Mieke en Lena kunnen ook elk moment bevallen
Moderators:Dagmar, Moderators
-
Katia
voor jou lena, is er dan eindelijk licht aan het eind van de tunnel!
hopelijk schiet het toch nog vanzelf in gang hé!!
ik zal zeker aan je denken.
geniet in ieder geval nog even van je gezinnetje zoals het is
en dan ervoor gaan hé!
veeeeel succes
@ Mieke
nog niet panikeren hé meid
er zijn er nog die stevig overtijd gaan, en toch gewoon kunnen bevallen.
Mijn gyn laat gewoonlijk tot 10 dagen overtijd gaan
en meestal toch nog gewone bevallingen.
Ik duim voor je!
hopelijk schiet het toch nog vanzelf in gang hé!!
ik zal zeker aan je denken.
geniet in ieder geval nog even van je gezinnetje zoals het is
en dan ervoor gaan hé!
veeeeel succes
@ Mieke
nog niet panikeren hé meid
er zijn er nog die stevig overtijd gaan, en toch gewoon kunnen bevallen.
Mijn gyn laat gewoonlijk tot 10 dagen overtijd gaan
en meestal toch nog gewone bevallingen.
Ik duim voor je!
ja hoor, ik loop hier nog steeds rond. Kmoet straks om half 12 terug naar de gyn, er zal dan wss een datum worden afgesproken voor na het weekend.
Gisteren dacht ik echt van, ja nu zal het toch wel beginnen. Ik had constant een druk op mijn blaas en juist alsof er iets in de weg zat tss mijn benen, maar niets...
Ik kom straks nog eventjes langs
groetjes
Gisteren dacht ik echt van, ja nu zal het toch wel beginnen. Ik had constant een druk op mijn blaas en juist alsof er iets in de weg zat tss mijn benen, maar niets...
Ik kom straks nog eventjes langs
groetjes
ben zojuist terug van de gyn.
tis nog altijd hetzelfde, niets. Der zit geen verandering in. Nu kreeg ik te horen dat ons pruts met het rugje naar achteren ligt dan ipv naar voren. En daardoor kan ze moeilijker indalen. Volgende week vrijdag dus weeral maar eens terug en als ze dan nog niet is geboren, dan word het een inleiding de week erop maandag.
En goh, daar heb ik zo geen zin in, daar zie ik echt tegenop
Dus lien en falderie zullen me wss nog wel voorgaan
tis nog altijd hetzelfde, niets. Der zit geen verandering in. Nu kreeg ik te horen dat ons pruts met het rugje naar achteren ligt dan ipv naar voren. En daardoor kan ze moeilijker indalen. Volgende week vrijdag dus weeral maar eens terug en als ze dan nog niet is geboren, dan word het een inleiding de week erop maandag.
Dus lien en falderie zullen me wss nog wel voorgaan
ik mag van mijn gyn 2 weken overtijd gaan.
Ik had nog meer dan voldoende vruchtwater op, er waren geen tekenen van overdragen zwangerschap. En als ik moet worden ingeleid, dan ben ik er wel bijna zeker van dat ons kleintje over de 4kg gaat wegen.
Fozke, ik zie dat je van beringen bent, waar ga jij bevallen. Hasselt? OF bree mss?
groetjes
Ik had nog meer dan voldoende vruchtwater op, er waren geen tekenen van overdragen zwangerschap. En als ik moet worden ingeleid, dan ben ik er wel bijna zeker van dat ons kleintje over de 4kg gaat wegen.
Fozke, ik zie dat je van beringen bent, waar ga jij bevallen. Hasselt? OF bree mss?
groetjes
Maar het is gelukkig wel op een natuurlijke manier te doen, dan!! Gelukkig maar he, Mieke. Niet te veel zorgen maken, je gaat dat heel goed doen!
Nee, ik ga bevallen in Heusden-Zolder, dat is maar op 5 minuutjes van thuis. Ben daar heel tevreden van het moederhuis!
(ga je mij komen bezoeken?
) Waar ga jij bevallen?
Nee, ik ga bevallen in Heusden-Zolder, dat is maar op 5 minuutjes van thuis. Ben daar heel tevreden van het moederhuis!
(ga je mij komen bezoeken?
Mijn jongste was een sterrekijkertje.fozke schreef:
Dat is idd een sterrekijkertje, denk ik he. Wordt de bevalling daardoor dan bemoeilijkt?
Het duurrde wat langer om door het geboortekanaal te geraken van hem.
En ook voelde ik zijn hoofdje heel goed draaien,was een heel raar gevoel.
Zeker als alles zo opgerekt zit en dat hoofdje er nog niet uit is.
Volgens de gynae heb ik dat alles heel goed gevoeld omdat ik zonder enige vorm van verdoving bevallen ben.
Was pijnlijk dat wel,maar eens zijn hoofdje juist zat ging alles heel vlotjes en was hij er heel rap.