juni-babietjes

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 17 mei 2006, 10:30

gisteren dus op controle geweest
ik moest aan de monitor, wat ik wel verwacht had.
in eerste instantie was mijn bloeddruk weer veel te hoog, 16 over 8
maar na een kwartiertje zakte die al tot 13 over 6.
Op het monitorverslag bleek dat ik al duidelijk weeen had, maar dat kon ik zo ook al voorspellen :wink:
uiteraard willen ze dit goed opvolgen omdat ik met een geplande KS zit.
bij de gyn zelf heb ik een inwendig onderzoekje gehad waaruit bleek dat ik wel al een lichte uitwendige ontsluiting heb (wat dat ook moge wezen, heb dat dus niet gevraagd :oops: )
heb ook pilletjes gekregen voor mijn dikke voeten en benen. een weekje proberen en haalt het niets uit... gewoon ermee stoppen.
volgende vrijdag nog eens een monitor
en dan op 1 juni om 6.45u binnen en rond 8u kunnen we ons kleintje al horen!!
nu gaat het snel gaan hoor!

gisteren dus eindelijk ook de wieg gezet
ons ventje vond het geweldig. hij noemt het een tent.
ik heb er een oude pop van mij ingelegd. Net was hij er autootjes bij aan het leggen. Babietje mag er ook mee spelen. Dat belooft :lol:

vanmiddag nog wat kleine spulletjes halen voor doopsuiker toestanden enz enz en dan de rest van de week gebruiken om gans het huis op te ruimen
en dan kan ik de laaste 1,5 week gaan genieten van de laatste daagjes alleen met mijn zoontje!

zalig... ik kan nu uitslapen (allez toch tot +/- 8u à 8.30u!)
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 17 mei 2006, 11:56

jij kan echt aftellen hé. Op 1 juni krijgt niels er een broertje of zusje bij, spannend. Hopelijk heb je nog niet teveel last van die weeën.
Ik was ook van plan om de rest van de week het hele huis nog eens grondig op te ruimen. Heb vandaag de laatste spulletjes voor mezelf gehaald en kan nu eindelijk mijn valies klaarzetten. Gisteren het parkje en het bedje in orde gemaakt. De suikerboontjes staan klaar en de enveloppen zijn geschreven. Dus denk ik dat ik eigenlijk klaar ben. :lol:
Nu nog genieten van de laatste weekjes.

groetjes

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 17 mei 2006, 18:31

bwa die weeen vallen wel mee hoor... alleen als ik moe ben
dan voel ik die wel wat harder.
maar het is doenbaar. In ieder geval, moest het niet te doen zijn
dan moest ik onmiddellijk binnen.
Maar denk dat dat hier nog heel goed gaat meevallen hoor!!
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 17 mei 2006, 20:52

goh, dat moet geruststellend zijn dat je zo kunt aftellen en zekerheid hebt :)
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 17 mei 2006, 22:32

ja... dat wel.
Maar de echt spanning is er wel af, en dat vind ik toch een beetje jammer.
ik vond de vorige keer het wel leuk dat je niet wist wanneer het er ging zijn. Dat was voor iedereen spannend.
Ach ja... het zij zo. in ieder geval kan ik nu idd heel goed aftellen! :lol:
ik begin seffens aan nachtje 15, en elke dag trek ik er eentje af :wink:

bij jullie is het ook al aftellen hoor!
want is je vrouwtje niet uitgeteld voor begin juni???
dat is zo goed al gelijk met mij dan hé!!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 18 mei 2006, 06:37

goeiemorgen iedereen!
ben er al vroeg bij vandaag maar kon niet meer slapen. Dus zijn we er al maar dadelijk ingevlogen. Ik ga vandaag beginnen aan de grote kuis en ik heb er zin in! Raar maar waar. Mijn ventje ligt nog goed te snurken, tegen dat hij wakker word, hoop ik dat ik hier beneden al een beetje heb kunnen rommelen.
Heeft het bij jullie ook vannacht zo gebliksemd en geönweerd? Amai, tis hier niet min geweest. Ik kreeg er even zelf schrik van :lol:

