in bad
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
voor ons nielsje was in bad gaan een zalige bedoening
MAar voor ons meisje... een regelrecht drama!!
Ze vindt er maar niks aan. Dus om haar te kalmeren, moet ik haar echt niet in bad steken!
Haar keelgat gaat ferm open!!!
Hebben jullie dat ook???
MAar voor ons meisje... een regelrecht drama!!
Ze vindt er maar niks aan. Dus om haar te kalmeren, moet ik haar echt niet in bad steken!
Haar keelgat gaat ferm open!!!
Hebben jullie dat ook???
Onze Niels vindt in bad gaan wel leuk, alleen het afdrogen niet 
Ik wissel af, ene keer in het grote bad (wel niet super voor mijn rug
) en een andere keer in de tummy tub. De tummy vind ik wel 'praktischer' als je hun hoofdje niet meer constant moet ondersteunen.
En ook hier, om de 2 dagen in bad.
Goortjes, misschien helpt het als je een washandje op haar buike legt, dan blijft dat lekker warm...

Ik wissel af, ene keer in het grote bad (wel niet super voor mijn rug

En ook hier, om de 2 dagen in bad.
Goortjes, misschien helpt het als je een washandje op haar buike legt, dan blijft dat lekker warm...
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier geen problemen in bad, maar wel muziek om aan- en uit te kleden, dat is soms een ramp, maar eens in het water wordt hij rustiger
wel heeft ie precies schrik dat ik hem laat vallen, grijpt regelmatig naar mijn arm als hij verschiet
ik doe olie in het badje, wegens wat droge huid, maar toch dagelijks
wel heeft ie precies schrik dat ik hem laat vallen, grijpt regelmatig naar mijn arm als hij verschiet

ik doe olie in het badje, wegens wat droge huid, maar toch dagelijks
Hier hangt het ervan af welk moment Fleur in bad moet. Als ze honger heeft, is het helemaal niet te doen. Dan huilt ze bij het uitkleden, het inzepen, het afdrogen en het terug aankleden. Alleen in bad zelf zitten, dat vindt ze dan weer wel leuk, dan zit ze te lachen. Echt de moeite.
Maar als ze gegeten heeft, wacht ik altijd een kwartiertje en zet ze dan in bad, dan is ze goed gezind en gaat alles probleemloos. Dan lacht ze zelfs als ik haar inzeep.
Maar als ze gegeten heeft, wacht ik altijd een kwartiertje en zet ze dan in bad, dan is ze goed gezind en gaat alles probleemloos. Dan lacht ze zelfs als ik haar inzeep.
@ lena
dat washandje op haar buikje leggen, doe ik al
maar 't is niets gekort...
@haylee
neenee, ik doe haar geen 3x per dag in bad
ik wil maar zeggen, de ene dag probeer ik het 's morgens
de andere dag 's middags enz
ik was net bij de dokter
en vertelde haar ervan
en blijkbaar is ze niet het enigste babietje dat er niet van houdt!!
normaal gezien genieten kindjes van het warme badje
maar sommigen dus niet
LAp... wij hebben het weer vlaggen!!
dat washandje op haar buikje leggen, doe ik al
maar 't is niets gekort...
@haylee
neenee, ik doe haar geen 3x per dag in bad
ik wil maar zeggen, de ene dag probeer ik het 's morgens
de andere dag 's middags enz

ik was net bij de dokter
en vertelde haar ervan
en blijkbaar is ze niet het enigste babietje dat er niet van houdt!!
normaal gezien genieten kindjes van het warme badje
maar sommigen dus niet
LAp... wij hebben het weer vlaggen!!
wij laten ze gewoon zitten dan...
meestal halen we ze er pas uit als ze zelf vraagt om eruit te gaan.
Als ze ernaar vraagt dan doet hugo het douchegordijn toe en dan weet ze dat ze nog gewassen wordt en dat ik haar daarna kom halen (badritueel he)
die zit hier gemiddeld een uur in bad savonds... en waarom haar eruit halen als ze er zo graag in zit?
Als ze ernaar vraagt dan doet hugo het douchegordijn toe en dan weet ze dat ze nog gewassen wordt en dat ik haar daarna kom halen (badritueel he)

die zit hier gemiddeld een uur in bad savonds... en waarom haar eruit halen als ze er zo graag in zit?
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Tuurlijk, als ze ervan geniet!Katia schreef:wij laten ze gewoon zitten dan...

