Jaja, deze keer was het een pak beter zunne. We zijn heel tevreden dat we nog eens zijn mogen teruggaan en dat we niets moesten betalen

. De foto's zijn niet zo duidelijk, maar das nie erg. De DVD is heel goe. Mijn ventje heb ik wel nie meer meegekregen, dus heb ik mijn tante meegenomen. De meter in spé. Zij vond de beelden ook heel schoon. Ons prutske lag weer helemaal dubbeltoe gevouwen. De voetjes lagen net aan het mondje. We hebben dus heel duidelijke beelden van teentjes

en ook de handjes lagen weer goed in beeld. Heel schattig. Ze was constant aan haar neusje aan het prutsen

Echt hele scherpe beelden zijn het niet, maar toch duidelijk genoeg. We zijn dus blij met het resultaat.
Verder gaat alles hier rustig zijn gangetje. Wel serieus last van de rug en de heupen

Als ik een uur op een stoel zit kan ik het al niet meer uithouden van de pijn

Zelfs op restaurant gaan eten is een echte marteling. Maar dat blijven we toch elke week doen, want eens ons prutske er is zal da heel wa minder worden. Dus nog effe profiteren van de tijd met ons tweetjes.
De dokter op het werk heeft me maandag 9 beurten voorgeschreven bij de kinesist voor massage en oefentherapie. Ik ben eens benieuwd of het iets zal uithalen. Ik heb straks om 13.00 u mijn eerste afspraak, dus zal ik hier maar snel afsluiten en mijn boeltje pakken om te vertrekken. Allez ik ben eens benieuwd wat ze daar zullen zeggen en doen. Ik zal jullie straks wel verslag komen uitbrengen
groetjes cindy