Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 02 nov 2006, 17:55

Hé,
Bij mij is het 15/11 gyn-dag. Ik weet niet of er nog zijn die voor mij al mogen :) Ik ben in ieder geval al weer goed aan het aftellen...

Ik ben tot nu toe iegenlijk nog altijd comfortabel zwanger zonder al te veel kwaaltjes. Ok, ik ben wel eens moe, of ik sleep wel eens slecht of mijn rug doet wel eens lastig maar het is niet echt iets dat ik niet kan
verdragen. Dus ikke erg tevreden!

Het gaat nu idd wel snel! En er moet nog zoveel gebeuren... Kaartjes, doopsuiker, ... En mijn ventje zit daar allemaal zo niet mee in. Het is nen last-minute-man. Maar ik krijg er wel de kriebels van.

Doe het nog goed allemaal! (Zonder al teveel pijntjes en kwaaltjes)

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

ikke

Bericht door Aicha » 02 nov 2006, 20:02

Ik mocht vandaag terug naar de gyneacoloog!

Alles in orde en ons prutske, weegt nu een goeie 2 kilo 500. De baarmoederhals is verstreken en heb bijna 1 cm opening. Volgens de gyn zal het waarschijnlijk voor het einde van de maand zijn. Ben benieuwd! 8)

Allée, ons geheimpje wordt bijna onthuld!

Iedereen heeft hier blijkbaar zijn kwaaltjes (ik begin nu ook echt aan mijn kar te trekken hoor). T is inderdaad de moment om alles baby-ontvang-klaar te maken vooraleer we niet meer mobiel zijn ( of vooraleer er zich hier iemand aankondigd).

vele groetjes en aftellen maar!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 03 nov 2006, 07:59

Aicha,
'k Begreep erst niet hoe dat kwam dat je reeds terug bent geweest naar de genecoloog maar je bent nu in je om de veertiendagen schema, enne je bent reeds wat verder dan ons !
Op het eind van deze mnd messchien ???? Dat is al heel dicht bij!!
Binnen iere en een wipke weten we meer,ivm met wat het zal worden ... hihi... Spannend!

Aditi,
Ja jij zal de eerste zijn om je spruitje terug te zien. 'k Moet pas de 17de terug op controle.
Enne hier heb ik ook te doen met zo een man ... Ni gemakkelijk e.
Maar 'k ga toch beginnen duwen aan de kar... want 'k wil in de mnd december echter niets meer uitwreten dat de kleinnen maar in januari komt. Want 'k denk dat het erom zal spannen ...

En al de rest, wanneer volgende bezoek of nog nieuwtjes ???
Tot later, dikke knuf
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 03 nov 2006, 10:33

amai ja voor iedereen begint het goed af te korten, ik weet nog goed toen iedereen zich hier één voor één kwam aanmelden met het goede nieuws :lol:

ikzelf moet pas de 23ste terug naar de gyn, maja zolang is dat nu ook ni meer eh :wink: ook de kwaaltjes zijn hier nog goed onder controle te houden, beetje veel last van het zuur en af en toe een klein pijntje in de rug maar voor de rest alles op en top in orde, ik heb dus ook geen reden om te klagen, oja en nu met dat weer een serieuze verkoudheid ma da neem ik er wel bij hihihi

en hoe is het met al de rest?

oja en voor iedereen die zo een last - minute man heeft, hier van hetzelfde hoor, als ik niet alles regel dan is er niks op tijd klaar :D

ook nog een vraagje, ik wil de bevalling filmen eh en zoek een camcorder met harde schijf, weet iemand een goed merk en niet te duur in prijs, we willen tot 450 euro gaan ervoor, mss heeft iemand er ene en die er heel content van dan mag die mij da zeggen dan kunnen we ook eens gaan kijken

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 04 nov 2006, 11:13

Ik mag nog eerder naar de gynaecoloog :lol: :lol: Ik moet vrijdag de 10e.

