Veel succes alvast!
Moderators:Dagmar, Moderators
 ). Dinsdag heb ik ook nog eens een afspraak met mijn gynaecoloog. Maandag komt mijn vroedvrouw om mij nog eens aan de monitor te leggen. Maar allé, hopelijk is dat niet meer nodig
). Dinsdag heb ik ook nog eens een afspraak met mijn gynaecoloog. Maandag komt mijn vroedvrouw om mij nog eens aan de monitor te leggen. Maar allé, hopelijk is dat niet meer nodig 

. Ik was vandaag wel heel moe. Ik wou een lange wandeling maken, omdat ik al twee dagen binnen zit. Maar na een halfuurtje moest ik terug naar huis komen; ik was kapot!
. Ik was vandaag wel heel moe. Ik wou een lange wandeling maken, omdat ik al twee dagen binnen zit. Maar na een halfuurtje moest ik terug naar huis komen; ik was kapot!  

. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk! Ik vind het absoluut niet erg om over tijd te gaan (zeker omdat ik een gemakkelijke zwangerschap heb), maar elke dag is weer wat dichter bij een inleiding en dat boezemt me angst in. Maar kom kom, we blijven positief; ik heb nog meer dan een week de tijd!
. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk! Ik vind het absoluut niet erg om over tijd te gaan (zeker omdat ik een gemakkelijke zwangerschap heb), maar elke dag is weer wat dichter bij een inleiding en dat boezemt me angst in. Maar kom kom, we blijven positief; ik heb nog meer dan een week de tijd! Toch leuk hé, dat de familie zo meeleeft
 Toch leuk hé, dat de familie zo meeleeft  
  Ik hoop dat het ook zo mag gebeuren dat het ineens van zelf in gang schiet want het inleiden zie ik zelf ook niet zo zitten.
 Ik hoop dat het ook zo mag gebeuren dat het ineens van zelf in gang schiet want het inleiden zie ik zelf ook niet zo zitten.
 . Deze nacht heb ik van vier tot zes wakker gelegen omdat ik heel de tijd dacht 'allé nu zou het toch moeten beginnen hé, oh nee, wat als het nooit begint, shit, komaan kindje, kom er nu uit'. Ik ben dus klaar voor de psychiatrie
. Deze nacht heb ik van vier tot zes wakker gelegen omdat ik heel de tijd dacht 'allé nu zou het toch moeten beginnen hé, oh nee, wat als het nooit begint, shit, komaan kindje, kom er nu uit'. Ik ben dus klaar voor de psychiatrie  . Nuja, vandaag komt mijn vroedvrouw mij nog eens aan de monitor leggen. En morgen naar de gynaecoloog (waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb). Ze zal me zeker proberen te overtuigen om het eind deze week al in te leiden, maar het zal een dikke, vette NJET worden. Ik heb mijn doel gesteld op vrijdag; vrijdag zal ik bevallen (anders denk ik iedere avond; 'zou het deze nacht iets zijn?'). Vanaf nu denk ik aan vrijdag. Vanaf vrijdag mogen we allemaal massaal beginnen panikeren, want dan ga ik ontploffen (hmm, dan komt mijn kindje er misschien wel uit, als ik dan toch ontplof).
. Nuja, vandaag komt mijn vroedvrouw mij nog eens aan de monitor leggen. En morgen naar de gynaecoloog (waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb). Ze zal me zeker proberen te overtuigen om het eind deze week al in te leiden, maar het zal een dikke, vette NJET worden. Ik heb mijn doel gesteld op vrijdag; vrijdag zal ik bevallen (anders denk ik iedere avond; 'zou het deze nacht iets zijn?'). Vanaf nu denk ik aan vrijdag. Vanaf vrijdag mogen we allemaal massaal beginnen panikeren, want dan ga ik ontploffen (hmm, dan komt mijn kindje er misschien wel uit, als ik dan toch ontplof). 

. Daarnet terug aan de monitor gelegen en alles is nog in orde. Er is nog niets veranderd tegen vrijdag; nog steeds een losse vinger opening (ohja, tis beter dan niets hé). Allé ben eens benieuwd wat de gynaecoloog morgen zal zeggen. Ze heeft me al een aantal weken niet gezien, aangezien ik altijd op consultatie ging bij mijn vroedvrouw. Ze zal verschieten dat ik nog rondloop
. Daarnet terug aan de monitor gelegen en alles is nog in orde. Er is nog niets veranderd tegen vrijdag; nog steeds een losse vinger opening (ohja, tis beter dan niets hé). Allé ben eens benieuwd wat de gynaecoloog morgen zal zeggen. Ze heeft me al een aantal weken niet gezien, aangezien ik altijd op consultatie ging bij mijn vroedvrouw. Ze zal verschieten dat ik nog rondloop  . Als ik tegen donderdag nog niet bevallen ben, mag ik terug aan de monitor (ooooh ik hoop zo dat ik tegen dan al bevallen ben).
. Als ik tegen donderdag nog niet bevallen ben, mag ik terug aan de monitor (ooooh ik hoop zo dat ik tegen dan al bevallen ben).