Mieke en Lena kunnen ook elk moment bevallen
Moderators:Dagmar, Moderators
Ik ben daar twee keer bevallen, 1 keer tijdens de verbouwingen en 1 keer erna.. En twee keer was het verdorie pokkeheet!!! (november en januari) en dan erna buiten.. 't Vroor enorm hard en het verschil was niet normaal!Mieke schreef:ja, int salvator ziekenhuis, ...

hallo,
tziet er naar uit dat ons pruts nog lang niet wil komen. No steeds 1 cm ontsluiting (over 2 weken trug ook) en bmhals is nog maar verkort tot 2 cm en ze is nog niet ingedaald
Bovendien vertelde mijn gyn doodleuk dat ze volgende weekje een weekje verloof heeft. Ja sorry, iedereen heeft recht op verlof maar ik vond dit echt wel balen. Ze zei als ik nu al een cm of 3 - 4 had, dan mocht ik daar blijven om het on te leiden, maar met 1 cm gaat ze dat zeker niet doen.
Nu moet ik komende maandag op consultatie gaan bij een collega van haar en die moet dan maar beslissen wat er moet gebeuren, als het tegen dan nog niet gekomen is
Op weg naar huis heb ik toch wel eventjes gehuild. Wat een ontgoocheling en voor Werner ook. Twas ons gewoon eventjes teveel, om nog maar te zwijgen van die tropische hitte...
Dus wss zullen Lena en Lien mij nog voor gaan....
groetjes
tziet er naar uit dat ons pruts nog lang niet wil komen. No steeds 1 cm ontsluiting (over 2 weken trug ook) en bmhals is nog maar verkort tot 2 cm en ze is nog niet ingedaald

Nu moet ik komende maandag op consultatie gaan bij een collega van haar en die moet dan maar beslissen wat er moet gebeuren, als het tegen dan nog niet gekomen is

Op weg naar huis heb ik toch wel eventjes gehuild. Wat een ontgoocheling en voor Werner ook. Twas ons gewoon eventjes teveel, om nog maar te zwijgen van die tropische hitte...
Dus wss zullen Lena en Lien mij nog voor gaan....
groetjes
@ Lien,
Sorry hoor, mijn reactie van wat spannend zeg was nu niet echt gepast he.
Ik had blijkbaar alleen de eerste pagina gelezen en had daarop gereageerd.
Ik zou in jouw plaats ook wel een traantje laten, kan het me heel goed inbeelden. Ik zou er ook serieus van balen. Uiteindelijk doet de gynecoloog wel niet zo veel, maar in die negen maanden heb je er toch een vertrouwensband mee gekweekt he.
Nog eens sorry voor mijn domme reactie.
Ik duim met je mee hoor.
Sorry hoor, mijn reactie van wat spannend zeg was nu niet echt gepast he.

Ik zou in jouw plaats ook wel een traantje laten, kan het me heel goed inbeelden. Ik zou er ook serieus van balen. Uiteindelijk doet de gynecoloog wel niet zo veel, maar in die negen maanden heb je er toch een vertrouwensband mee gekweekt he.
Nog eens sorry voor mijn domme reactie.
Ik duim met je mee hoor.
hey mieke,
dat is inderdaad niet leuk voor je dat je gyn op verlof gaat.
maar ja... het zal wel lukken hoor!
ik zal zeker aan je denken!!
Kan het geloven dat je een traantje gelaten hebt, heel normaal.
Probeer nu toch de moed niet op te geven
en positief te blijven denken!!
vooral rustig blijven!
bedenk maar.... iedere gyn heeft zijn of haar diploma gehaald
dus ze weten allemaal wat ze doen!!!
heeeeeel veeeeeel succes hoor!
dat is inderdaad niet leuk voor je dat je gyn op verlof gaat.
maar ja... het zal wel lukken hoor!
ik zal zeker aan je denken!!
Kan het geloven dat je een traantje gelaten hebt, heel normaal.
Probeer nu toch de moed niet op te geven
en positief te blijven denken!!
vooral rustig blijven!
bedenk maar.... iedere gyn heeft zijn of haar diploma gehaald
dus ze weten allemaal wat ze doen!!!
heeeeeel veeeeeel succes hoor!
Hey Mieke,
Da's balen he, je gyn die op verlof gaat!
Da's zo gelijk dat je hoopt dat je niet in 't weekend moet bevallen, want dan is 't die van wacht
Ik had dat ook met het pinksterweekend. Toen was er ook een gyn van wacht die ik absoluut niet wou... Heb me daar toch een tijdje over opgejaagd. Langelaatste had ik me er bij neergelegd, als 't in dat weekend wou komen, so be it. Want uiteindelijk is 't gelijk Valerie zegt, de vroedvrouw doet het meeste werk, de gyn is er alleen maar op de baby op te vangen
en daar vond ik 'rust' in...
Geef het wat tijd om te wennen aan het gedacht dat jouw gyn er niet bij zal zijn...
Hier zijn we de uurtjes aan het aftellen dat we zelf naar de gyn mogen. Allé, uurtjes, 't zijn eerder nog 'minuutjes'
Om 18u30 is mijn afspraak... Ben zo benieuwd, maar ik vrees dat er, net zoals bij Mieke, geen vooruitgang is 
Da's balen he, je gyn die op verlof gaat!
Da's zo gelijk dat je hoopt dat je niet in 't weekend moet bevallen, want dan is 't die van wacht

