gulzig?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

major
Moderator
Contacteer:
gulzig?

Bericht door major » 19 jun 2006, 14:08

Volgens mij is onze Torben te gulzig. Hij heeft de helft van de tijd de hik en hij verslikt zich ook constant. Telkens hij aan de borst gaat, en dat kan zelf een hele avond zijn, hoor ik 'm slikken tot een paar meter verder. Hij heeft volgens mij echt zo'n grote honger die moeilijk te stillen valt. Valt er iets te doen aan die hik? Daarvan kan hij niet slapen. Ik neem 'm dan uit zijn bed (of park) en loop een einde ermee rond tegen mijn borst. Na verloop van tijd valt hij dan alsnog in slaap, en ligt hij voor een paar uur bij mij.
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 19 jun 2006, 14:44

Kan wel hé? Maar over bv weet ik zelf niet zoveel, er zullen nog wel andere reacties komen :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 jun 2006, 16:04

hmmm... Troia had dat ook in het begin en toen ze 4 weken was hebben we ze getest op reflex en ze had inwendige reflux (normaal moeilijk te zien, maar mijn broertje had dat als baby ook en ik had de tekenen herkent), die hik zou daarvan gekomen kunnen zijn... :?

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 19 jun 2006, 17:27

dat gulzig drinken heb ik ook bij de 2kids gehad het was niet hun dat gulzig dronk maar de melk dat er te vlug uitkwam . ik heb dan naar de LLL gebeld en die zeiden dat ik eerst wat melk uit beide borsten moest halen en dat dat dan zo hevig er niet zo uitkomen. en inderdaad het was al veel beter.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 19 jun 2006, 20:31

Anaïs had dat in het begin ook...ze dronk te heftig en had ook altijd de hik(ze had de hik zelfs al in mijn buik), ze verslikte zich ook veel....
Na een maand of twee is ze veel rustiger gaan drinken...
Misschien is het ook omdat je vriendin grote toeschietreflex heeft en het daarom in zijn keel schiet de melk...van mij was het ook zo dat mijn linkerborst een grote toeschietreflex had en dat het dan ook meestal aan mijn linkerborst was dat Anaïs zich verslikte...aan mijn rechterborst minder...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”