders als het nog niet over is rijstwater koken, helpt echt heel goed. Een liter water nemen en daarin 2 eetlepels rijst en even laten koken. En dan daar haar fles mee maken. Ik weet al wat de remedies voor diarree want Amy heeft al 3 keer diarree gehad, vorige week zelfs eens dat het tot in hare nek ging, gezellig hoor. :? Nu had ze al een paar dagen heel veel last van krampjes, en ben die colikind gaan halen en helpt wel heel goed. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik het haar moet geven, ik druppel dat op haar tut, maar dan moet ik mij echt haasten voor in haar mond te steken of het loopt er weeral af.

Ja Vanessa, ik heb soms nu dat gevoel al. je bent wel blij met alles wat ze kunnen, maar dan besef je wel elke keer hoe vlug ze groot worden. Hoor mij nu, en ze is nog maar 3 maand, maar die maanden zijn echt zo snel voorbij gegaan.

Amy heeft ook een lastige week gehad, maar sinds gisteren is het precies over. nu slaapt ze overdag weer veel meer ook.

Mijne babyfoon daar ben ik heel content van. Moet zeggen, ik heb wel niet naar de prijs gekeken, maar hij is wel goed.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 31 jul 2005, 12:49

Hay!

Gisteravond heb ik ze als een havik in het oog gehouden, de fles van 19u is goed binnen gebleven, enkel als ze honger kreeg voor haar laatste fles dan deed ze weer raar, hikken en wenen, ik zag dat ze last had en de geur die uit haar mondje kwam was dezelfde als bij het overgeven. Maar ze heeft dan wat gegeten, en dan was het over. Vannacht wel een paar keer gaan kijken, haar bed had ik voor de zekerheid al goed "beveiligd" tegen overgeven, en had ook al een nieuw paar lakens en kleren klaargelegd voor het geval. Maar er is gelukkig niks gebeurd.
Misschien kwam het door het wiebelen in de maxicosi of van in de wagen, gezien het maar 1x gebeurde zal het dat misschien wel zijn. Kaka heeft ze nu nog niet gedaan maar ja gisteren heeft ze dan niet zoveel gegeten dus zal het voor later op de dag zijn.
Maar voor de diaree had ze perenterol dus dat helpt ook wel goed hé.

Het is nu wel goed dat we morgen een afspraak hebben bij dr Naudts, ik heb al een hele lijst met vragen :roll:
Ik heb eens gekeken in dat boekje van K&G, als ze haar curve volgt zou ze morgen op 18 weken op 5kg750 moeten zitten. Maar dat heeft ze niet hoor, daar ben ik vrij zeker van. Denk echt dat ze al haar energie steekt in groeien ipv bijkomen.

Ons buren zijn thuis van verlof sinds gisteren, en ze zijn zelf komen vragen of we geen last gehad hebben van hun zoon zijn fuif. Ben al blij want ik wou het toch wel eens zeggen, maar nu ze het zelf komen vragen was voel ik me niet zo een verklikker. Blijkbaar had ze het al van iemand anders gehoord.

De mobiel is weer aan zijn laadste loodjes bezig, ik hààt dat ding!!! En het is nu net dat ons poppemie daar zo zot van is, anders was hij al lang ingeruild voor iets anders. Maar zal er nu toch eens moeten over nadenken, 3 is genoeg geweest. Bij mijn schoonouders hangt er ook nog een mobiel in haar park, we gaan straks naar daar en gaan die weer meebrengen, hopelijk vind ze die ook nog leuk. Want deze vond ze zo tof omdat de armen op en neer gaan, en ze kan de beertjes er af trekken.
En haar speeltapijt, daar is ze echt niet gelukkig mee. Maar ja voor die leeftijd zijn de speelgoedjes vrij beperkt. Ze houdt vooral van dingen die bewegen. Of heeft iemand een idee soms, misschien bestaat er een speelgoed waar ik nog niet aan gedacht heb?

Allé, ik ga eens naar beneden, de hond moet buiten.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 31 jul 2005, 16:19

Hoi Ellentje. Ik heb zo een boog van tiny love, voor op de relax of buggy te zetten en daar is Amy echt wel gek op. Ze hebben het ook bij Belini dus ik denk wel dat ik een foto mag zetten.
Afbeelding

Allé we duimen allemaal voor Eva morgen dat ze goed verdikt is. Hé en groeien is toch ook al iets hé.

Gast

Bericht door Gast » 31 jul 2005, 17:31

Meimama,
Amai zeg, zo'n knappe meid, Amy!
Kan je me adres nog eens mailen, heb teveel mailtjes gedelte waaronder dat met je adres. Ik zal quiche maken als het niet geeft? Wacht dan even vooraleer aan de desserts te beginnen :lol: omdat Noa (en ikzelf laat lunchen) en anders ziet ze al dat zoets en raakt er niks anders meer bij tot de volgende dag :roll:

Grrrr hier kort een verhaaltje:
Zonet familie schoonma weg. Begon goed. Ze zouden komen om 15.00 en rara om nog geen 14.00 stonden ze hier al :( holderdebolder orde :roll:
Ugo sliep als een engelke sinds 13.30, voor ne keer zo schattig. Wij buiten, was goed weer. Ineens is madam weg naar boven met die familie. Ze ging hem ne keer uit zijn bed gaan halen :twisted: :twisted: :twisted: en iedereen een rondleiding geven! Tjonge toch, je kan je wel inbeelden wat er vanbinnen kookte. Nu zijn ze weg en zit ik hier met een manneke dat uit zijne slaap is gehaald. :cry:
Ongelooflijk hoeveel verstand sommige mensen hebben ... :roll:

Ugo weent, ga gaan maar wou even mijn hart luchten.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 31 jul 2005, 17:48

Hier ben ik weer. Ons prutsemie is dus officieel ziek verklaard, de dokter van wacht is geweest. Ze had om 14u 38,6°koorts en ik had eens gebeld en voor de zekerheid wou hij haar liever onderzoeken. Een geluk, het was een zeer aangename en zachte man die veel verstand had van baby's. Jammer dat hij niet in de buurt woont of ik zou op slag van HA veranderen! Want we hebben vroeger zo al eens een dokter van wacht gehad, zo een oude en dan ook eens enen die dacht dat ik malaria had terwijl het achteraf dan klierkoorts bleek te zijn :?
Enfin, ze heeft dus waarschijnlijk een maag-darm infectie gehad. Want dat duurt een dag of 2-3 en gezien de eerste platte pamper van vrijdag was, zou het nu stilaan moeten gedaan zijn. Haar kaka was weer normaal en ze heeft sinds die ene keer gisteren ook niet meer overgegeven dus het zal nu met de perdolan wel verholpen zijn.
Zal dan morgen al moeten bellen naar dr Naudts of de afspraak niet moet verlegd worden.

Ze slaapt nu al bijna de hele dag, maar zo zal ze er doorkomen. De koorts is al weg en ben er zeker van dat ze morgen weer kiplekker is.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”