Ik had dat ook met het pinksterweekend. Toen was er ook een gyn van wacht die ik absoluut niet wou... Heb me daar toch een tijdje over opgejaagd. Langelaatste had ik me er bij neergelegd, als 't in dat weekend wou komen, so be it. Want uiteindelijk is 't gelijk Valerie zegt, de vroedvrouw doet het meeste werk, de gyn is er alleen maar op de baby op te vangen

Geef het wat tijd om te wennen aan het gedacht dat jouw gyn er niet bij zal zijn...
Hier zijn we de uurtjes aan het aftellen dat we zelf naar de gyn mogen. Allé, uurtjes, 't zijn eerder nog 'minuutjes'

Hier zijn we dan met het nieuws van de dag
Momenteel 2 vingers opening (veronderstel dat dat 2cm is). Ook heeft ze me gestript, wat niet echt pijnloos was, maar 't viel nog mee... Als het nu binnen de 24u niet begint, heeft het geen nut gehad
En toen mocht ik kiezen wat ik wou doen... Ofwel wachten tot volgende woensdag (dan zijn m'n 10d extra om) of wel vrijdag inductie.
Als Sam er niet was, dan had ik gewacht tot volgende week, maar vermits het me soms zwaar wordt om voor hem te zorgen ('t gaat allemaal niet meer zo rap en even vlotjes
), heb ik gekozen voor inductie op vrijdag... Dwz dat ik donderdagavond binnen mag...
Intussen hoop ik dat het strippen gaat helpen, en dat het alsnog vanzelf begint... Dus iedereen, vingers kruisen

Momenteel 2 vingers opening (veronderstel dat dat 2cm is). Ook heeft ze me gestript, wat niet echt pijnloos was, maar 't viel nog mee... Als het nu binnen de 24u niet begint, heeft het geen nut gehad

En toen mocht ik kiezen wat ik wou doen... Ofwel wachten tot volgende woensdag (dan zijn m'n 10d extra om) of wel vrijdag inductie.
Als Sam er niet was, dan had ik gewacht tot volgende week, maar vermits het me soms zwaar wordt om voor hem te zorgen ('t gaat allemaal niet meer zo rap en even vlotjes

Intussen hoop ik dat het strippen gaat helpen, en dat het alsnog vanzelf begint... Dus iedereen, vingers kruisen

Ik duim ook met je mee.
Mieke, wat sneu zeg...
Sigri, hoe onnozel dat je gyn 's avonds niet van dienst is. Mijn gyn is van het principe, als je er niet kunt zijn (ik heb het dan niet op verlof of congres of zo, maar qua nachtdienst en weekend- en feestdagen) moest je er maar niet voor studeren.
Mijn gyn komt als hij wordt opgebeld (tenzij hij in verlof is of weg moest voor congres), of het nu nacht, weekend of feestdag is... Hij denkt aan zijn centjes eh?
nathje.
Mieke, wat sneu zeg...
Sigri, hoe onnozel dat je gyn 's avonds niet van dienst is. Mijn gyn is van het principe, als je er niet kunt zijn (ik heb het dan niet op verlof of congres of zo, maar qua nachtdienst en weekend- en feestdagen) moest je er maar niet voor studeren.
Mijn gyn komt als hij wordt opgebeld (tenzij hij in verlof is of weg moest voor congres), of het nu nacht, weekend of feestdag is... Hij denkt aan zijn centjes eh?

nathje.

