Yiiiiiiippppppiiiiiieeeeee !!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hoi Flupke, blij dat alles in orde is. Ik zag net dat je al bijna 9 weken zwanger bent! Het gaat wel snel hé!! Nu nog ff aftellen tot de 12de.
Ik ben vandaag ook naar de gyne geweest omdat mijn cyclussen zo lang zijn. Komt blijkbaar toch nog van mn pil (kon tot 3 jaar duren in het slechtste geval). In mijn volgende cyclus (nog een maandje dus, zit nu op dag 20
) ga ik met chlomyd beginnen. En dan zullen we wel zien hé, ik ga dan al dolblij zijn met mijn superkorte cyclus!
grtz
Ik ben vandaag ook naar de gyne geweest omdat mijn cyclussen zo lang zijn. Komt blijkbaar toch nog van mn pil (kon tot 3 jaar duren in het slechtste geval). In mijn volgende cyclus (nog een maandje dus, zit nu op dag 20

grtz
jaja... zeker en vast dat we willen weten wat het wordt.
Voor mij is het om het even, maar mijn vriend zou graag een meisje hebben. Hij heeft al een zoon uit een eerste huwelijk.
Jullie zullen wel moeten wachten tot januari om te vernemen wat het is
Ik zal 'proberen' om het voordien niet te verklappen 

Jullie zullen wel moeten wachten tot januari om te vernemen wat het is

Daarnet paniek tot en met. Ik ben de laatste twee weken enorm moe en zou de ganse dag kunnen slapen. Ik ben ook de ganse dag misselijk. Ik had dus vandaag een afspraak gemaakt bij de dokter op het werk om mij 2 weken thuis te laten zetten om eens wat tot rust te kunnen komen, want op het werk is het nogal hectisch en hebben ze toch niets aan mij. Ik moest dus om 15.20 u bij de dokter zijn. Ikke nog snel een plaske doen voor dak vertrek. Lap... had ik toch wel geen bloedverlies zeker. Ik in alle staten natuurlijk en zag ineens het doemscenario voor me. De film van 17 dec 2005 was zich weer voor mijn ogen aan het afspelen. Toen kreeg ik mijn miskraam. Een tijdje daarvoor had ik ook licht bloedverlies gehad. Ikke direct naar mijn gynaecologe gebeld die in het UZ Edegem zit. Ik mocht direct langskomen en ze zou me er wel even tussendoor nemen. Ik de dokter afgebeld en onmiddellijk naar het ziekenhuis gebold. Ik had den bibber tot en met. Na 15 min mocht ik bij haar binnen, maar dat leek een uur geduurd te hebben. Pfffff. Onmiddellijk een echo gedaan. Ik zag onmiddellijk dat het hartje nog klopte. Oef. Het vruchtje was sedert woensdag 3 mm gegroeid en was nu dus 19 mm groot. De gynaecologe wees me er zelfs op dat er beweging in zat en inderdaad... toen ik even bekomen was zag ik inderdaad het vruchtje bewegen. De gynaecologe zei met dat het beetje bloedverlies de oorzaak kon zijn van het innestelen van de moederkoek. Ze heeft me wel twee weken ziekenverlof gegeven en ik moet zoveel mogelijk rusten om de risico's een beetje te beperken. Voorlopig ben ik al iets geruster, maar toch... nu wordt het toch nog lang wachten tot 12 juli voor mijn volgende afspraak.
Hier een fotoke van mijn echo van daarnet in het ziekenhuis.

Hier een fotoke van mijn echo van daarnet in het ziekenhuis.

- Anneliefje
- Pas blauw
Ik ben ondertussen al een beteke van de eerste schok bekomen, maar ben er toch niet gerust in. Heb geen bloedverlies meer gehad, maar van het minste steekske dat ik voel in mijnen buik denk ik weeral het ergste
Dat we maar snel 12 juli zijn. Dan kan ik terug op controle.
. Heb da eigenlijk niet gevraagd
Ik denk dat het een beetje te lang is voor een beentje. Of nie??? Wat denken jullie??
Tja ik zou me een beteke moeten laten verwennen door mijn ventje, maar dat zal niet lukken. Hij is op 06/06 aan zijn linkerknie geopereerd (miniscus) en moet donderdag met de andere knie onder het mes (ook miniscus). Dus ik zal hem meer moeten soigneren dan hij mij denk ik. Vrijdag wordt nen dag van over en weer geloop voor mij, want dan kan hij nog niet veel. Vanaf zaterdag moet hij maar zijn plan trekken, dan is het aan mij om te rusten

Ik zou begot niet weten wat die uitsteeksels zijn op de echosandy schreef: Is dat een beentje op die echo? Of ben ik nu teveel aan het fantaseren???

Tja ik zou me een beteke moeten laten verwennen door mijn ventje, maar dat zal niet lukken. Hij is op 06/06 aan zijn linkerknie geopereerd (miniscus) en moet donderdag met de andere knie onder het mes (ook miniscus). Dus ik zal hem meer moeten soigneren dan hij mij denk ik. Vrijdag wordt nen dag van over en weer geloop voor mij, want dan kan hij nog niet veel. Vanaf zaterdag moet hij maar zijn plan trekken, dan is het aan mij om te rusten

Hey Flupke,
Amai zeg, ik zou ook serieus in paniek zijn zeg, miljaar!
Alé, toch goed dat je zo snel bij je gyn terecht kon voor een echo en dat alles in orde is hé!!!
En dat 'beentje' op de echo.... ik denk dat het de navelstreng is. niet?
Probeer idd zoals iedereen hier al gezegd heeft, veel te rusten en u niet ongerust te maken hé!
Alles is in orde nu... en voor je 't weet is 't al 12 juli... Nog een goeie 2 weekjes...
Amai zeg, ik zou ook serieus in paniek zijn zeg, miljaar!
Alé, toch goed dat je zo snel bij je gyn terecht kon voor een echo en dat alles in orde is hé!!!
Probeer idd zoals iedereen hier al gezegd heeft, veel te rusten en u niet ongerust te maken hé!
Alles is in orde nu... en voor je 't weet is 't al 12 juli... Nog een goeie 2 weekjes...
Awel Molly, daar dacht ik ook eerst aan. Ik heb daar natuurlijk helemaal geen ervaring mee. 't Is de eerste keer hé. Dat leek me het meest logische, maar kunt ge da zo vroeg al zo goed zien?Molly schreef:
Ik heb de twee laatste dagen helemaal geen bloedverlies meer gehad, dus ben ik al een beetje geruster. Ik doe wel niet anders dan slapen en in mijnen zetel liggen. Ik probeer toch anderhalf uur per dag uit mijn pijp te komen en toch iets te doen in het huishouden, want anders begin ik me al ambetant te voelen. Dan blijft alles hier liggen en is het binnen de twee weken niet meer voor aan te zien. Amai... ik denk dat als ik nu een klein hummeltje had rondlopen ik zot zou worden. Chapeau voor degene die dan nog de energie trachten boven te halen om de andere kindjes wat aandacht te geven. Waar halen ze toch het fut?? Dat verdient toch heel wat meer respect dan dat ze soms maar krijgen hoor