Verder gaat alles hier redelijk goed. De rugproblemen zijn al iets beter, tenzij ik lang moet zitten.
Verder zijn we ook druk bezig met de voorbereidingen voor ons kleintje. Deze week naar 2 winkels geweest om onze geboortelijst samen te stellen. De geboortekaartjes en het doopsuiker moeten we nog gaan kiezen, maar dat zal binnen een tweetal weken wel gebeuren.
Nu ben ik bezig om de kinderkamer een beteke aan te kleden en gezellig te maken. Mijn zus is dan donderdag langsgeweest met het park om in de living op te stellen :lol: :lol: Het begint er hier al allemaal wat baby-achtig uit te zien :lol: :lol: Hieronder dus een fotokes van onze laatste aanwinst :lol: De plooikes moeten wel nog een beteke uitzakken :?

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

Mooi

Bericht door Aicha » 04 nov 2006, 11:29

Hey Flupke,

Mooi park!!!! Beteke dezelfde stijl als het onze maar dan helemaal ecru en ook dat ruitjesmotief. Alleen moet het hier nog klaargezet worden. Kzou der beter werk van beginnen maken zeker!? :lol:
ALs het er niet staat voordat ons prutske er is vrees ik dat ik bij het thuiskomen van de materniteit direct een werkske heb ( wat dus ook duidt op zo'n papa, altijd nog tijd voor alles)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 04 nov 2006, 12:34

Zo plezant, al die voorbereidingen, zou echt iets zijn waar ik me ten volle aan zou geven.

Zie je haar al liggen jullie kleine meid :wink: :)

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 04 nov 2006, 13:11

amai echt mooi uw park!!! Jouw prinsesje zal het beeld nog mooier maken ...

Hier moet dit ook nog in elkaar getimmerd worden, maar alles ligt reeds klaar in de winkel. Bij ons is het een soort bruin-grijs, het heet Quaks. 't gaat over een egelke.
Maar in de plaats van een park word het mijn bedje van toen ik geboren werd.
Deze namiddag geef ik de kinderkamer kleur ... benieuwd naar het resultaat !!!

Allé dus op naar de 10e voor de eerste genecocontrole, je verlang al zeker, flupke!!!

Allée tot hoors,
grtj nana
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 04 nov 2006, 16:02

Het kriebelt inderdaad om ons kleintje terug te zien, hoewel het nog niet zo lang geleden is. Dinsdag hebben we zo'n affectieve echo laten maken. Ik was niet echt tevreden van het resultaat. Je kan de foto hier bekijken: http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... &start=300

Ik heb vandaag al antwoord gekregen dat ik een nieuwe afspraak kan maken en dat er niets zal worden aangerekend :lol: :lol: Ik heb net gebeld en ik heb mijn volgende afspraak op 15 november :lol: Hopelijk hebben we dan betere beelden
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 04 nov 2006, 18:14

@ Flupke,

Het is inderdaad niet zo'n mooi beeld, he! Als je er geld aan uitgeeft, verwacht je toch wel wat meer! Tijdens onze laatste echo bij de gyn hadden we een profieltje van het gezichtje dat duidelijker was!
Hopelijk heb je volgende keer meer succes! Verdorie, dan mag jij de 10de en de 15de je kleintje zien! Hier wordt iemand een beetje groen van jaloezie :)
Je park ziet er heel mooi uit... Hier staat nog altijd niks. Er hangt alleen nog maar een ooie vaar aan het plafond! Zo'n houten beest waaraan je kan trekken en dat dan een tijdje alleen blijft vliegen. Er staat wel al veel klaar bij mijn mama. Wij hebben hier niet zoveel plaats, dus gebruiken we mijn oude kamer thuis als opslag. Binnen een week of twee Haal ik alles voor het kamertje boven en dan half december alles voor in de woonkamer beneden...

@ iedereen,
Blij te horen dat jullie ook allemaal een last-minute-man hebben!!! :) Ze zitten toch wel anders in elkaar, eh, die mannen! Maar ja, zij voelen het waarschijnlijk ook niet zo naderen als wij met onze dikker wordende buikjes. Mijn buik zit nu tegen de rand van mijn bureau en het is net alsof ons kleine spruit ertegen zit te duwen. Erg grappig!