wees maar gerust dat ze ervan geniet!
dat is echt een puur ritueel gewoon en riskeer het je niet van daar ook maar iets aan te veranderen he...
Dat begint met haar uit te kleden en ondertussen een liedje te zingen (
een liedje met de tekst "bad bad bad bad bad toia bad...")
dan samen de kraan opendraaien en papa roepen ("papa!!!!!!!!!!!!!!! toia bad! kom!")
papa moet dan maken dat hij er staat of ze gaat hem (na 5 sec al
) halen en krijgt hij een klets op zijn poep (heb ik ooit eens gedaan voor de grap
nu doet madam dat altijd natuurlijk)
dan gaat ze in haar (boemvolle
) bak speelgoedjes kiezen en die worden nauwkeurig geselecteerd... degene die door de selectie raken worden regelrecht het bad ingezwierd, de anderen verdwijnen terug in de bak...
daarna moet papa in bad gaan zitten en probeert troia er zelf ook in te kruipen, wat nog niet echt lukt, dus moet mama - dik tegen troia haar zin - helpen om haar erin te zetten...
ze zit in haar ring en dan zwaait ze letterlijk mama de deur uit ("dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama")
dat is echt een puur ritueel gewoon en riskeer het je niet van daar ook maar iets aan te veranderen he...
Dat begint met haar uit te kleden en ondertussen een liedje te zingen (

dan samen de kraan opendraaien en papa roepen ("papa!!!!!!!!!!!!!!! toia bad! kom!")
papa moet dan maken dat hij er staat of ze gaat hem (na 5 sec al

dan gaat ze in haar (boemvolle

daarna moet papa in bad gaan zitten en probeert troia er zelf ook in te kruipen, wat nog niet echt lukt, dus moet mama - dik tegen troia haar zin - helpen om haar erin te zetten...
ze zit in haar ring en dan zwaait ze letterlijk mama de deur uit ("dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama")
Katia schreef:wees maar gerust dat ze ervan geniet!
Dat begint met haar uit te kleden en ondertussen een liedje te zingen (een liedje met de tekst "bad bad bad bad bad toia bad...")
papa moet dan maken dat hij er staat of ze gaat hem (na 5 sec al) halen en krijgt hij een klets op zijn poep (heb ik ooit eens gedaan voor de grap
nu doet madam dat altijd natuurlijk)
dan gaat ze in haar (boemvolle) bak speelgoedjes kiezen en die worden nauwkeurig geselecteerd... degene die door de selectie raken worden regelrecht het bad ingezwierd, de anderen verdwijnen terug in de bak...

@Goortjes
Mss gaat het wel overgaan, De eerste weken ging Timothy ook niet graag in bad: huilen tot hij eruit mocht. Toen ik hem moest afdrogen begon hij te lachen
Ik kan geen oorzaak geven waarom, maar ineens genoot hij wel van zijn badje
Ik gebruik soms dat badschuim van JOhnson Bedtime, maar niet veel, want ik moet elke dag Balneum gebruiken en mustella zeep met cold cream in verwerkt
Mss gaat het wel overgaan, De eerste weken ging Timothy ook niet graag in bad: huilen tot hij eruit mocht. Toen ik hem moest afdrogen begon hij te lachen

Ik kan geen oorzaak geven waarom, maar ineens genoot hij wel van zijn badje
Ik gebruik soms dat badschuim van JOhnson Bedtime, maar niet veel, want ik moet elke dag Balneum gebruiken en mustella zeep met cold cream in verwerkt

In het kleine badje vond Ilsa het zalig totdat ze zich begon af te duwen en boem met haar hoofdje tegen de kant .Dat badje hebben we weg gedaan.
Op het stoeltje in bad, vind ze het maar niets .... Veel wenen . Misschien ook omdat ik er niet te veel waer durf in te doen.
Samen met mama in bad vind ze geweldig. Maar dan moet Frank er bij zijn. Om haar eruit te halen en aan te kleden. En dan zouden we moeten wachten totdat Jonas slaapt.
Aangezien Jonas uit logeren is, gaat Ilsa vandaag met mij in bad.
Als Jonas terug thuis is, gaan we wel eens proberen om hem ook in de badkamer te zetten terwijl ilsa in bad gaat. Het zal gemakkelijker zijn als Ilsa goed kan zitten en dan kunnen ze samen in bad.
Groetjes,
sigri
Op het stoeltje in bad, vind ze het maar niets .... Veel wenen . Misschien ook omdat ik er niet te veel waer durf in te doen.
Samen met mama in bad vind ze geweldig. Maar dan moet Frank er bij zijn. Om haar eruit te halen en aan te kleden. En dan zouden we moeten wachten totdat Jonas slaapt.
Aangezien Jonas uit logeren is, gaat Ilsa vandaag met mij in bad.
Als Jonas terug thuis is, gaan we wel eens proberen om hem ook in de badkamer te zetten terwijl ilsa in bad gaat. Het zal gemakkelijker zijn als Ilsa goed kan zitten en dan kunnen ze samen in bad.
Groetjes,
sigri