ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een soort tricot-slen, maar dan in geweven katoen... voor een baby'tje is de tricot-slen echt ideaal, maar voor Troia begint die toch wel door te hangen! vandaar dus een niet-rekbare stof...
De meeste draagdoeken die je zoals de tricot-slen kan gebruiken EN die in geweven katoen gemaakt zijn, zijn spijtig genoeg nogal duur (ik denk aan DE geweven katoenen doek: didymos... dat kost al gemakkelijk boven de 100 euro voor een doek)
Nu dus als een wonder gisteren nog eens de site van babylonia bezocht en de BB-slen gezien...
deze zou deze zomer uitkomen (nu dus ongeveer) en kost evenveel als de kubeba ongeveer... woehoe!
Natuurlijk wil ik die wel niet zomaar aankopen terwijl ik hem nog niet uitgeprobeerd heb of er nog niet veel commentaar over gehoord heb (en de informatie erover smijten ze nog niet mee, aangezien hij nog heel nieuw is)...
Vandaar even de vraag: is er iemand die hem hier toch al gebruikt heeft?
(eigenlijk verwacht ik er niet veel van hoor, maar toch... ik kan proberen he)
morgen gaan we toch zowiso naar de haptonoom in de kraamvogel, dus hopen dat ze hem daar al hebben en we hem eens kunnen uittesten, desnoods even uitlenen voor een maand...
maar voor hetzelfde geld wachten ze daar ook nog even af natuurlijk!