Allez vooruit, ik ga es verder doen
groetjes

Marijke
Pas blauw

Bericht door Marijke » 18 mei 2006, 10:28

Hey,
Nee bij ons heeft het enkel wat lichtjes geregend. We hoopten wel op een dik onweer en veel regen. Dat is uitstekend voor onze nieuwe tuin en een onweerke met donder en bliksem: daar zijn we gek op, raar maar waar.
Dan zoeken we telkens naar de bliksems , of we staan buiten onder ons afdak of we kijken achter glas :)

Er staat hier al enige tijd een kalender op mijn bureau thuis en elke keer er een dag voorbij is, dikke streep erdoor, is het weer een dag dichter bij de visuele ontmoeting van ons boeleke.... :D Mijn man is steeds jaloers op me dat ik dichter sta bij de baby dan hij, ik voel de baby de hele dag en hij voelt het enkel als hij zijn hand op mijn buik legt, maar hij is blij met de gedachte dat hij binnenkort de baby zo veel knuffels mag geven als hij wil.
Ja in dit geval is het niet eerlijk verdeeld hé, maar dat is nu eenmaal de taak van de vrouw.
Vanaf volgende week maandag mag ik thuisbevallen, dan ben ik 37 weken. Hopelijk blijft de baby liggen in de juiste houding.

Die laatste weken samen in de buik...ik zal het missen, maar dan aan de andere kant wil ik toch weer erin vliegen, namelijk gaan sporten!

Groetjes, Marijke

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 18 mei 2006, 13:02

Ferme nestdrang, Mieke? ;) Ik hoorde vandaag op het werk nog zeggen dat dat het begin is...
Hier heeft het vanacht goed geregend, maar niet geonweerd, gelukkig.
We zijn gisteren voor de laatste keer bij de kine langs geweest. Ik mocht alweer voor verlostafel spelen :). Deze keer hebben we ademhalingstechnieken geleerd. Dit is hoe we zo efficient mogelijk van de weeën samen met de ademhaling gebruik kunnen maken. Zo kunnen we het aantal weeën die we nodig hebben tot een minimum beperken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 18 mei 2006, 18:51

amaai, iedereen is hier aan het kuisen-rommelen
en volop aan het aftellen! :lol:
ge moogt mij ook aan dat lijstje toevoegen hoor!

alleen gaat het niet meer zo snel bij mij
het is echt op een slakkengangetje...
maar dat gaat ook hé :wink:

@marijke,
ik zal ook blij zijn hoor dat ik niet meer met die buik hoef rond te zeulen
en dat ik terug fit ben en kan 'sporten' en ravotten met ons peuterventje.
dat vind ik nu het vervelendste... ik kan zijn tempo niet meer aan :oops:

@Major
weeral verlostafel gespeeld!!
moet toch een zich zijn, denk ik!
Linda moet nu wel niet lang meer werken hé!!
dat zal ze vast zalig vinden!!
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw

Bericht door Marijke » 20 mei 2006, 18:46

Daarjuist kreeg ik wat lichte pijnsteken in mijn onderbuik, meer richting schaambeen. Waarschijnlijk begint de baby met indalen. De laatste dagen voel ik het daar onder ook meer drukken. Dus hier alles goed op schema!

Groetjes, Marijke

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 20 mei 2006, 19:33

goh, ja.. die pijnscheuten
mijn vrouw zegt dat ze die ook meer en meer krijgt. Ze moet soms blijven stil staan door een scheut
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 20 mei 2006, 23:38

Hallo allemaal,
ben hier ook nog eens terug. Zie dat iedereen hier druk aan het aftellen is. Ben de laatste tijd ook met vanalles bezig geweest, maar heb nog steeds het gevoel dat er nog zoveel moet gedaan worden.

@Major: voor die gipsafdruk, hebben jullie zo'n setje gebruikt of om gipsrollen bij de apotheek geweest? En hoe hebben jullie de buik beschermd zodat het gips niet rechtstreeks op de huid komt? Zijn de borsten ook mee ingegipst? en hield Linda een oude bh ofzo aan?
Wil ook graag een gipsafdruk nemen samen met mijn zusje, maar we weten niet echt hoe eraan te beginnen.

