Ik had dat nu ook gehaald maar we moesten dat 3x per dag in haar oogje doen en als we eens een keertje oversloegen/vergaten, dan werd het terug erger.
Enfin, woensdag dus terug naar KA, die vertelt ons dat die druppels (neo-bacitracine of zoiets) in feite antibioticas is. Nu wil ik mijn kind op zo een jonge leeftijd nog geen antibiotica geven!!
Blijkt nu dat het traankanaaltje, dat normaal het overtollige oogvocht langs de sinussen weg doet gaan, dat bij haar niet doet en dus via haar oogje loopt. Daar helpt dus geen antibiotica tegen!
Nu hebben we andere druppels gekregen, telkens een klein gevecht om die in haar oogje te doen en de KA zei dat als ze 8 of 9 maand is, en er is geen verbetering, dan moet dat geopereerd worden en moet Emma onder narcose.
Ik dacht dat ik haast iets kreeg!! Na mijn bevalling, onder volledige verdoving, heb ik er zeker geen zin in om ons meisje nu al te laten verdoven!
Daarom hier de vraag, heeft iemand daar ook ervaring mee en wat hebben jullie dan gedaan. Ik heb volgende week voor mij een afspraak bij mijn osteopate, en toen ik het haar vertelde stelde ze voor om Emma eens mee te brengen zodat ze kon zien of ze eventueel zou kunnen helpen. Emma heeft heel goed op de behandeling gereageerd toen ze reflux had en àls ze mij op die manier kan helpen, dan geef ik daar wel de voorkeur aan in plaats van haar onder narcose te laten brengen.
Ik verwacht er geen wonderen van, maar haar eens even laten kijken naar haar oogje kan tenslotte ook geen kwaad.
Ik ben ook niet zo tevreden over de KA, maar het is de enige bij ons in de buurt!
Maandag gaan we naar K&G en dan kan ik het ook nog eens vragen, maar feedback van andere mama's is toch ook altijd interessant.
Alvast bedankt !!