Er was een mama die op haar 12 jaar een dochtertje kreeg en een mama die op haar 17 mama geworden is van een zoontje...
De 12jarige mama was nu al in de reportage 14 jaar en haar dochter dus 2...ze had geen spijt zei ze en miste niets...ze zorgde goed voor haar kind zoals je kon zien...
Ik moest nog denken...tja ik voel me er soms niet klaar voor en mis zaken en ben 10 jaar ouder...vond het nogal gek!
DAn de 17jarige mama die gaf eerlijk toe dat ze het moeilijk had zeker toen haar kindje rond de 6weken oud was en constant huilde.
Mensen bieden haar hulp aan zodat ze nog veel van haar leven opneemt maar dat wil ze niet...
Zo knap sommige uitspraken...van ja nu gaat mijn zoontje voor wnat vroeger kocht ik vanalles en nu kijk ik eerst of mijn zoon alles wel heeft en zo. Mooi gezegd
Dan die mama van 14 jaar had haar school opgegeven als ik het goed verstaan had om voor haar dovhtertje er te kunnen zijn en zo. Wel lief maar een gekke uitspraak was wel dat haar kind ook gerust zo vroeg mama mocht worden...
ACh ja...ik zou het niet hebben gekund...was toen zelfs nog niet toe aan sexuele betrekkingen