heb vanmorgen alles voor elkaar gekregen
Toen ik onze niels zijn slaapkamer deur open deed zei hij:
nu naar sjoleke!!!
Dat deed deugd!!
In een wip en een flik zat hij op WC, in de badkamer en dan frisgewassen aan tafel. Hij heeft zelfs flink gegeten zonder te mopperen.
Dan was hij niet meer te houden.
Hup jas aan, rugzak mee en de auto in.
Hij wandelde heel gezwind door de schoolpoort, dan door de tussenpoort
regelrecht naar zijn juf.
Ben dan nog snel even tot bij de juf geweest en een zoen gegeven aan onze vent. Die wandelde plots met me mee terug. hij snapte het precies niet goed. De juf heeft hem een handje gegeven en hij heeft 'dag' gezegd.
Onmiddellijk vertrokken, nog eens langs de schoolpoort gepasseerd met de auto, maar de koer was al leeg, ze zaten al in de klas.
Flink van onze vent hé!!!
ben benieuwd of hij vanmiddag terug wil. Het liefst van al doe ik hem terug. Zo leert hij het snelst van daar te moeten blijven.
Heb zelf geen traan gelaten, maar dat had ik voorspeld. Ik weet dat hij daar goed is en eerlijk gezegd.... de rust hier in huis doet eens deugd
Ons brittje heeft vannacht terug heel goed geslapen
ben gisteren met haar naar de dokter geweest en hebben het over haar pap-gedrag gehad. Ze is grondig onderzocht. ze had ook geen verstopping omdat ze maar om de 2-3 dagen een kaka-pamper had.
Ze heeft geen uitdrogingsverschijnselen, maar ze eet echt wel te weinig. De dokter snapte ook niet dat ze zo vinnig was!!
Enfin... ben gisteren rijstmeel gaan halen om een klein schepje aan haar pap toe te voegen zodat de smaak wat verandert. En.... dan eet ze iets meer.
Normaal gezien mag ik vanaf volgende maand starten met fruitpap. Maar ben daar gisteren al mee begonnen in overleg met de dokter. Vroeger kregen wij dat op 3 maanden, dus...
En... ze heeft heel flink gegeten. Niets vies gezicht of getuf!! echt leuk om te zien! Ze heeft achteraf ook nog een beetje melk gedronken.
Dit is een alternatief op haar pap. en gelijk heeft ze terug kaka-pampers. Gisteren wel 2. niet meer zo'n enorme die erg plat zijn
maar normale volumes en iets vaster.
Ze geniet ervan. Deze nacht heeft ze ook heel flink geslapen. van 20.30u tot 6;30u goed hé