Jeuk!! Aaaargh...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Lena
Pas blauw
Jeuk!! Aaaargh...

Bericht door Lena » 09 jun 2006, 09:23

Ik heb nu al een aantal weken vershrikkelijk veel last van jeuk op m'n buik, zo erg zelfs dat ik soms wondjes krab :shock: . En de laatste dagen is de jeuk aan het uitbreiden naar de rest van m'n lichaam, vooral m'n rug :evil: , benen en armen... Grrrrr... Verschrikkelijk. En als ik ene keer begin met krabben, dan blijf ik dus gewoon krabben he, om gek van te worden. En nu met dat warme weer, zie ik niet direct een verbetering...
Naar 't schijnt is er maar 1 oplossing voor: BEVALLEN!!! Maar ja, als 't niet wil komen, komt het niet he... :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 09 jun 2006, 13:08

vervelend hé dat jeuken!!
ik had er ook last van.
vooral ook onder mijn borsten.
Idd bevallen is de oplossing.... ik heb er helemaal geeeeeeen last meer van.
tja... wat moet je doen om te bevallen hé :lol:
hopelijk is het snel zover voor je!!
Afbeelding
Afbeelding

annemama
Pas blauw

Bericht door annemama » 09 jun 2006, 14:32

wat zeker help tegen de jeuk is de huid goed soepel houden, smeer er maar op los zou ik zeggen met een lekkere bodymelk of zo
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 09 jun 2006, 23:53

Idd zeer lastig! NOg een duwtje en je bent er vanaf :wink:
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 10 jun 2006, 15:53

Amai, vervelend zeg! Ik hoop maar voor jou dat baby snel zin heeft om eens te komen piepen.
Ik kan me niet goed voorstellen dat het leuk is om nu hoogzwanger te zijn :? :?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw

Re: Jeuk!! Aaaargh...

Bericht door Marita » 10 jun 2006, 23:24

Lena schreef:Ik heb nu al een aantal weken vershrikkelijk veel last van jeuk op m'n buik, zo erg zelfs dat ik soms wondjes krab :shock: . En de laatste dagen is de jeuk aan het uitbreiden naar de rest van m'n lichaam, vooral m'n rug :evil: , benen en armen... Grrrrr... Verschrikkelijk. En als ik ene keer begin met krabben, dan blijf ik dus gewoon krabben he, om gek van te worden. En nu met dat warme weer, zie ik niet direct een verbetering...
Naar 't schijnt is er maar 1 oplossing voor: BEVALLEN!!! Maar ja, als 't niet wil komen, komt het niet he... :evil:
Lena, telefoneer maandag eenss naar je gynaecoloog of ga anders eens naar je huisarts voor een bloedafname: levertesten.
Dit kan je beter laten nakijken, maar dat is geen urgentie voor een zondag.

Lena
Pas blauw

Re: Jeuk!! Aaaargh...

Bericht door Lena » 11 jun 2006, 10:46

Marita schreef:
Lena schreef:Ik heb nu al een aantal weken vershrikkelijk veel last van jeuk op m'n buik, zo erg zelfs dat ik soms wondjes krab :shock: . En de laatste dagen is de jeuk aan het uitbreiden naar de rest van m'n lichaam, vooral m'n rug :evil: , benen en armen... Grrrrr... Verschrikkelijk. En als ik ene keer begin met krabben, dan blijf ik dus gewoon krabben he, om gek van te worden. En nu met dat warme weer, zie ik niet direct een verbetering...
Lena, telefoneer maandag eenss naar je gynaecoloog of ga anders eens naar je huisarts voor een bloedafname: levertesten.
Dit kan je beter laten nakijken, maar dat is geen urgentie voor een zondag.
Zullen we dan maar doen, thx
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

voetballover
Pas blauw

Bericht door voetballover » 12 jun 2006, 00:32

annemama schreef:wat zeker help tegen de jeuk is de huid goed soepel houden, smeer er maar op los zou ik zeggen met een lekkere bodymelk of zo

ik mocht van de gyne juist niet meer met bodymilkskes enz smeren,daardoor werd het bij mij alleen maar erger.
ik had de laatste 4 weken van mijn zwangerschap verschrikkelijke jeuk aan mijn buik...mentholpoeder mocht ik gerust gebruiken,al hielp dit maar even( de vroedvrouw heeft zelfs enkele malen mijn buik ingewreven tijdens de bevalling)

maar vlak na de bevalling stonden ineens mijn benen ook vol,ik krab ze helemaal open,bleek ook van de hormonen te zijn ,die langs ergens een weg naar buiten zochten,in combinatie met het stijfsel in de lakens waarschijnlijk,hiervoor hielp dat mentholpoeder niet,hiervoor heeft de dermatoloog 2 zalfjes voorgeschreven,dat meestal wel helpt...
het ene helpt wel beter dan het andere ...
ben nu 2 weken bevallen en die jeuk begint eindelijk te beteren,alhoewel het nog niet helemaal gedaan is hoor,maar zal blij zijn als ik er vanaf ben.
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 12 jun 2006, 15:17

voetballover schreef: ben nu 2 weken bevallen en die jeuk begint eindelijk te beteren,alhoewel het nog niet helemaal gedaan is hoor,maar zal blij zijn als ik er vanaf ben.
Oei, dat beloofd :shock: Ik had gehoopt dat het direct na de bevalling zou gedaan zijn :oops:
Maar 't is precies niet meer zo erg, alleen als ik BEGIN met krabben, dan stop ik niet, dus krabben we niet (allé, proberen we toch :lol: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

voetballover
Pas blauw

Bericht door voetballover » 31 aug 2006, 12:37

en,nog last gehad van jeuk lena?
ik heel af en toen nog,als het warm is,dus met dit weer niet zo veel he :D
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

mell
Moderator

Bericht door mell » 31 aug 2006, 13:13

Och arme

Ik heb er ook last van gehad maar gelukkig niet zo hard als jij en ook niet elke dag.

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 31 aug 2006, 14:02

voetballover schreef:en,nog last gehad van jeuk lena?
ik heel af en toen nog,als het warm is,dus met dit weer niet zo veel he :D
't heeft toch nog even geduurd na de bevalling :? kweet nie meer precies tot wanneer, maar 'k was er niet direct vanaf. Ook als ik in warm water kwam (bad) dan kon ik mij echt bijna tot bloedens toe krabben. Nu ist gelukkig voorbij :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kyrodu
Pas blauw

Bericht door kyrodu » 31 aug 2006, 21:29

Ik heb dat bij alle drie mijn zwangerschappen gehad.
Maar dat was vooral op mijn benen.
En dat begon met een bobbeltje dat jeukte,ik krabde daar aan en dat lag dan open.
En dat geneesde niet meer tot 3 maand na da bevalling.
Vanaf dan begonnen die te genezen.
Van de laatste zwangerschap had ik ze niet enkel op mijn benen maar ook op mijn zitvlak,met als gevolg dat ik daar nu littekens staan heb. :roll: :oops:

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”