aquagym, nadien weeën

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

fozke
Pas blauw
Contacteer:
aquagym, nadien weeën

Bericht door fozke » 03 jun 2006, 10:10

Sportief als ik ben (ahum) ga ik elke vrijdag aquagymmen voor zwangere vrouwen. Gisteren is het me iets minder goed bevallen, nadien pijnlijke harde buiken, en zelfs een paar keer pijnlijke weeën (ale ja het leek er toch op).

Zou het kwaad kunnen om nog verder te blijven aquagymmen of zou dit een waarschuwing geweest zijn dat ik nog té actief aan het rondhuppelen ben? Dit heb ik nooit tijdens mijn vorige zwangerschap gehad.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 03 jun 2006, 11:12

Het zou natuurlijk kunnen dat het nog te actief is voor baby :D
Gewoon eens op de volgende controle vragen aan je gyn.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 03 jun 2006, 12:40

Wat je beschrijft dat mag op 32 weken. Het is ook daarna vanzelf gestopt. Je mag daar gerust mee verder doen. (Als het een volgende keer niet zou stoppen met rusten dan moet je zeker naar je gynaecoloog of het ziekenhuis gaan)
Als je de vorige keer niet te vroeg bevallen bent dan is nu de kans ook klein (1 of 2 weken vroeger kan wel), dan moet je nu zeker niet speciaal oppassen. Dit mag je allemaal rekenen bij de voorweeën en dat zorgt er voor dat je een gunstige hals hebt als de arbeid begint. Hoe gunstiger je hals hoe sneller de arbeid gaat. (hoe meer pijn op voorhand hoe minder de dag zelf)
Geniet gerust elke week van je aquagym.

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 06 jun 2006, 13:07

Bedankt Marita! OK, dan ga ik deze week weer lustig rondspringen in het water. :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”