ben die regen al meer dan beu, eens de zon gezien, steekt dat rap tegen zenne

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
Idd, bij Amber had ik dat ook en heb ik een baxter gekregen, bij Caro had ik het niet.sandy schreef:Niet te veel zorgen maken!!
Ik heb dat ook gehad voor de geboorte van Yana.
Als je binnengaat met weeën zal je aan een baxter gelegd worden met antibiotica.
Ik dacht dat dit in de vagina zit en omdat daar je kindje moet passeren zou het anders kunnen dat je kindje daarmee in aanraking komt.
Maar met die antibiotica kan dit geen kwaad. Ik dacht dat dat voor een maand goed is, maar tegendan ben je al bevallen![]()
Bij de geboorte van Milan had ik dat niet, maar erg is het niet!!!
Inderdaad wij zijn héél tevreden over Dr Laveirge.Schorpioentje73 schreef:prijs u idd gelukkig, heb al veel klachten gehoord, maar natuurlijk zijn er altijd die tevreden zijn ook hebreezer schreef:bedankt voor de tip.
amaai, ik ben blij dat ik niet bij laverge zit. normaal zou ik ook bij haar gaan, maar moest te lang wachten op afspraak. wat een geluk!
ale bedankt om mij al onderuit te halen terwijl je me niet eens kentHenk schreef:Schorpioentje73 schreef:breezer schreef:Dan zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over Dr Laveirge.
awel dat ik dat zo zei komt misschien omdat ik gewoon razend kwaad ben op dat mens voor wat ze me heeft aangedaan ?Henk schreef:Ik wil gerust aanvaarden dat je slechte ervaring gehad hebt met haar, etc, etc...
Maar iemand een trut noemen op een forum.
Heeft direct een verkeerd beeld van iemand.
En vind ik vooral grof, men kan het ook op andere manieren zeggen/uitleggen.
Wij hebben liever iemand die vooraf zegt wat er kan misgaan bij eventuele 'gebreken', zoals bv reuma, lage bloeddruk, etc...