Ja Trui, ik heb da ook dat mijn buik zo op een bult komt, hihi, ja en als het zo hoog komt dan komt da zo tegen mijn ribben he, das wel pfffffffff zulle, hihi!!!!
En links in mijn zij dat een favoriet plekje om te duwen blijkbaar, daar zit altijd zo een bultje als ze begint, mss een voetje of een hieltje hihi, kan da ook soms zo vastnemen, soms kan ik da doen verschuiven zo van onder naar boven!!
Nu vind ik het wel zalig hoor, als ze beweegt en ik streel dan over mijn buik dan komt ze zo tegen mijn hand maar het rare is, ze doet dat alleen als ik alleen ben, als er iemand anders bij mij is dan doet ze da niet he!
Echt raar, da is precies of da ze da weet dat er iemand is en dat ze dan kalm is, hihi!!!
Ongelooflijk he, ik weet het maar tis zo ze!!!
Ik weet soms ook niet het verschil tussen een harde buik of ons meisje, mijn buik kan zo opkomen dat ik denk ' is het nu zij of is het een harde buik ' hihi maar ik denk als zij het is dat het dan minder lang duurt dan dat het een harde buik is!!!
Voor u is het ook niet meer lang he

hou jij het wachten zo een beetje vol eigenlijk?
En met de voorweeën? Heb je nu al pijnlijke harde buikjes gehad?
Ik zie u nooit klagen of zagen, ik heb soms het gevoel dat ik hier de enige ben die zo klaag!!!!
Maar vandaag niet hoor, ik voel mij super vandaag, ik heb mij tijdens heel de zwangerschap nog niet zo lekker in mijn vel gevoel!
Raar he, ik versta het zelf nie!
Maar beter zo hoor!
En och ja, het kan binnen een uur anders zijn dus geniet ik maar van de moment zelf ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ook wel last van mijn gemoed ook hoor!
Ik kan nu zo super content zijn en sebiet super depri, hihi, en mijn ventje ocharme, die kan het soms zo te verduren hebben maar hij verstaat dat blijkbaar en ben er super blij mee!!!!
Als ik zo achteraf zeg ' sorry hoor schatteke maar weet ook nie wa ik heb van de ene moment op de ander ' dan zegt hij ' och das niets mijn vrouwke, ik wil kik best ook afzien hoor voor ons dochterke.... '
O, vind da zo lief he!!!! Tis toch een schatje ze (alle, soms toch

)hihi