Groetjes en tot binnenkort!

P.S. Aicha, we tellen samen met jou af hoor! Wauw! Het einde van de maand!
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

duwen

Bericht door Aicha » 05 nov 2006, 08:02

Hey Aditi,

Ik voel ons prutske ook iedere keer het ietwat druk van buitenaf tegen mijn buik voelt. Moet er steeds om lachen. Precies of ze/hij :lol: haar/zijn steeds krapper wordende plaatsje wil verzekeren. :lol:

Wel leuk dat jullie ondanks (ondanks het maandverschil) toch met mij mee aftellen. Kblijf jullie ook zeker volgen hoor! Hoop tegen de bevalling hier ook fotookes te kunnen plaatsen. Zou het nog leuker maken.

Nana,

Hoe is het kamertje uitgevallen? Hopelijk zijn jullie heel tevreden met het resultaat!

Zie dat jij terug mag de 17e. Ikke de 16e. We zullen weer langs elkaar heen lopen : :?
Hopelijk kunnen we nog eens afsreken voor ons spruitje komt piepen. Je zegt het maar hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 10 nov 2006, 16:01

Allez hier ben ik dan. Ik ben deze namiddag nog eens naar de gynaecoloog geweest. Het begon al goe. We hadden om 13.30 u een afspraak, maar mijn gynaecoloog was blijkbaar ziek. Ik zou bij iemand anders moeten gaan, maar de consultatie was pas gedaan van 13.00 u en iedereen moest nog gaan eten. Ikke dus wachten wachten wachten en om 14.15 u mocht ik eindelijk binnen. Mijn ventje moest om 14.30 u al terug op het werk zijn, dus die was om 14.00 u al vertrokken :cry: :cry: Ik moest dus alleen binnengaan.

Met ons kleintje is alles dik in orde !!! :lol: :lol: Ze is heel goed gegroeid en haar gewicht zou boven het gemiddelde zitten :? Ze weegt al 1.6 kg. Is da nu zo overdreven veel of valt het nog mee. Ik ben morgen 29 weken zwanger. Hoeveel woog jullie prutske bij het laatste gynaecoloogbezoekske??

Op naar de volgende afspraak. Die is op 08 december. We kunnen weer beginnen aftellen :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

goed hé

Bericht door Aicha » 10 nov 2006, 16:39

hey Flupke,

Blij te horen dat alles goed gaat met jullie meisje. Alleen spijtig dat je ventje er niet bij kon zijn hé.

Wat haar gewicht betreft moet je je zeker geen zorgen maken. Het is slechts een raming hé.

Ons prutske woord bij 29 weken 1825 gram. Vond dat toen ook vrij veel maar bij het volgende bezoek ( 4 weken later) kreeg ik 2100 gram te horen. Op 35 weken 2520gram. Kindjes groeien niet altijd in hetzelfde tempo.
Haar gewicht nu wil dus nog niet zoveel zeggen.

Doe zo voort en vele groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 11 nov 2006, 08:23

hoi flupke

ben blij dat alles goed gaat, en ja dat wachten bij de gyn is echt ni fijn eh, maar je hebt je prutske toch weer gezien en dat maakt alles goed :lol:

op 23/10 was ik 27,5 en woog onze baby ongeveer een kilo, dus als ik nu moet gaan 23/11 zal het ook zo wel iets zijn,

geen zorgen maken en gewoon genieten

gisteren was ik zo aant denken, ik ben nu ongeveer 30 weken, nog 10 weken te gaan, als ik dan zo achter mij kijk is het toch vlug gegaan eh, ik zag ons nog staan bij het onderwerp ben ik zwanger? hihihi en nu moeten we al bijna bevallen, amai :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 11 nov 2006, 21:10

Hallo iedereen,

Flpke,
Fijn om horen dat alles goed gaat met je kleinne meid, één ding moet je onthouden het gewicht is nooit echt juist! Ze nemen een gemiddelde van het hoofdafmeting, buikholte en van het dijbeentje dus zitten ze er nooit echt op, en 't is beter wat meer dan bij de geboorte in de couveuse te arriveren e.
Dus geniet mar van uw prutske, zwangerschap ... grtj

Aicha,
Men kamer'ke is reeds een beetje gevorderd, indien het af is zal ik zeker foto's posten. Enne ja we lopen elkaar weer mis hé in het zh. Maar 'k duim reeds voor u donderdag!

