nu komt de beste nog javier dat ze een tijdje geleden hebben weggestuurd uit het huis zou nu weer komen
maar is hem vandaag niet gelukt maar ik denk toch wel dat die ooit nog het huis binnenkomt
zou wel eens willen die reacties willen zien van de andere
Sorry maar Sandrine kan niet presenteren.
die komt niet natuurlijk over.
Die haar teksten zijn te veel van buiten geleerd,tis precies of ze leest voor.
Sandrine mist gewoon heel veel ervaring. En ik denk dat dit daardoor is dat ze niet echt naturel overkomt op het scherm... Maar daaraan kan ze zelf natuurlijk ook niets doen en sta maar eens in haar plaats, je eerste presentatie, life!! Zij is voor mij zeker geen storende factor.
BB vind ik tof ineengestoken dit jaar, die geheime opdrachten houden het spannend. En saai is het ook niet (zoals het al geweest is...)
Sandrine stoort mij ook niet, maar het valt wel op dat het allemaal wat stroever verloopt dat bij Walter. Het zal ongetwijfeld met ervaring te maken hebben.
Ik volg de serie nu niet zo goed, maar het kinderkamertje waar ze aan bezig zijn, is dat ook volledig doorzichtig?
Stel ze kan in het huis bevallen. Hoe gaan de bewoners reageren op een huilende baby die hen allemaal uit hun slaap houdt? Volgens mij gaat dit ook nog spanningen geven.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Ik heb het dan weer niet zo op Haris...hij steekt vanalles uit om de mensen de pesten...maar Owee als iemand eens iets uitsteekt bij hem...
Ik zou graag hebben dat Kirsten wint....ze is altijd eerlijk geweest.
Kevin vind ik ook wel een toffe, soms een beetje agressief.
David vind ik wel een vriendelijke, soms loopt die wel mee...maar uiteindelijk heeft hij wel zijn eigen gedacht over wat er gebeurt.
Dus voor mij mag het morgen
EXIT HARIS zijn...
de andere drie gun ik het om te winnen
Ik moet niet teveel van die Kevin hebben, het is een blageur (zoals ze allier zeggen) = aansteller, dikkenek.
Hij gunt Kirsten nix en steekt dat ook niet onder stoelen of banken.
Gelukkig is dat een sterke vrouw.
Ik vind het een goei dat Mike en Javier daar nog ff zitten, Davy heeft de prententie te denken dat het Haris en Bart zijn = de echte finalisten
Een collega van mij had haar vandaag aan de lijn om een paswoord te krijgen om aan haar vdab-dossier te kunnen
Naar het schijnt zei haar zoontje ook dada aan de telefoon