mama verlaat haar man en 20 kinderen
Moderators:Welcome, mell, Moderators
een 48-jarigeBbritse vrouw was 26 jaar getrouwd en kreeg 20 kinderen op 20 jaar tijd. Elk jaar eentje dus!!
Hun huwelijk was heel hecht tot de man plots een valentijnskaart vond van een 38-jarige man aan zijn vrouw... toen is de bom gebarsten
Waar ging het sprookje fout????
Een van de kinderen had een computer gekocht en mama-lief ging die ook gebruiken. Dagelijks zat ze uren op het internet en bezocht ook diverse chatrooms... Zo zal ze dus haar nieuwe liefde leren kennen hebben zeker?!
Haar echtgenoot vreest nu echter dat ze hem heeft laten zitten omdat hij geen kinderen meer wil!!!
Ze wil er altijd nog 'eentje' erbij!!!
Hun huwelijk was heel hecht tot de man plots een valentijnskaart vond van een 38-jarige man aan zijn vrouw... toen is de bom gebarsten
Waar ging het sprookje fout????
Een van de kinderen had een computer gekocht en mama-lief ging die ook gebruiken. Dagelijks zat ze uren op het internet en bezocht ook diverse chatrooms... Zo zal ze dus haar nieuwe liefde leren kennen hebben zeker?!
Haar echtgenoot vreest nu echter dat ze hem heeft laten zitten omdat hij geen kinderen meer wil!!!
Ze wil er altijd nog 'eentje' erbij!!!
- Anneliefje
- Pas blauw
Ja maar hier in België is er ook een groot gezin hoor, ze heeft er al een stuk of 14, denk ik
.
Ze zijn al in babyboom geweest en ook in telefacts.
Ze geeft steeds bv en ze praatte onlangs al over het "volgende" die nog gemaakt moet worden
.
Ja, de oudsten helpen met de kleinsten, maar wat als één van die kids een slim koppeke heeft? En wil gaan studeren?
Moeten zij dan hun toekomst laten voor een moeder die het niet kan laten om "aan de lopende band" kinderen te kopen?
Zover denken ze niet zeker? Want met welk geld moeten ze dan verder studeren? Kindergeld is er zeker genoeg, maar waarschijnlijk juist genoeg om al de kindermondjes te voeden.
nathje.

Ze zijn al in babyboom geweest en ook in telefacts.
Ze geeft steeds bv en ze praatte onlangs al over het "volgende" die nog gemaakt moet worden

Ja, de oudsten helpen met de kleinsten, maar wat als één van die kids een slim koppeke heeft? En wil gaan studeren?
Moeten zij dan hun toekomst laten voor een moeder die het niet kan laten om "aan de lopende band" kinderen te kopen?
Zover denken ze niet zeker? Want met welk geld moeten ze dan verder studeren? Kindergeld is er zeker genoeg, maar waarschijnlijk juist genoeg om al de kindermondjes te voeden.
nathje.

- Anneliefje
- Pas blauw
ik ken een gezin met 16 kinderen waarvan er al afgestudeerd zijn als dierenarts en dokter ...Nathje schreef:
nathje.
- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ze had dus nen nieuwe man leren kennen en die sexte tot 11keer op nen nancht het was eerst een redelijke mollige dame maar ze is 20kg afgevallen . ik heb nu ver 3kinderen het zal altijd wel blijven kriebelen voor nen volgende maar ik vind dat je jezelf wat in de hand moet houden. je relatie met je man moet ook goed blijven he. ik vind een gezin heel belangrijk ! ik ben zelf alleen met een mama opgegroeid en telkens het vadertjesdag was kon ik niets maken dan had ik heel veel verdriet. dus ik vind een hecht gezin veel balangrijker dan naar mezelf te zien en maar kinderen bij te willen terwijl mijn man vind dat er genoeg kinderen zijn.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Wat is er verkeerd met bevallen met je kinderen rond je (als je kinderen er tegen kunnen tenminste). Een vriendin van mij is thuisbevallen en tijdens de weeën (die vooral 's nachts waren) lagen de kindjes te slapen. Tegen de ochtend mocht ze beginnen persen en toen zijn twee van de drie kindjes komen kijken (het andere kindje kon er niet tegen en is in bed blijven liggen; is komen kijken als het babytje er effectief al is). Of ben ik nu ook een 'marginaal' geval omdat ik dat best vind kunnen
. Ook vind ik het helemaal niet slecht dat oudere kinderen meehelpen. Ik denk dat dit in een gezin van vier of vijf kinderen ook al voorkomt (het mag natuurlijk niet overdreven zijn). En studeren kan je altijd. Een vriendin van me studeert voor dierenars. Ze komt uit een gezin van vier kinderen, maar ze hebben het absoluut niet breed. In de vakantie doet ze een vakantiejob (daar betaalt ze haar inschrijvingsgeld en boeken mee). Tijdens het jaar werkt ze ook nog één dag per week (daar betaalt ze een deel van haar kot mee en persoonlijke spulletjes). Waar een wil is, is altijd een weg 