Jeetje, ik ben hier echt aan het brielen geweest he vandaag.
Ik stuur eerst dwaze opmerkingen en dan bied ik nog mijn excuses aan bij de verkeerde persoon ook.
Ok, let's try again, MIEKE, sorry voor mijn niet gepaste mailke van daarstraks!
Ik duim met je mee! (moeilijk om te typen hoor met mijn twee duimen in de lucht
)

Ik stuur eerst dwaze opmerkingen en dan bied ik nog mijn excuses aan bij de verkeerde persoon ook.
Ok, let's try again, MIEKE, sorry voor mijn niet gepaste mailke van daarstraks!
Ik duim met je mee! (moeilijk om te typen hoor met mijn twee duimen in de lucht

@ falderie
geeft niet hoor, tzal aan de warmte liggen
@ lena
goh, je zal wel blij zijn dat je weet dat je vrijdag jouw kleintje in je armen mag nemen. Hoop voor jou dat het enigzins voor vrijdag begint. Ik denk dat dat nog steeds plezanter is om 'gewoon' te kunnen bevallen ipv inleiding. Ik duim voor je!!!
Bbrr, als ik eraan denk, ik wil niet ingeleid worden en geen keizersnede, maar alst niet anders kan... Hoop dat ons prutske zich aanmeldt voor maandag
Kga nu mijn bedje inkruipen en hopen dat we vannacht een beetje beter kunnen slapen
Slaapwel en dikke kus
xxx
geeft niet hoor, tzal aan de warmte liggen

@ lena
goh, je zal wel blij zijn dat je weet dat je vrijdag jouw kleintje in je armen mag nemen. Hoop voor jou dat het enigzins voor vrijdag begint. Ik denk dat dat nog steeds plezanter is om 'gewoon' te kunnen bevallen ipv inleiding. Ik duim voor je!!!

Bbrr, als ik eraan denk, ik wil niet ingeleid worden en geen keizersnede, maar alst niet anders kan... Hoop dat ons prutske zich aanmeldt voor maandag

Kga nu mijn bedje inkruipen en hopen dat we vannacht een beetje beter kunnen slapen
Slaapwel en dikke kus
xxx
het is allemaal in gang geschoten toen ze gestript hebben bij mijn vrouw, ze had toen zo'n 3 à4 cm opening.
Persoonlijk vindt onze vv dat niet zo'n goede methode, omdat daar te onzorgvuldig mee omgesprongen wordt. Dit betekent dat in sommige gevallen de baarmoeder er nog niet klaar voor is, en toch wordt geforceerd. Het gaat wel, maar ideaal is het niet.
Toen ze me dat vertelde, was dit mijn laatste zorg, want echt veel schelen kon het me niet, want mijn vrouw had weeën van het strippen en moest niet ingeleid worden
Persoonlijk vindt onze vv dat niet zo'n goede methode, omdat daar te onzorgvuldig mee omgesprongen wordt. Dit betekent dat in sommige gevallen de baarmoeder er nog niet klaar voor is, en toch wordt geforceerd. Het gaat wel, maar ideaal is het niet.
Toen ze me dat vertelde, was dit mijn laatste zorg, want echt veel schelen kon het me niet, want mijn vrouw had weeën van het strippen en moest niet ingeleid worden

Hier is dat ook sigri, vanaf 8 uur 's morgens heb je terug je eigen gyn. Heb het nog net tot dan volgehouden
. Ik hoop deze keer weer, zou toch ook liefst mijn eigen gyn hebben, maar dat weet ik dus ook niet op voorhand. En dan is het ook verlofperiode, dus voor hetzelfde geld is hij dan ook juist op verlof...
al nieuws van de 2 dames?

al nieuws van de 2 dames?