Helokes,
ik ben hier nog eens geraakt... Het is echt niet te doen, zo warm!!! Gisteren heeft Seppe er ook last van gehad en vandaag ook

Ocharme

We moesten vandaag gaan eten naar mijn schoonthuis en dan zit je zowieso niet zo op uw gemak als thuis...maar ik ben thuis nu en Seppe ligt op zijn gemak op papa zijn buik te slapen...

En hij zegt dat het zeer warm is en dat geloof ik hoor
Ik heb ook net gestreken, amai warm!!
Gisteren als ze ons gras komen zaaien zijn is de vrouw van die man die het kwam doen (nogal nen uitleg he? Volgen jullie nog??) in de voormiddag hier drie keer geweest met haar zoon en ze heeft de hele namiddag op ons terras buiten gezeten

Zo zonder te vragen kwam ze langs achter en ze heeft er de hele tijd zitten roepen en drinken

Ik was echt ambetant, dat doe je toch niet he?? En het was nogal een slimme hoor, de hele tijd zitten vloeken en zo van die schunnige praat zitten vertellen

Ik heb me dus de hele namiddag binnen gezet maar ik hoorde haar roepen tot binnen. En onze Seppe was lastig en telkens hij begon te wenen hoorde ik haar roepen 'hupla t'is weer zover, hij is weer vertrokken

' Als ze er niet tegen kan dan moet ze maar op een ander gaan he

En Robby was aan het werken dus die kon er niets van zeggen... Ik heb op den duur een vriendin gebeld om me companie te komen houden want ik zou de muren omhoog gelopen hebben!! En dan kwam ze ineens 'vriendelijk' doen, dan kwam ze binnen om te zeggen dat hij waarschijnlijk last had van de warmte...ik kreeg het ver!! Och ja, het belangrijkste is dat ons gras nu gezaaid is en dat we binnenkort groen hebben. Heeft er iemand hier groene vingers?? Ik zou willen weten of er nog bloembollen zijn die ik mag planten en die nog zouden uitkomen voor de winter...zodat we nog een beetje kleur in de tuin hebben dit jaar.
Ellentje, die thee heb ik in poedervorm bij de apotheker gekocht en het staat erop hoeveel je er van mag geven, ik denk max 200ml... Maar Seppe drinkt er met moeite 20ml van. Hij is dat niet gewoon van een flesje te drinken en hij weet denk ik niet goed hoe hij dat moet doen. Ik vraag me af als ik eens zal afkolven of hij er dan van zal willen drinken. Ik heb flesjes van Avent, iemand een gedacht of dit de goede zijn hiervoor??
Morgen moet ik normaal gezien op medische controle naar het werk in Halle (de hoofdzetel van mijn werk) om papieren te krijgen voor mijn borstvoedingsverlof (14 dagen krijgen we) maar ik denk dat ik ga bellen dat ik niet zal gaan hoor!! Zie je mij al zitten met Seppe in een 35° warme auto?? En als ze lastig doen ga ik naar de dr voor een briefje hoor!! Ik ga dat onze Seppe niet aandoen hoor zo in die hitte, dat is onverantwoord vind ik!!
Vrijdag moet ik dus ook naar de ziekenkas voor controle. Ik heb ook gebeld en ze zeiden dat als de papieren voor mijn bv-verlof tegen dan binnen zijn dat ik dan niet moet gaan, dit word dus een probleem
Seppe heeft vandaag soms geen uur tussen gelaten om te drinken, ja mijn borsten daar voel ik het ook goed aan hoor

Ja, zij hebben ook meer dorst he met dat warme weer...
Marina, hoe gaat het anders met jou??
Mei mama, ik heb daar gelukkig geen last van... Heeft de gyn tegen jou ook gezegd dat je na een ks uw buikje minder snel kwijt bent?? Omdat het een operatie is en omdat je spieren weer 'getraind' moeten worden zeker? Zijn er hier al die terug in hun broeken kunnen?? Dat is mijn grootste doel nu, dan ben ik content.... Maar we zijn er nog lang niet hoor!! Het is echt raar, de mensen zeggen dat mijn buikje al wat gemindert is maar mijn gewicht blijft hetzelfde

Het zal wel eens lukken zeker dat ik terug in mijn broeken zal kunnen??
Vanmorgend hebben we weer bezoek gehad... Robby heeft al gezegd dat hij volgende week zondag eens niemand wil zien en nergens naartoe wil gaan. We hebben nog geen enkel weekend rust gehad
Ik heb dat ook een beetje die schrik... Ik weet niet wat ik zou doen zonder Seppe, dat overleef ik niet!! Ik kan er ook echt van genieten van naar hem te kijken en ja, de tranen staan me soms ook hoog dan (van geluk he!!). Die lach en dat gebrabbel soms, ZALIG!!
Alle, ik ga jullie laten we gaan Seppe wassen.. Tot later