Ja da van die reuzehonger na de bevalling, da ken ik nog van de vorige keer. Ik heb wel nog tijdens mijn weeën een paar boterhammen gegeten, maar inderdaad niks zwaars, daar had ik op da moment geen zin meer in.
Maar na de bevalling, man, wat had ik honger, ik kon er gewoon nie van slapen, en toen de vpk eens binnenkwam, en vroeg of ik misschien pijn had dak nie kon slapen, was het van, ja, pijn aan mijn maag van den honger. En dan stelde ze voor of ik een yoghourtje wilde, alsof dat ging helpen

. Heb dan maar een heel pak speculoosjes opgegeten (dat we gratis gekregen hadden in de roze doos). Kheb geluk gehad dat Renate geen last gehad heeft van krampjes, van al die speculoos.
En nog wa tips om de bevalling in gang te zetten, echt doen waar je nog zin in hebt zou ik zeggen. (dus eet maar lekker van die eclairs en chocoladetaart) Bij Renate moest en zou ik nog in Brugge gaan wandelen (mijn ventje zag da nie goe zitten want het is tenslotte ca 45 min rijden) maar uiteindelijk hebben we het toch gedaan. En ja hoor, die nacht zijn de weeën begonnen, en ik, ik had megaveel energie opgedaan van mijn laatste uitstapje, samen met mijn ventje.
Ik zit nu ook te wachten op de onweerstaanbare drang om iets te doen, maar tot nu toe nog niets specifieks voelen opkomen. T moet zijn dat ons spruitje nog geen zin heeft om te komen zeker?
We wachten geduldig af, en kmoet zeggen dat ik hier een paar heel goeie voorbeelden heb, kvind da jullie toppie werk leveren!!