Gisteren zijn wij bij de gyne geweest. Alles super in orde.
Haar hoofdje ligt nog steeds naar beneden en er is nog steeds voldoende vruchtwater. Het gewicht kon ze niet echt meer schatten, maar het zag er allemaal in orde uit. De gyne heeft ook de streptokokkentest gedaan.
Ben ondertussen 10,5kg bijgekomen, dus dat is okee.
Wij hebben nog een volgende afspraak gekregen voor 9 juni. Hopelijk halen we dat nog. Denk het wel. Heb wel al een vingertopje opening.

@Mieke: hoop dat het vochtprobleem een beetje onder controle is. Voldoende rusten hé meisje.

We zijn gisteren ook onze schuimwijn gaan inkopen in Frankrijk. Niet te geloven dat we zo'n goedkope wijn gevonden hebben die dan nog lekker is ook. We hebben van de eerste keer 54 flessen gekocht en we waren 91.80euro kwijt. :wink:

Ik zal jullie laten. Geniet nog van het weekend en slaapwel, Lien

[/img]
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 20 mei 2006, 23:43

hoi lien,

ben blij dat alles in orde is,
ja voor jou begint het aftellen nu ook, de tijd begint serieus te korten,

amai zoveel flessen wijn voor zo weinig geld en dan nog lekker ook,
dan heb je het goed gevonden ja,

alleszinds nog heel veel succes en een heel goed en rustig weekend toegewenst,

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 21 mei 2006, 00:14

hey lien,
we hebben zo'n setje gekocht. Heel handig, want daar zat ook een potje vaseline in dat je helemaal kan uitsmeren over je lichaam. Linda heeft geen bh aan gedaan, want dat zou aan het gips plakken.. nee, gewoon helemaal insmeren met vaseline en wanneer het gips hard wordt, komt het vanzelf los van je lichaam
pas op, ook op dat moment kan het benauwend werken, dus hou iets dicht bij om te verfrissen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 21 mei 2006, 12:00

die pilletjes die ik gekregen heb om vocht af te drijven
werken en werken niet...
het ene moment voel ik gewoon mijn voeten en benen ontspannen en dunner worden
en het andere moment gebeurt er gewoon niets.
Ach nog een paar dagen proberen en als het niets helpt er gewoon mee stoppen, want dan haalt het niets uit.

de laatste 2 dagen zijn die 'weeen' toch sterker geworden.
's nachts krijg ik last van pijnlijke onderbenen als ik wat lang in dezelfde houding gelegen heb. Volgens mij te maken met mijn opgezwollen voeten en benen.
Verder gaat het hier wel.
Neem geregeld eens een dutje.

Alleen ons ventje is de laatste dagen niet zo'n engeltje meer.
ik vrees dat hij wat voelt komen!
en dat hij zich wat verdrongen voelt en dat dus uitwerkt door koppig te doen enzo.

Gisteren heeft hij dus de naam aan oma en opa verklapt :?
wel grappig, maar ja, daar stonden we dus hé, met onze mond vol tanden!! :lol:
Hopelijk zwijgt hij het nu verder ook nog
want anders weten de buitenstaanders niet alleen de naam, maar ook nog eens het geslacht!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 21 mei 2006, 13:52

Heeft Niels de naam verklapt? Bij ons was Yana nog te klein om hem al goed uit te spreken, dus verstonden ze er toch niets van :P
En dat zal wel zijn dat Niels de grote verandering ziet aankomen. Ook voor je kleine man zal het wennen zijn. Maar zolang je hem bij alles betrekt, dan komt alles ongetwijfeld inorde.
Binnen een jaar zullen ze veel aan elkaar hebben, ik kan het weten :wink:

Vincent, ik heb op jullie site de gipsafdruk gezien. Volgens mij is het resultaat prachtig. Wat een mooi aandenken.
Wat gaan jullie er mee doen?

Lien, je hebt idd een koopje gedaan. Is het in auchan dat je bent geweest?
Geniet maar van de laatste weekjes met je dikke buik!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 21 mei 2006, 20:37

@Sandy: Nee niet in Auchan, maar in een klein winkeltje in een godvergeten dorpje, waar je zodanig kort van de Belgische grens zit dat de oudere bevolking nog Westvlaams spreekt.
Het dorpje noemt Houtkercque en ligt naast Watou (Poperinge).
Het winkeltje noemt: Bij Michel en Bernadette.
Vooraan is er een klein cafeetje, waar je lekkere Picon kunt drinken door Michel gemixt en als je langs de wc's doorloopt kom je in het winkeltje van Bernadette waar je schuimwijn aan 1,70euro kunt kopen.
We hebben ze 's avonds geproefd en het is echt wel lekkeren. Het is natuurlijk geen champagne hé. :lol:

@Major: Bedankt voor de uitleg. We gaan er zeker deze week werk van maken, anders zou het wel eens te laat kunnen zijn.

Nog een fijn zondagavond, groetjes Lien
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 21 mei 2006, 21:33

@Sandy
Ja... we hadden het eigenlijk kunnen weten dat dat ventje dat vroeg of laat ging verklappen! :roll:
maar ja, we wilden de naam oefenen hé!
stom, maar achteraf kunnen we er wel heel goed mee lachen
en oma en opa vonden hem alvast heel mooi klinken!!
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 mei 2006, 11:48

@ goortjes
das idd wel heel spijtig dat nielsje de naam heeft verklapt zo net voor de geboorte :) Volgende week donderdag heb jij jouw babietje vast!!! Om hoelaat beginnen ze aan de KS? Ik denk aan je :wink:

ik denk dat ik vanmorgen een lichte oefenwee heb gehad. Was naart toilet geweest en terug in bed kreeg ik ineens zo menstuatie achtig gevoel in de onderbuik dat naar de rug toe trok. En ik voelde aan de buik en die was redelijk hard. Tduurde niet lang en deed geen pijn, alleen onprettig gevoel. Gisteren hebben ze me ook verteld dat "het" gezakt is. Ben eens benieuwd volgende week dinsdag bij de controle, hoop stiekem op een mini openingetje :lol:

@lien
dat vocht is al minder, kwam vooral door het plotse warme weer en beetje paniek van mijn kant :oops: Heb er nog wel last van maar echt al veel minder, hoe ist met jou? Blij je hier nog eens te horen! Ook aant aftellen :wink:

groetjes

Marijke
Pas blauw

Bericht door Marijke » 22 mei 2006, 13:51

Mieke schreef:@ goortjes
ik denk dat ik vanmorgen een lichte oefenwee heb gehad. Was naart toilet geweest en terug in bed kreeg ik ineens zo menstuatie achtig gevoel in de onderbuik dat naar de rug toe trok. En ik voelde aan de buik en die was redelijk hard. Tduurde niet lang en deed geen pijn, alleen onprettig gevoel. Gisteren hebben ze me ook verteld dat "het" gezakt is. Ben eens benieuwd volgende week dinsdag bij de controle, hoop stiekem op een mini openingetje :lol:
Hey Mieke, we zijn ongeveer even ver en ik ook heb vannacht een ambetant menstruatiegevoel gehad, ik had het vooral in de buik. Als ik naar het toilet moest voelde mijn buik ook zwaar aan, of moet ik zeggen eerder hard? Vanaf vandaag heb ik het recht om te mogen thuisbevallen, dat is dus vanaf 37 weken. Maar van mij mag de baby nog een drietal weekjes in mijn buik blijven hoor. Het is maar dat alles goed volgroeid is hé. En ik vermoed dat ik mijn eerste zwangerschapsstriemen heb :( , niets aan te doen, misschien wat meer masseren zeker.

Groetjes, Marijke

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 mei 2006, 16:01

hoi marijke,

ik was ook heel blij dat ik nog geen striemen had, maar heb te vroeg gejuigd. Sinds een paar weken heb ik op korte tijd veel striemen gekregen, vooral op de onderkant van de buik. :( En ik heb nochtans goed gemasseerd, dus ik weet niet of het daaraan ligt.
Van mij mag ons babytje ook nog zitten blijven. tis een beetje een dubbel gevoel. Langs de ene kant wou ik dat ze er al was en langs de andere kant, heb ik zoiets van, blijf jij maar lekker zitten tot je er klaar voor bent. Tenslotte is het ook echt niet zo heel lang meer... :)

groetjes

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 22 mei 2006, 20:43

mijn vrouw had al striemen van voor ze zwanger was, ze is nl een 30-tal kg afgevallen in een jaar tijd en dat zijn tekenen van vroeger
ze heeft het momenteel heel moeilijk. ze kan moeilijk stappen, want ze heeft rugpijn en enorm veel pijn in haar bekken. morgen is haar laatste dag op het werk en 't komt geen dag te vroeg. Ik voer haar meteen naar haar werk, zodat ze niet hoeft te stappen.
de foto's van het resultaat van de gipsafdruk staat nu op onze site onder "Bolle buikjes" :).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 22 mei 2006, 20:58

Vincent, heel mooi hoor! Ik denk als je dat in het echt ziet dat het zeer indrukwekkend moet zijn.

Mieke, ik begrijp je wel dat je je baby wil zien. Tenslotte duren 40 weken ook zo lang hé. Hou nog even vol, eenmaal je baby geboren is is het voor altijd.

Lien, dat lijkt me gezellig!! In die heel kleine winkeltjes kan je soms nog een koopje doen. Er was tot een paar maanden geleden een cafeetje, nog eentje uit de tijd stillekes. Alles was nog authentiek vanbinnen.
Heel mooi om zien. Voor een pintje betaalde je twee keer niets.
En geen champagne? Dan ga je niet veel volk over de vloer krijgen zunne :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 22 mei 2006, 21:40

@mieke
normaal gezien moet ik volgende week donderdag om 6.45u binnen zijn en rond 8u kunnen we de eerste kreetjes al horen!
Nu vrijdag moet ik nog eens aan de monitor. Als daar alles goed bij verloopt is het aftellen tot donderdag dus!!
dat gevoel dat je hebt, heb ik ook en dat zijn idd oefenweeen. Ik voel die al geruime tijd en soms best wel hevig. Niet dat dat echt pijn doet, maar het is lastig hé!!
Die striemen. ik had dat vorige keer ook pas op het einde op mijn billen.
Nu heb ik er weer een paar maar op mijn onderbuik. Ik heb ook gesmeerd. MAar als het komt, dan komt het toch hoor!
Maar 1 geluk, die worden echt wel lichter hoor!

@Major
ik wens je vrouwtje rustige dagen toe nu hoor!
chapeau dat ze het zolang volgehouden heeft op haar werk!

net heeft ons nielsje het dan ook maar bij de ander oma en opa verklapt hoe de naam is. Maar nu vonden we het niet erg. Vond het eerlijker dat zij het nu ook weten!
Ze beginnen allemaal nerveus te worden nu!
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 23 mei 2006, 22:50

Mijn vrouwtje is verlost van haar werkzaamheden op de schouwburg. Ze heeft heeft de indruk dat ze net op het goede moment gestopt is. We gaan - als alles goed gaat - overmorgen nog naar de mis van een eerste communie. Naar de receptie gaan we niet, wegens altijd veel rook en te druk.
Minder goed nieuws nog. De grootmoeder van Linda ligt in het ziekenhuis. Ze is 83 jaar oud en altijd goed op been. Ze was vorige week nog naar de zee geweest en zo... vorig jaar naar China zelfs... Nu ligt ze op de intensieve zorgen en moet ze binnen 10 dagen geopereerd worden :(.
Ander nieuws... Linda heeft nog een verrassing voor iedereen. De rest van de foto's op onze site zullen enkel buiken zijn. We zien niemand meer van de familie tot na de bevalling. Ze heeft nl haar mooie lange haren laten kort knippen. Ze wou er persé van af tegen de bevalling. Ook al omdat ze zo in het bad zal moeten liggen en het haar ligt dan in de weg met borstvoeding. Ze voelt zich heel wat frisser nu, en ik moet zeggen dat het een mooi resultaat is :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 23 mei 2006, 22:54

