aftellen geblazen voor de juli-mama's
Moderators:Dagmar, Moderators
het is weeral aftellen geblazen
Deze maand staan er ons weer 6 aftelbevallingen te wachten!!
13 juli --> Mart
17 juli --> Vivie
18 juli --> Caroline*
21 juli --> Dolfijntje 2
26 juli --> Fozke
28 juli --> Myla
Houden jullie de moed er nog in dames???
Deze maand staan er ons weer 6 aftelbevallingen te wachten!!
13 juli --> Mart
17 juli --> Vivie
18 juli --> Caroline*
21 juli --> Dolfijntje 2
26 juli --> Fozke
28 juli --> Myla
Houden jullie de moed er nog in dames???
- Anneliefje
- Pas blauw
Ik ben er nog hoor
Maar aangezien ik thuis nog zoveel voorbereidingswerk heb (dat kamertje geraakt nu echt eens niet af hé, nu weer een probleem met de bijgekochte pot verf die ondanks zelfde kleurcode een totaal andere kleur is! Grrr), heb ik 's avonds geen tijd.
En op het werk heb ik het de laatste dagen veel te druk gehad met alles proper achter te laten zodat mijn hulpeloze (of zo doet hij het toch voorkomen
) baas alles makkelijk kan overnemen.
En ik weet wel dat men hier zegt dat ik niet mag panikeren maar als ik zo begint te denken aan wat er nog moet gebeuren in die zeven dagen (waarin mijn allerliefste echtgenootje dan nog gauw eventjes twee daagjes weg heeft geregeld, de schat
), dus vijf dagen, dan krijg je dus zo van die reacties dat ik maar blijft doorratelen en mijn mede-forummers danig op de zenuwen begint te werken waarschijnlijk.
Groetjes en veel succes aan al degenen die me voorgaan!

Maar aangezien ik thuis nog zoveel voorbereidingswerk heb (dat kamertje geraakt nu echt eens niet af hé, nu weer een probleem met de bijgekochte pot verf die ondanks zelfde kleurcode een totaal andere kleur is! Grrr), heb ik 's avonds geen tijd.
En op het werk heb ik het de laatste dagen veel te druk gehad met alles proper achter te laten zodat mijn hulpeloze (of zo doet hij het toch voorkomen

En ik weet wel dat men hier zegt dat ik niet mag panikeren maar als ik zo begint te denken aan wat er nog moet gebeuren in die zeven dagen (waarin mijn allerliefste echtgenootje dan nog gauw eventjes twee daagjes weg heeft geregeld, de schat

Groetjes en veel succes aan al degenen die me voorgaan!
jij weet wanneer je bevalt hé! dat had ik ook
en dan had ik ook een planning opgesteld van dit en dat moet nog gebeuren.
Het gekke is, ondanks het feit dat je weet wanneer je bevalt, toch maar pas alles op het einde klaar is!
Maar maak je niet te gek hoor... doe maar rustig
je kan vast nog vele dingetjes achteraf doen!
Allez, nog effekes tandjes bijten en dan is je wondertje er!!!
nog veel moed!
en dan had ik ook een planning opgesteld van dit en dat moet nog gebeuren.
Het gekke is, ondanks het feit dat je weet wanneer je bevalt, toch maar pas alles op het einde klaar is!
Maar maak je niet te gek hoor... doe maar rustig
je kan vast nog vele dingetjes achteraf doen!
Allez, nog effekes tandjes bijten en dan is je wondertje er!!!
nog veel moed!
Die planning, die ga ik vanavond maken. Tussen het verven van twee plinten in
Het weten is langs een kant wel leuk. Maar ik had het ook wel spannend gevonden om mijn man te moeten bellen: 'Kom maar naar huis'.
Maar ach, als dat mijn enige zorgen zijn, dan moet ik niet klagen. Je leest en hoort zoveel andere dingen.

Het weten is langs een kant wel leuk. Maar ik had het ook wel spannend gevonden om mijn man te moeten bellen: 'Kom maar naar huis'.
Maar ach, als dat mijn enige zorgen zijn, dan moet ik niet klagen. Je leest en hoort zoveel andere dingen.
bij mijn eerste heb ik mijn man zo 's nachts kunnen verrassen
en dat was wel leuk, maar het resulteerde toch in een KS
Deze keer was het een geplande KS, dus die spanning van 'wanneer komt ze nu?' die was eraf hé
Maar toch niet minder plezant hoor!
Het was gewoon anders!
IK heb er nu wel meer van genoten dan de eerste keer!!
en dat was wel leuk, maar het resulteerde toch in een KS
Deze keer was het een geplande KS, dus die spanning van 'wanneer komt ze nu?' die was eraf hé
Maar toch niet minder plezant hoor!
Het was gewoon anders!
IK heb er nu wel meer van genoten dan de eerste keer!!
Je krijgt alles wel in orde hoor, caroline. Die paniekaanvallen zijn niet meer als normaal, denk ik.
Alhoewel het hier echt wel in orde begint te geraken, ik moet alleen nog de buggy en het park ombouwen en dan mijn valies maken. En dan zijn alle voorbereidingen achter de rug.
Hier in elk geval nog niks beweging, saai he
Ik heb wel een grappige anekdote:
Amelie was gisteren wel grappig, we waren bij mijn broer en die vroeg aan haar: krijg je een broertje of zusje? Reageert ze: brrrrrrrrrrrrrrrr... (heeft ze nog nooit gedaan!! ) Dus nu is mijn broer en vriendin er van overtuigd dat Lieke een broertje krijgt.
Sprak ze de waarheid?
U hoort het binnenkort!!

Alhoewel het hier echt wel in orde begint te geraken, ik moet alleen nog de buggy en het park ombouwen en dan mijn valies maken. En dan zijn alle voorbereidingen achter de rug.
Hier in elk geval nog niks beweging, saai he

Ik heb wel een grappige anekdote:
Amelie was gisteren wel grappig, we waren bij mijn broer en die vroeg aan haar: krijg je een broertje of zusje? Reageert ze: brrrrrrrrrrrrrrrr... (heeft ze nog nooit gedaan!! ) Dus nu is mijn broer en vriendin er van overtuigd dat Lieke een broertje krijgt.
Sprak ze de waarheid?
U hoort het binnenkort!!