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
dat is waar op zich vind ik er ook niks mis mee als ze bevalt met haar kinderen rondom haar. en met zoveel kinderen krijg je een studiebeurs of een toelage! wat ik wel verkeerd vind is dat ze haar man en kinderen achterlaat. dat begrijp ik niet dat een moeder dat kan !!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ja maar, ik weet niet, het kan wel zijn dat sommigen kunnen afstuderen maar als ge elke avond patatjes moet schillen voor de ganse bende schiet er niet veel tijd meer over hé? Den afwas, de verzorging (wassen, verversen, voeden...). Ik moet na mijn werk 's avonds ook nog rondspringen met 2 kinderen, laat staan met zoveel kids in huis.
nathje.
nathje.

wat is er mis met bevallen wanneer je je kinderen niet wegdoet?
Dat is typisch iets maatschappelijks he...
Troia wordt ook niet weggedaan tijdens de bevalling en na dingen gelijk dit krijg ik daar meer en meer de neiging toe om GEEN hulp te vragen (dat had ik al en wordt erger met de minuut puur door de commentaar van anderen)
Dan kan je ook zeggen dat het schandalig is om je kinderen weg te doen he
want uiteindelijk zou je daar dan tekort schieten omdat je je kinderen buitensluit en maar voor de makkelijkste oplossing kiest
(ter info: dit is maar een speculatie he, om de andere kant te laten zien, niet wat ik er van denk hoor)
Wij hebben voor Troia gekozen, wij hebben voor dit kindje gekozen, de gevolgen zijn voor ons... En het is niet omdat ik thuis beval van dit kleintje dat Troia daardoor ineens weg moet... dan heb ik veeeeeeel liever dat ze rondom mij is, ook als dat betekend dat ik er ter plekke nog voor moet zorgen (=gevolgen dragen van keuzes die je maakt)
Dat is typisch iets maatschappelijks he...
Troia wordt ook niet weggedaan tijdens de bevalling en na dingen gelijk dit krijg ik daar meer en meer de neiging toe om GEEN hulp te vragen (dat had ik al en wordt erger met de minuut puur door de commentaar van anderen)
Dan kan je ook zeggen dat het schandalig is om je kinderen weg te doen he

(ter info: dit is maar een speculatie he, om de andere kant te laten zien, niet wat ik er van denk hoor)
Wij hebben voor Troia gekozen, wij hebben voor dit kindje gekozen, de gevolgen zijn voor ons... En het is niet omdat ik thuis beval van dit kleintje dat Troia daardoor ineens weg moet... dan heb ik veeeeeeel liever dat ze rondom mij is, ook als dat betekend dat ik er ter plekke nog voor moet zorgen (=gevolgen dragen van keuzes die je maakt)
20 kinderen
zou dat toch niet aankunnen denk ik ook, ik denk voor mezelf dan, aan 1 max 2, maar ja, als je die wilt... waarom niet he...
maar eerst krijgen en dan verlaten, nee dat gaat er bij mij niet in.
dat de kinderen er bij zijn bij de bevalling vind ik nog zo erg niet.
dat de oudste helpen, ja en nee, ze moeten nog kind kunnen zijn ook vindt ik, helpen ja, als men het kind in kwestie niet alles moet ontzeggen
enfin ja, das mijn mening zenne

zou dat toch niet aankunnen denk ik ook, ik denk voor mezelf dan, aan 1 max 2, maar ja, als je die wilt... waarom niet he...
maar eerst krijgen en dan verlaten, nee dat gaat er bij mij niet in.
dat de kinderen er bij zijn bij de bevalling vind ik nog zo erg niet.
dat de oudste helpen, ja en nee, ze moeten nog kind kunnen zijn ook vindt ik, helpen ja, als men het kind in kwestie niet alles moet ontzeggen
enfin ja, das mijn mening zenne

groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)
wen (bezeke555)
ik ken een gezin met 16 kinderen waarvan er al afgestudeerd zijn als dierenarts en dokter ...[/quote]
Idd, anneliefje, ik heb dat hier ook gehoord van mijn wederhelft, veel kinderen hebben wil niet zeggen dat ze allemaal dom zijn, 't zijn er die er maar eentje hebben dat het niet wil lukken om te studeren.
Idd, anneliefje, ik heb dat hier ook gehoord van mijn wederhelft, veel kinderen hebben wil niet zeggen dat ze allemaal dom zijn, 't zijn er die er maar eentje hebben dat het niet wil lukken om te studeren.
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Wij zijn met 8....wel is er een heel leeftijdsverschil tussen de jongste en oudste....mijn oudere broers en zussen hebben helpen zorgen voor de kleinsten(voor mij dus ook)
Mijn ouders waren wel welgesteld vroeger, ik heb tot mijn 4 jaar in duitsland gewoond....daar woonden we in een groot huis...
Ik heb wel veel gehad aan mijn broers en zussen, nu nog altijd....
Ik ben heel blij dat ik zoveel zussen en broers heb
Mijn ouders waren wel welgesteld vroeger, ik heb tot mijn 4 jaar in duitsland gewoond....daar woonden we in een groot huis...
Ik heb wel veel gehad aan mijn broers en zussen, nu nog altijd....
Ik ben heel blij dat ik zoveel zussen en broers heb