die tropische warmte
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
ons kleintja had toch een dun pyamake aan en een dekentje dat half over hem lag.beneden is het bij ons ietskes koeler soms toch
hij had ook geen last precies want hij heeft toch een dikke 6 uur geslapen
En als ik vanmorgen ging kijken lag hij horizontaal in zen bed hoe dat hij het doet das mij een raadsel

hij had ook geen last precies want hij heeft toch een dikke 6 uur geslapen
En als ik vanmorgen ging kijken lag hij horizontaal in zen bed hoe dat hij het doet das mij een raadsel
Katharina schreef:Bij ons is het hier binnan altijd heel warm, we wonen boven...Anaïs zit hier bij warm weer meestal in haar pamper, slaapt in haar body of zelfs zonder soms...als het echt té is...
En als verfrissing zit ze dan in haar plastiek bad...in haar blootje...

wij doen dat ook zo!!!

Is echt niet te doen zeg die warmte.
Tijdens de nacht slapen we alle 5 enkel in ons ondergoed,en geen lakens.
Neen want dat heeft onze jongste uit zijn bed gegooid deze week,hij vond het toch een ietsje te warm denk ik.
Om te werken is het gewoon niet te doen bij ons.
De donderdag gaat dat nog,maar morgen gaat het zweet weer in druppels van mijn voorhoofd druipen.
Met die haardrogers de hele dag door,pfff,zweet al als ik er aan denk.

Tijdens de nacht slapen we alle 5 enkel in ons ondergoed,en geen lakens.
Neen want dat heeft onze jongste uit zijn bed gegooid deze week,hij vond het toch een ietsje te warm denk ik.
Om te werken is het gewoon niet te doen bij ons.
De donderdag gaat dat nog,maar morgen gaat het zweet weer in druppels van mijn voorhoofd druipen.
Met die haardrogers de hele dag door,pfff,zweet al als ik er aan denk.

Amber heeft ook altijd snel last van de warmte!
En ze heeft nu ook nog last van allergie van een berkeboom(zijn sinds een maandje verhuisd)en haar 2 voortandjes zijn aan t doorkomen!
pff..ik kan normaal gezien goed tegen de warmte,maar nu met die kleine meid erbij rolt bij mij t zweet er ook van af
In de living is t goed,maar boven op de slaapkamers heel benauwd.
Haar slaapzak heb ik ook al uitgelaten en dr lakentje gooit ze altijd buitenboord..
Typisch belgisch weer hè,het is altijd alles of niks!
groetjes deesje
En ze heeft nu ook nog last van allergie van een berkeboom(zijn sinds een maandje verhuisd)en haar 2 voortandjes zijn aan t doorkomen!
pff..ik kan normaal gezien goed tegen de warmte,maar nu met die kleine meid erbij rolt bij mij t zweet er ook van af

In de living is t goed,maar boven op de slaapkamers heel benauwd.
Haar slaapzak heb ik ook al uitgelaten en dr lakentje gooit ze altijd buitenboord..
Typisch belgisch weer hè,het is altijd alles of niks!

groetjes deesje
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ale gij??? Das toevalligKatia schreef:Katharina schreef:Bij ons is het hier binnan altijd heel warm, we wonen boven...Anaïs zit hier bij warm weer meestal in haar pamper, slaapt in haar body of zelfs zonder soms...als het echt té is...
En als verfrissing zit ze dan in haar plastiek bad...in haar blootje...
wij doen dat ook zo!!!(toevallig he!
)

Blij dat het tropische over de 30° deze week er niet meer bij zal zijn. Zo is het nog wat draaglijk.
Door de warmte was Emma gisteren doodop. Ze heeft haast niets anders gedaan dan huilen en slapen,ocharme. Ze heeft gisteren overdag zeker 6 uur geslapen. Ik vreesde al voor een slapeloze nacht natuurlijk, maar tot mijn grote verbazing heeft ze heel de nacht doorgeslapen (een unicum! Anders kan ik zeker 10 tot 15 keer mijn bed uit).
En ja, haar badje, daar heeft ze verleden week ook zo van genoten. Lekker langer in laten zitten en maar pletsen en spelen met haar beestjes.
Ze genoot er echt van.
pfff zit hier op mijn werk en mis haar al...was het al maar 17u!!
Door de warmte was Emma gisteren doodop. Ze heeft haast niets anders gedaan dan huilen en slapen,ocharme. Ze heeft gisteren overdag zeker 6 uur geslapen. Ik vreesde al voor een slapeloze nacht natuurlijk, maar tot mijn grote verbazing heeft ze heel de nacht doorgeslapen (een unicum! Anders kan ik zeker 10 tot 15 keer mijn bed uit).
En ja, haar badje, daar heeft ze verleden week ook zo van genoten. Lekker langer in laten zitten en maar pletsen en spelen met haar beestjes.
Ze genoot er echt van.
pfff zit hier op mijn werk en mis haar al...was het al maar 17u!!