We zijn de sokkentruc aan het proberen, voor ze gaat slapen, sokken over haar handjes trekken. deze nacht is het behoorlijk gelukt, ze is 1x wakker geworden rond 4u30, en toen heeft papa de kousjes afgedaan. Deze morgen lag ze te duimen. Nu is ze weer in slaap gevallen met de sokjes aan. Tis wel een zielig zicht hoor
Ik wil vooral niet dat het een gewoonte wordt, omdat ik zie hoeveel moeite (en problemen) mijn nichtje daardoor heeft. Ze volgt al een jaar logopedie, en de tandarts heeft al gezegd dat ze jaren een beugel zal moeten dragen door het intens duimen. Zij duimt wel heel veel, maar ja, je weet niet in welke richting het hier zou evolueren he.
En nu nog even mijn frustraties luchten ook
Heb deze morgen gebeld naar het werk, ze hadden mij officieus beloofd dat ik aansluitend op mijn bv-verlof mijn gewoon verlof mocht opnemen. Zo zou Marith 6 maand zijn eer ik terug moest starten. Nu hoor ik officieel dat het niet mag
Ik moet dus op 27 november terug starten, een maand vroeger dan ik gepland had. Dat was effe slikken toch. Ik zou graag bv blijven geven, en had gehoopt dat Marith bij de om gewoon patatjes en fruitpap zou eten, en geen flessen meer. Zo zou ik niet moeten afkolven. We zullen moeten afwachten he, ik zal op voorhand al een voorraadje aanleggen, en nog even op mijn tanden bijten met het afkolven dan. Wie weet is het maar voor een paar weken nodig.
Ik zal af en toe wel een dag verlof mogen pakken, maar geen hele weken aan een stuk. Blijkbaar is mijn collega (ook een vervangster, want mijn "echte" collega is ook bevallen) nogal veel ziek, en ze vrezen dus dat ze zonder ergotherapeuten zullen zitten als ze mij toestaan om al mijn verlof op te pakken. Grr... maar ja, kzal er mij maar bij neerleggen zeker, eigenlijk kan ik nog niet klagen he, jullie zijn al terug aan het werk