Enne chanti,
ja onze zwangerschap gaat vlug voor bij hé!!! Echt niet te doen, en eigenlijk ben ik nu al zeker dat ik het gevoel in mij zal missen ... maar onderts nog wat genieten zouden we zeggen.

Allée tot binnenkort met geneconieuws,
dada nana
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 12 nov 2006, 11:07

jullie beginnen echt al aan de laatste weken hé!!!
leuk hoor!!!
alle voorbereidingen komen stilaan goed op gang...
qua gewicht zou ik me niet zo'n zorgen maken
dat zit wel goed
als het te weinig zou wegen, zouden ze het wel zeggen
en als het echt te zwaar zou zijn ook
En iets boven het gemiddelde.... dat waren mijn kindjes ook
en dat waren geen dikkerdjes hoor bij de geboorte :wink:
dus zit er maar niet te erg mee in :wink: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 14 nov 2006, 19:54

Hey iedereen,

Gisteren is de vroedvrouw langs geweest doordat ik plots kramp kreeg onder mijn borsten en ik dacht dat het op gang begon te komen. 'k Had gedurende dag ook wat last van harde buiken en panikeerde wat! :roll: !
Maar die kleine hier beweegt dan ook zoveel dat ik bijna het verschil niet meer merk ts harde buiken en die bewegingen.
één ding, die bewegingen beginnen pijnlijk te worden waardoor ik soms geen adem meer heb, en dit wel bangelijk overkomt.

Onderts dat ze het hartje aan het beluisteren was, was ze het in een mum van tijd terug kwijt doordat het weeral zich draaide en deed.

En ook ben ik moeten stoppen met de zwangerschapsyoga, voor men bekkeninstabiliteit. Vorige week had ik het reeds moeilijk in de prenatale en daar had de kenisiste gezegd dat ik niet meer in kleermakerszit mag zitten en de yoga oefeningen zijn meestal zo ... dus jammer genoeg is dit ook voor later. Morgen terug naar de prenatale, hopelijk kan ik daar van genieten ?!?

En met jullie hoe gaat het er nog mee?
Aicha overmorgen naar de genecologe e! :lol: ! Lang niets meer van je gehoord, toch nog ni bevallen zeker???

Tot later,
grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

waggel waggel

Bericht door Aicha » 14 nov 2006, 20:13

Hey,

Kben een steeds meer waggelende eend. hihihi :lol: Alhoewel,... Het leuke begint er nu toch echt af te zijn. Als ik een tijdje zit kan ik haast niet meer lopen en zelfs kleine huishoudelijke klusjes (vegen of stofzuigen, kindjes douchen....) eisen hun tol. Maar kgeef niet op zunne!

Die bekkeninstabiliteit is echt niet te onderschatten hé. Amaai! Hoop dat het na de bevalling even snel verdwijnt als het gekomen is. Zijn daar eigenlijk trukskes voor behalve rusten?

En ja, donderdag was de volgende afspraak maar twas op een nogal ambetant uur (16u) en heb gekozen om morgen op het vrije spreekuur te gaan. Dat wordt ondertussen ook weer een dagje minder lang wachten :lol: :lol:
Breng dan verslag uit !

