Stoelgang
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Het lijkt soms alsof Fleur het moeilijk heeft met stoelgang maken. Niet alle dagen, maar zo 1 keer per week. Ze wordt dan rood en doet precies moeite, maar het lukt niet. Ze kan dan ook lang huilen.
Zijn er middeltjes om stoelgang te bevorderen?
Gisterenavond heb ik haar dan nog een badje gegeven en toen leek ze meer ontspannen en heeft ze een hele hoop gedaan, maar ik weet niet of het aan het badje lag. Dus als iemand andere tips heeft...
Zijn er middeltjes om stoelgang te bevorderen?
Gisterenavond heb ik haar dan nog een badje gegeven en toen leek ze meer ontspannen en heeft ze een hele hoop gedaan, maar ik weet niet of het aan het badje lag. Dus als iemand andere tips heeft...
Ik geef borstvoeding en soms een flesje bij. Want ik merk soms dat ze heel lang ligt te drinken en dan geen van beide borsten meer wil, maar wel een flesje. De dokter denkt dat er nog te weinig voedingsstoffen in mijn melk zitten, dus voed ik bij. Meestal 2x per dag.
Nu ga ik zelf wat meer gevarieërd proberen te eten en extra vitaminen bijnemen,mss dat dat helpt.
Kan het door de flesvoeding zijn dat ze zo moeilijk stoelgang kon maken?
Nu ga ik zelf wat meer gevarieërd proberen te eten en extra vitaminen bijnemen,mss dat dat helpt.
Kan het door de flesvoeding zijn dat ze zo moeilijk stoelgang kon maken?
en ook glycerinestoppekes (maar zeker niet elke dag gebruiken) of anders gewoon simpel met een wattenstaafje en wat vaseline een beetje in haar anusje gaan (niet te ver natuurlijk he) en dat wat inwrijven en daarna wat stimuleren (in en uit gaan, ook niet te ver he)
dan wordt het vettiger en kan het er beter uit glijden...
dat heb ik vaak bij Troia gedaan.
en hier is het tegenwoordig ook in bad dat alles eruit komt als ze in de dag niets gedaan heeft... zal het warme water ook wel zijn.
dan wordt het vettiger en kan het er beter uit glijden...
dat heb ik vaak bij Troia gedaan.
en hier is het tegenwoordig ook in bad dat alles eruit komt als ze in de dag niets gedaan heeft... zal het warme water ook wel zijn.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier ook regelmatig problemen, krampen, moeilijke stoelgang, rood worden en beginnen schreeuwen
ik heb een paar middeltjes in huis gehaald, babyfen (venkelolie) en Nutrix siroop, beide homeopatisch en vrij verkrijgbaar bij apotheek
die suppo'kes heb ik ook, maar is voor in noodsituaties, als het echt niet anders lukt, want dat mag je idd niet steeds gebruiken
ik heb een paar middeltjes in huis gehaald, babyfen (venkelolie) en Nutrix siroop, beide homeopatisch en vrij verkrijgbaar bij apotheek
die suppo'kes heb ik ook, maar is voor in noodsituaties, als het echt niet anders lukt, want dat mag je idd niet steeds gebruiken
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
idd fietsen met de beentjes, en buikje masseren door ronddraaiende bewegingen te maken, maar wel in de richting van een uurwerk, niet andersoms want dat werkt tegenDaphne schreef:Bij Yasmine moet ik altijd haar beentjes naar haar buikje toe plooien of haar buikje zachtjes masseren...
maar niet alle kindjes hebben dat graag, en in een crisis doet het soms nog meer pijn, dus ook eens masseren als ze rustig zijn
ja daar kan je dat ook mee doen...
ik heb al voorgehad dat het echt bollen waren dat eruit kwamen
en maar wenen! dat poepeke was echt opengerokken toen... heeft echt veel moeite gekost om dat eruit te krijgen 
en ikke maar vaseline smeren daarrond om het makkelijker te doen gaan...
amai, wat een beschrijving
ik heb al voorgehad dat het echt bollen waren dat eruit kwamen

en ikke maar vaseline smeren daarrond om het makkelijker te doen gaan...
amai, wat een beschrijving