Naar 't schijnt is er maar 1 oplossing voor: BEVALLEN!!! Maar ja, als 't niet wil komen, komt het niet he...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Lena, telefoneer maandag eenss naar je gynaecoloog of ga anders eens naar je huisarts voor een bloedafname: levertesten.Lena schreef:Ik heb nu al een aantal weken vershrikkelijk veel last van jeuk op m'n buik, zo erg zelfs dat ik soms wondjes krab. En de laatste dagen is de jeuk aan het uitbreiden naar de rest van m'n lichaam, vooral m'n rug
, benen en armen... Grrrrr... Verschrikkelijk. En als ik ene keer begin met krabben, dan blijf ik dus gewoon krabben he, om gek van te worden. En nu met dat warme weer, zie ik niet direct een verbetering...
Naar 't schijnt is er maar 1 oplossing voor: BEVALLEN!!! Maar ja, als 't niet wil komen, komt het niet he...
Zullen we dan maar doen, thxMarita schreef:Lena, telefoneer maandag eenss naar je gynaecoloog of ga anders eens naar je huisarts voor een bloedafname: levertesten.Lena schreef:Ik heb nu al een aantal weken vershrikkelijk veel last van jeuk op m'n buik, zo erg zelfs dat ik soms wondjes krab. En de laatste dagen is de jeuk aan het uitbreiden naar de rest van m'n lichaam, vooral m'n rug
, benen en armen... Grrrrr... Verschrikkelijk. En als ik ene keer begin met krabben, dan blijf ik dus gewoon krabben he, om gek van te worden. En nu met dat warme weer, zie ik niet direct een verbetering...
Dit kan je beter laten nakijken, maar dat is geen urgentie voor een zondag.
annemama schreef:wat zeker help tegen de jeuk is de huid goed soepel houden, smeer er maar op los zou ik zeggen met een lekkere bodymelk of zo
Oei, dat beloofdvoetballover schreef: ben nu 2 weken bevallen en die jeuk begint eindelijk te beteren,alhoewel het nog niet helemaal gedaan is hoor,maar zal blij zijn als ik er vanaf ben.
't heeft toch nog even geduurd na de bevallingvoetballover schreef:en,nog last gehad van jeuk lena?
ik heel af en toen nog,als het warm is,dus met dit weer niet zo veel he