Hier ben ik nog ne keer sie!
Met mij gaat het toch al een beetje beter, heb het gevoel hoe meer naar het einde toe, hoe beter ik mij begin te voelen

Vanaf vandaag nog één maand

Of het is mss omdat het einde eindelijk in zicht komt da ik mij beter voel, da kan ook he en het zonneke, da doet het ook veel aan he!
Ik probeer nu toch van nie veel meer te liggen hoor, loop wa rond en ik zet mij nu aan een tafelke als ik op mijn pcke zit, ipv da al liggend in de zetel te doen

Ja en ik heb het ook al gezegd hoor, nu duurt da een eeuwigheid he, jongens die weken, da gaat gelijk nie vooruit he, maar ne keer dat ze daar zal zijn zal het verdomme rap oktober zijn om terug te gaan werken, pfffffff!!!
Je zegt dat Isaura een beetje ziek is he, wel het valt mij op dat er zoveel kindjes ziek zijn nu, het wordt tijd dat het goed weer doorzet dat de we buiten kunnen!!!!
Ik vind het wel jammer van uw vriend dat je geen bv mag geven!
En zoals je zegt zou Isaura da zelf ook wel zien zitten!!!
Dat haar stoelgang anders was da is normaal hoor!
Ik ga zeker iets laten weten hoor als ons kleintje er is, kijk er zo naaruit!!!!
En ben dan nog thuis tot in oktober dus ik ga hier zeker nog van mij laten horen ze, daarbij ben nie van zin om weg te blijven

Groetjes,
Isake
xxx