Flupke,

Succes hé morgen bij de 2e poging. We duimen voor een mooi resultaat!!!!!!!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 14 nov 2006, 21:24

Nana, stom dat je moet stoppen met de zwangerschapsyoga hé. Ma anders zal die bekkeninstabiliteit niet beter worden hé (zal nu ook wel neit beteren vrees ik). Hopelijk kunnen jullie allemaal nog een beetje rond.
Aïcha, ik kan geloven dat het ondertussen moeilijk begint te worden om nog dingen te doen. Maar nog even doorbijten en dan heb je en pracht van een kindje!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 15 nov 2006, 08:56

ik hoop dat het bij iedereen nog gaat, we zitten nu in de laatste fase en het zal nu wel heel vlug gaan,

achterna weten we waarschijnlijk niks meer van al die kwaaltjes :wink:

ikzelf had mij gisteren ook verschoten, ik zat bij de winkel waar mijn babylijst komt te liggen en in ene keer kreeg ik steken in mijn onderbuik en precies of ik in mijn broek ging plassen, dit heb ik gisteren 2 maal gehad maar nu is het alweer weg, dus wat het was weet ik niet maar prettig alleszinds niet :lol:
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

waggelwaggel

Bericht door Aicha » 15 nov 2006, 17:36

Hey allemaal,

Ons prutske was vandaag weer in beeld (voor zover er nog iets te zien is).
Pruts weegt nu een goeie 2700 gram en is goed aan het indalen Hij/zij :lol: zit op de goeie weg.

Normaal zou ik volgende week weer op controle gaan maar de gyn is dan een weekje afwezig. K zal dus in de plaats nog eens bij de vroedvrouw langsgaan.

Heb die bekkeninstabimlitiet nog eens aangekaart en hij zei dat een osteopaat eventueel soelaas kon bieden (niet zeker dus). denk dat ik een beetje op mijn tanden zal bijten.

Groetjes Aicha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 15 nov 2006, 21:31

Fijn om horen dat je prutske in orde is!!! Je hebt wel wat gezeurd e, wat vroeger geboekt, hihi ... nuja in jou plaats zou ik het ook doene. Echt ...
'k Denk dat ik gewoon op mijn tanden ga bijten ivm die bekkeninstabiliteit, jammer dat er ni echt oefeningen zijn om de pijn wat op te vangen en nu nog op zoek gaan naar een osteopaat zie ik al helemaal niet zitten!!!

We duimen allesinds voor flupkes 3D, 'k hoop op prachtige beelden van je poppemieke!

Allée nog 2nachtjes slapen en dan zijn we aan de beurt om ons kleintje terug te zien ...joepi jé!!

Tot later allen,
grtj nana
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 15 nov 2006, 22:31

Vandaag hebben wij ons kleintje ook nog eens in beeld gehad en nu kan ik ook meepraten over het gewicht van onze pruts. Ik ben nu 32 weken zwanger en ons kleintje weegt 1.900 gr. Onze gyn vond dat een perfect normaal gewicht op dit moment van de zwangerschap, maar het lag een heel klein beetje hoger dan het gemiddelde.
Verder is met ons alles goed in orde. Het is bijna saai :) Geen noemenswaardige kwaaltjes of pijntjes en baby spartelt vrolijk door mijn buikje. Het hoofdje zit langs onder en de placenta helemaal bovenaan en dat is volgens de gyn het perfecte scenario.
We're good to go voor de volgende 4 weken...
De beelden van de echo zijn wel steeds minder duidelijk. Je ziet hier een arm, daar een been en we hebben nu echt wel uitleg nodig bij wat er nu eigenlijk te zien is. We hebben onze schat wel een paar keer heel schattig zien gapen ;)

Flupke,
Hoe is het gegaan met de beelden van jullie kleine meid? Is het deze keer beter gelukt?

Aan alle anderen,
Nog veel moed met de laatste loodjes!!!

Aditi
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 17 nov 2006, 12:30

Jaja, deze keer was het een pak beter zunne. We zijn heel tevreden dat we nog eens zijn mogen teruggaan en dat we niets moesten betalen :wink: . De foto's zijn niet zo duidelijk, maar das nie erg. De DVD is heel goe. Mijn ventje heb ik wel nie meer meegekregen, dus heb ik mijn tante meegenomen. De meter in spé. Zij vond de beelden ook heel schoon. Ons prutske lag weer helemaal dubbeltoe gevouwen. De voetjes lagen net aan het mondje. We hebben dus heel duidelijke beelden van teentjes :lol: en ook de handjes lagen weer goed in beeld. Heel schattig. Ze was constant aan haar neusje aan het prutsen :lol: :lol: Echt hele scherpe beelden zijn het niet, maar toch duidelijk genoeg. We zijn dus blij met het resultaat.

