Shayenzo ziek
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Tis omdat ik bij Keanu pas 2 dagen na het uitnemen van zijn antibiotica nog een urinestaal heb moeten binnenbrengen.
Resultaat: de etter was verdwenen maar de microben nog niet.
Nog een paar dagen later weer een staal binnengebracht:
Resultaat: zuiver, alles was weg.
Maar donderdag moeten we nog eens een staaltje binnenbrengen om te zien of het zuiver blijft.
Succes met Shayenzo!
nathje.
Resultaat: de etter was verdwenen maar de microben nog niet.
Nog een paar dagen later weer een staal binnengebracht:
Resultaat: zuiver, alles was weg.
Maar donderdag moeten we nog eens een staaltje binnenbrengen om te zien of het zuiver blijft.
Succes met Shayenzo!
nathje.

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
wel ik had voorgesteld vorige keer aan de kinderarts, als het resultaat goed is, van toch af en toe es een urinestaal te laten controleren, preventief, en dat vond hij geen slecht idee
ik vrees dat het iets is dat makkelijk terug keert
zeker als ze de oorzaak nog niet juist kunnen achterhalen, als het idd een klepje is dat nog niet goed afsluit, gaat dat niet direct gedaan zijn vrees ik, dat moet uitgroeien
ik vrees dat het iets is dat makkelijk terug keert
zeker als ze de oorzaak nog niet juist kunnen achterhalen, als het idd een klepje is dat nog niet goed afsluit, gaat dat niet direct gedaan zijn vrees ik, dat moet uitgroeien
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
tja Nathje, vrees dat we dat niet op voorhand weten he, als het zich herhaalt of niet, valt af te wachten
ik ben vandaag naar de kinderarts geweest, hij is goed bijgekomen, en ziet er goed uit zei de dokter, nu afwachten op resultaat van urinetest
voorlopig moet hij siroop verder nemen, 1 keer per dag onderhoudsdosis, en vrijdag moet ik foto laten nemen van zijn blaas, om te zien of het nu aan die klepkes ligt of niet, zoja, moet hij langer medicatie nemen
nu voelde hij precies wat warm en neem ik de thermometer, 37,5° is ook weer op het randje, hoop maar dat het niet herbegint
ik ben vandaag naar de kinderarts geweest, hij is goed bijgekomen, en ziet er goed uit zei de dokter, nu afwachten op resultaat van urinetest
voorlopig moet hij siroop verder nemen, 1 keer per dag onderhoudsdosis, en vrijdag moet ik foto laten nemen van zijn blaas, om te zien of het nu aan die klepkes ligt of niet, zoja, moet hij langer medicatie nemen
nu voelde hij precies wat warm en neem ik de thermometer, 37,5° is ook weer op het randje, hoop maar dat het niet herbegint

Laatst gewijzigd door Schorpioentje73 op 22 jun 2006, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: