Schorpioentje
Moderators:Dagmar, Moderators
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
net terug thuis, moest nogmaals naar de vroedvrouw
de slijmprop ben ik dus kwijt, en de baarmoederhals is week, dus een goed teken
maar de opening is nog niet veel gevorderd, en de baby nog niet ingedaald
ze ziet de kans klein dat ze vanacht mag langskomen, en gezien gyn niet langer wil wachten, wordt het dus hoogstwaarschijnlijk morgen inleiden, hoewel vroedvrouw het ook liever nog wat op zijn beloop had gelaten, maar ja, wat doe je eraan he ?
dan maar het beste hopen voor morgen he, dat het wat vlotjes en op natuurlijke manier mag verlopen
de slijmprop ben ik dus kwijt, en de baarmoederhals is week, dus een goed teken
maar de opening is nog niet veel gevorderd, en de baby nog niet ingedaald
ze ziet de kans klein dat ze vanacht mag langskomen, en gezien gyn niet langer wil wachten, wordt het dus hoogstwaarschijnlijk morgen inleiden, hoewel vroedvrouw het ook liever nog wat op zijn beloop had gelaten, maar ja, wat doe je eraan he ?
dan maar het beste hopen voor morgen he, dat het wat vlotjes en op natuurlijke manier mag verlopen
- voetballover
- Pas blauw
zucht amai ni,de mensen in mijn buurt worden blijkbaar ook ongeduldig...
ik krijg constant smsjes en telefoontjes (de gsm is toch zo n handig ding he!)
en das ni zo leuk als je aan je middagdutje bezig bent,want ik de laatste weken wel nodig heb hoor...
en allemaal beginnen ze met hetzelfde;en,nog ni bevallen?
als ik bevallen ben zal ik da toch laten weten he,daarvoor moete ze ni om de haverklap bellen...
zoals mijn ma(ter informatie,ik schiet ni zo goe met haar op)
ze wilt zeker niet weten wanneer ik 'binnen ga',maar ze zit wel om de haverklap te bellen,om te vragen hoe het gaat,en als ik dan ni direct haar oproep beantwoord,blijft ze bellen tot ik wel opneem;aaaargh
sorry voor mijn geklaag hoor mensen!
ik krijg constant smsjes en telefoontjes (de gsm is toch zo n handig ding he!)
en das ni zo leuk als je aan je middagdutje bezig bent,want ik de laatste weken wel nodig heb hoor...
en allemaal beginnen ze met hetzelfde;en,nog ni bevallen?

als ik bevallen ben zal ik da toch laten weten he,daarvoor moete ze ni om de haverklap bellen...
zoals mijn ma(ter informatie,ik schiet ni zo goe met haar op)
ze wilt zeker niet weten wanneer ik 'binnen ga',maar ze zit wel om de haverklap te bellen,om te vragen hoe het gaat,en als ik dan ni direct haar oproep beantwoord,blijft ze bellen tot ik wel opneem;aaaargh
sorry voor mijn geklaag hoor mensen!
- voetballover
- Pas blauw
voorlopig nog altijd hetzelfde hier,af en toe zeurende rugpijn...
mijn buik jeukt en spant erg hard,en da begint wel op mn zenuwen te werken.
ma veu de rest,niks..
moet pas maandag op controle,gyne zei maandag wel, dat hij niet nodeloos gaat inleiden,pas na 10 dagen ten vroegste,ma of ik da ga volhouden is iets anders...
nee,mn ma ,das wel typisch he,anders moet ze ni veel van mij weten,en nu gaat ze de bezorgde ma uithangen...
mijn buik jeukt en spant erg hard,en da begint wel op mn zenuwen te werken.
ma veu de rest,niks..
moet pas maandag op controle,gyne zei maandag wel, dat hij niet nodeloos gaat inleiden,pas na 10 dagen ten vroegste,ma of ik da ga volhouden is iets anders...
nee,mn ma ,das wel typisch he,anders moet ze ni veel van mij weten,en nu gaat ze de bezorgde ma uithangen...
tja moeders... wie weet hoe doen wij later hé
mijn gyn zei de vorige keer ook dat hij tot 10dagen maximum overtijd zou laten gaan. Maar dat is dus niet nodig geweest.
Ben 1 dag overtijd gegaan.
Dus het kan snel gaan. Ik hoop dat het vanzelf in gang schiet.
dat is het fijnste hé!
rust nog maar goed! je zal het nodig hebben hoor!

mijn gyn zei de vorige keer ook dat hij tot 10dagen maximum overtijd zou laten gaan. Maar dat is dus niet nodig geweest.
Ben 1 dag overtijd gegaan.
Dus het kan snel gaan. Ik hoop dat het vanzelf in gang schiet.
dat is het fijnste hé!
rust nog maar goed! je zal het nodig hebben hoor!
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik heb er hier weinig last van dat ze me steeds bellen
mijn beste vriendin die meter wordt moest ik laten weten wanneer ik binnenging, maar ik wou dat niet, dan zitten ze steeds bij die foon te wachten, ze weten het wel als alles voorbij is
verder willen we ook liever met rust gelaten worden
ha voetballover, goed van je gyn dat die niet te vroeg wil inleiden, pff, die van mij jammer genoeg wel
maar denk dat ze nog op die datum van de 12de vastpint, en daarom nu wil inleiden
ah ja, had het ook liever anders gehad, dat het natuurlijk op gang kwam, ging arbeid laten begeleiden thuis van een vroedvrouw, dan moet je zo snel niet binnen, maar vroedvrouw zegt dat het niet echt inleiden is vanaf 0, maar dat het begin er al is, dat het eerder een duwtje geven is
mijn beste vriendin die meter wordt moest ik laten weten wanneer ik binnenging, maar ik wou dat niet, dan zitten ze steeds bij die foon te wachten, ze weten het wel als alles voorbij is
verder willen we ook liever met rust gelaten worden
ha voetballover, goed van je gyn dat die niet te vroeg wil inleiden, pff, die van mij jammer genoeg wel
maar denk dat ze nog op die datum van de 12de vastpint, en daarom nu wil inleiden

ah ja, had het ook liever anders gehad, dat het natuurlijk op gang kwam, ging arbeid laten begeleiden thuis van een vroedvrouw, dan moet je zo snel niet binnen, maar vroedvrouw zegt dat het niet echt inleiden is vanaf 0, maar dat het begin er al is, dat het eerder een duwtje geven is
seg, hebben jullie al iemands gsm-nummer om te hier op het forum te laten weten als het er is? 
anders, ik ben wel kandidaat zenne
(kwestie van geen week te moeten wachten
)
schorpioentje, bedenk wel eens dat JIJ beslist of je het laat inleiden of niet!
Je gyne kan zeggen dat hij/zij dat wil doen, maar jij kan weigeren...
als je vv het ook graag heeft dat het nog wat wacht (dat zeggen ze niet zomaar volgens mij), dan zou ik dat eigenlijk wel opvolgen die raad.
Is het er binnen een week nog niet, kan je nog afspreken he!

anders, ik ben wel kandidaat zenne

(kwestie van geen week te moeten wachten

als je vv het ook graag heeft dat het nog wat wacht (dat zeggen ze niet zomaar volgens mij), dan zou ik dat eigenlijk wel opvolgen die raad.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik heb niemand zijn gsm nummer , dus kan ik niemand verwittigenKatia schreef:seg, hebben jullie al iemands gsm-nummer om te hier op het forum te laten weten als het er is?
anders, ik ben wel kandidaat zenne![]()
(kwestie van geen week te moeten wachten)
mja, de gyn wou maandag al afspreken om in te leiden, en ik wou niet, en kreeg respijt tot morgen, dus ja, nogmaals uitstellen zal ze niet willen, 't was precies al tegen haar zin dat ze mij die week nog gaf
en ja, er zijn idd nog geen probs of rede toe, maar ja
datum was normaal 17 mei, maar door die vorige gyn op de 12de gezet bij een eerste echo, maar dat was uit de lucht gegrepen he
dus liet ze het weer op de 17e, maar waarschijnlijk met die 12de in haar achterhoofd, kwestie van overtijd gaan
dus .....
- voetballover
- Pas blauw
van mijn gyn moest ik ook wachten tot ik 10d overtijd was en dan pas inleiding. Maar omdat ik opeens zo fel opgezwollen was en verhoogde bloeddruk had was het eerder, wat mislukte en uiteindelijk heeft de 2de inleiding toch plaats gevonden bij 10d overtijd. Het Serruyszh in Oostende staat er achter om zo weinig mogelijk te moeten ingrijpen en de natuur dus zijn gang laten gaan (wat in mijn geval niet zo plezant wasKatia schreef:schorpioentje, bedenk wel eens dat JIJ beslist of je het laat inleiden of niet!

Ja, natuurlijk laat ik iets weten zodra ik iets hoor! Iedere keer als ik een sms krijg, maakt mijn hart een sprongetje..voetballover schreef:sorry katia,ik heb dagmar haar telefoonnr,ik zal haar zo vlug mogelijk iets laten weten als ik bevallen ben, en dan zal zij da hier wel laten weten hopelijk...

- voetballover
- Pas blauw
en nog steeds waggel ik rond...
mijn buik jeukt en spant zo erg,ik krab hem nog kapot
vandaag dus d-day en nog nikske te merken...
mijn vriend belde daarstraks van op zijn werk,om te vrragen hoe ik me voelde en of ik al iets voelde..
tis toch een schatje
iemand enig idee of je nog sex mag hebben als je je slijmprop verloren bent?
ze hebben mij gezegd dat het niet meer mag als je vliezen gebroken zijn,maar hoe zit dat met die slijmprop?
groetjes
mijn buik jeukt en spant zo erg,ik krab hem nog kapot

vandaag dus d-day en nog nikske te merken...
mijn vriend belde daarstraks van op zijn werk,om te vrragen hoe ik me voelde en of ik al iets voelde..
tis toch een schatje

iemand enig idee of je nog sex mag hebben als je je slijmprop verloren bent?
ze hebben mij gezegd dat het niet meer mag als je vliezen gebroken zijn,maar hoe zit dat met die slijmprop?
groetjes