Verder gaat alles hier rustig zijn gangetje. Wel serieus last van de rug en de heupen :? :? Als ik een uur op een stoel zit kan ik het al niet meer uithouden van de pijn :? Zelfs op restaurant gaan eten is een echte marteling. Maar dat blijven we toch elke week doen, want eens ons prutske er is zal da heel wa minder worden. Dus nog effe profiteren van de tijd met ons tweetjes.

De dokter op het werk heeft me maandag 9 beurten voorgeschreven bij de kinesist voor massage en oefentherapie. Ik ben eens benieuwd of het iets zal uithalen. Ik heb straks om 13.00 u mijn eerste afspraak, dus zal ik hier maar snel afsluiten en mijn boeltje pakken om te vertrekken. Allez ik ben eens benieuwd wat ze daar zullen zeggen en doen. Ik zal jullie straks wel verslag komen uitbrengen :lol: :lol: :wink:

groetjes cindy :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 17 nov 2006, 13:28

waarschijnlijk ben je nu aan het genieten van de massage :lol:
ik lees het vanavond wel hoe het verlopen is.

moet heerlijk zijn om je beebje zo te zien bewegen.
mn baas wordt ook papa en hun kindje is nu slechts 6 cm maar zagen het toen al vollop bewegen. Ongeloofelijk zeg!

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 17 nov 2006, 19:07

Het was zààààààààààààààààààààààààààlig bij de kinesist. Eerst met mijn rug een half uurke op een warme pakking gelegen en ondertussen wat oefeningskes met mijn benen voor de onderrug. Daarna een goed massageke van 20 min van de onderrug. Ik kon zo in slaap vallen :lol: :lol: Ik kreeg kippevel tot in de toppen van mijn tenen. De volgende keer neemt ze mijn volledige rug en nek eens onder handen. Ik kijk er al naar uit. Dat het maar snel woensdag is :lol: :lol: Ik zit hier nu 15 min voor mijn pc'ke en kan het ondertussen weer bijna niet uithouden van de rugpijn :? :? De massages doen op het moment zelf heel veel deugd, maar of het effectief resultaat zal opleveren zal ik maar na enkele keren kunnen uitmaken denk ik.
AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 17 nov 2006, 19:34

Jullie zijn hier allemaal al rond de 30 weken. Het begint spannend te worden hé? Jullie hebben binnen een tiental weekjes jullie kleintje in jullie armen. :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 17 nov 2006, 19:39

Flupke,
Je doet me smelten voor een goeie deugdoende massage ... :lol: :lol: want die banden doen heviger en heviger pijn!! En kben blij om weten dat je poppemie duidelijker beelden van haar heeft laten maken ... hihi fijn hé om zwanger te zijn!!!

Vandaag was ons kleintje ook weer in de picter, nog geen opening dus dat is ook weeral goed. Ons kleintje weegt nu 2kg100 en was bezig met de oogjes uit te wrijven. Onze echobeelden zijn echt mooi, de echo is een mondje met neusje en een handje thv het oog.
Alles verloopt hier dus op wielekes.

Nog een kleinne 7 weken te gaan ... jaja, tzal voorbij vliegen denk ik!!

Allée tot later,
grtj nana
Afbeelding

Kim.D.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 18 nov 2006, 20:08

alvast veel succes en aftelplezier.

maar laat de babytjes nog maar even warm bij jullie zitten.

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 19 nov 2006, 17:46

Zo te horen loopt alles op rolletjes bij jullie! Behalve dan de bekkenpijn. Hopelijk doen de massages toch af hé Flupke. KAn je nog wel op je buik liggen om gemasseerd te worden?

Aicha, voor jou is het echt niet lang meer hé. Jij kan al serieus beginnen aftellen. Zo te horen loopt alles perfect dus toi toi!!!

Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”