Hallo allemaal,

Ik sluit mij bij allen aan die hun kindje al in de armen willen houden. Dus Mieke, heb hetzelfde gevoel. Aan de ene kant mag het nog een beetje blijven zitten en aan de andere kant ben ik doodcurieus hoe het eruit ziet, als alles in orde zal zijn, hoe alles zal verlopen. :wink:
Maar we moeten nog een klein beetje geduld hebben, nietwaar?
Moet volgende week nog een examen doen van een cursus die ik heb gevolgd voor het werk. Ga terug mijn bomma kousjes mogen aandoen.
We zijn vandaag naar de cinema geweest naar de Da Vinci Code. Ik voelde het vocht weer ophopen in mijn onderbenen, maar eenmaal thuis heb ik ze de lucht ingezwierd en na een half uurtje was het terug al veel beter.
Bij mijn zus die uitgerekend is voor dezelfde dag als ik, hebben ze ook de knoop doorgehakt dat het een keizersnede is. Mijn zus is een gans andere of ik en is doodbenauwd van prikken. Ziet het dus niet zitten, maar weet dat het voor het babytje het beste is. Het ligt in stuit en doordat er te weinig vruchtwater aanwezig is, sluit de gyne het pertinent uit dat het babytje nog spontaan zal draaien. Wou dat we konden wisselen. Niet dat ik liever de keizersnede zou hebben, maar ik zou het denk ik veel minder erg vinden. Ben nogal een optimist van nature en ben niet echt van veel dingen bang. Vind het gewoon erg voor haar.
Anders staat hier redelijk veel klaar. Onze voorbereidingen zijn bijna volledig rond. Het frame van het parkwiegje staat al op zijn plaats in de living en de bekleding dat duurt niet zo lang om erop te doen. We wachten nog een beetje, anders komt er al zoveel stof op..... :?

Ga jullie nu laten, vele groetjes en slaapwel Lien

@Major: leuke website hoor, ben zelf nu ook eentje aan het maken.

En ik weet het zal wel geen champagne zijn, maar we gaan wel niet moeten kijken op een fles. Het zal rijkelijk kunnen vloeien. :P :lol: :wink:
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 24 mei 2006, 17:17

@ major
een complete metamorfose dus!!
wel leuk!
ben benieuwd naar het resultaat!!

sinds gisterenavond voel ik me niet lekker meer
lijkt wel of ik griep aan het krijgen ben. Daar zit ik dus niet op te wachten.
Verder begint mijn litteken serieus pijn te doen. Denk dat ons kindje toch wat aan het zakken is en dus daarop drukt.
Ben benieuwd wat ze me vrijdag te vertellen hebben op de monitor
Verder geef ik weer terug redelijk wat over....

@ Lien
ik was ook doodsbenauwd de vorige keer voor mijn KS. Maar je mag je zus geruststellen. Dat is enorm goed meegevallen hoor.
Zij weet nu op voorhand dat het een KS is en dan valt het zeker mee.
Bij mij was het dan nog eens een complete verrassing op het moment zelf. dus.. stel haar maar gerust hoor
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 25 mei 2006, 11:53

gisterenavond dus goed overgegeven
vannacht nog 1 keer heeeel erg overgeven
heel slecht geslapen
ik voelde me echt niet lekker.
Mijn zoontje werd deze ochtend ook niet wakker
dus ben ik hem rond 11u gaan wakker maken
en hij was nog in een diepe slaap
hij zag erg witjes en heel hangerig
Plots gaf hij over, niet te doen!
ik ook helemaal onder natuurlijk.
Nu zitten we hier met zijn 2tjes. zielig in de zetel naar de TV te kijken
Geen een van ons 2 die honger heeft of ergens zin in heeft.
Hopelijk is dit maar iets van 1 dag...
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 25 mei 2006, 12:37

aiai, das minder. Veel beterschap gewenst aan jullie tweetjes!!! Hopelijk is het buikgriepje dat snel over zal zijn. Ik duim alvast!!!!

groetjes

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 25 mei 2006, 17:19

Oei Goortjes, da's inderdaad veel minder leuk nieuws.
Hoop ook voor jou dat het maar iets is van één dag. Laat je maar eens goed in de watten leggen.
Hier nog altijd alles onder controle. Sinds vanmorgen heb ik wel wat menstruatiepijn en heb ook wel pijn als ik mij verzet van houding. Mijn meisje beweegt ook veel minder en als ze het dan toch doet dan drukt ze geweldig op mijn blaas en moet ik direct naar het wc.
Hoop dat ik het toch nog efkes kan uithouden. Tenslotte is de voorziene datum pas binnen 3 weken en hoe langer ik ze bij mij kan houden, hoe beter voor haar, alhoewel ik vreselijk verlang om te zien hoe ze eruit zal zien.
Mijn schoonouders zijn hier juist op bezoek geweest om de kinderkamer te keuren en ze vonden het heel mooi.
Ga nu nog wat kledij strijken en daarna mijn valiesje beginnen maken. Ge weet maar nooit hé.
Vele groetjes en goortjes, veel beterschap.
Lien :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”