zwanger of niet?
Moderators:Welcome, Moderators
- Anneliefje
- Pas blauw
Prrrrrrrrrooooooooooooffffffffffffiiiiiiiiiiiccccccccciiiiiiiiaaaaaaaaatttttt!!!!
Chanti, is al een hele tijd geleden dat ik hier effe komen meekletsen ben, en nu heb jij dit fantastiche nieuws zeg!!! Echt, ik ben content voor je!!
Ik zou zo zeggen, geniet er met volle teugen van. Hoop dat je niet te veel last zal hebben van 'zwangerschapskwaaltje' en dat alles vlekkeloos mag verlopen.
Tof dat we zo van die verhaaltjes over je echo's gaan lezen
Chanti, is al een hele tijd geleden dat ik hier effe komen meekletsen ben, en nu heb jij dit fantastiche nieuws zeg!!! Echt, ik ben content voor je!!
Ik zou zo zeggen, geniet er met volle teugen van. Hoop dat je niet te veel last zal hebben van 'zwangerschapskwaaltje' en dat alles vlekkeloos mag verlopen.
Tof dat we zo van die verhaaltjes over je echo's gaan lezen

Echt wel fantastisch nieuws hé! Nu ben je helemaal zeker! Flupke en Bezeke, voor jullie staan de duimpjes omhoog zunne.
Ik vrees dat het bij ons deze keer niks is, heb van het weekend getest en was negatief. Volgens mij speelt mijn cyclus mij parten want nog steeds geen
en zitten ondertussen op dag 41. En de kans dat ik te vroeg getest heb (op dag 37) is denk ik klein. De eerste cyclus had ik dit ook aan de hand en toen ben op 50 dagen geraakt!
O ja Chanti, geniet er met volle teugen van hé!!!
Ik vrees dat het bij ons deze keer niks is, heb van het weekend getest en was negatief. Volgens mij speelt mijn cyclus mij parten want nog steeds geen

O ja Chanti, geniet er met volle teugen van hé!!!
Hey Chanti, ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik binnen enkele dagen ook goed nieuws te melden heb. Ik reken er alleszins niet te veel op anders is de teleurstelling te groot. We hebben er alleszins op los geklust
Zelfs twee uurkes voor mijne 'eggjump'
Ik ben er deze maand terug minder mee bezig geweest. De andere maanden kon ik elke dag zeggen op welke cyclusdag ik zat en was ik er weer wa te veel mee bezig. Nu heb ik hier op mijn bannerke moeten kijken, want ik had het niet zo goed bijgehouden. Ik weet dat ik op dag 18 een eggjump heb gehad, dus zou ik in principe een cyclus hebben van +/- 32 dagen. Vorige maand waren het 28 dagen... ik zal echter niet op dag 29 denken dat ik 1 dagske over tijd ben, want ik reken op 32 dagen. Afwachten dus... Weeral
Geniet jij maar van het goede nieuws van je zwangerschap en nog nen dikke proficiat meiske!!!!!!
Eén van de komende maanden zal ik hier ook wel eens goed nieuws te melden hebben. Allez... dat hoop ik toch

Geniet jij maar van het goede nieuws van je zwangerschap en nog nen dikke proficiat meiske!!!!!!

Eén van de komende maanden zal ik hier ook wel eens goed nieuws te melden hebben. Allez... dat hoop ik toch

Spannend hoor flupke.
Mijn NOD is vrijdag dus ook nog een paar daagjes geduld.
Heb nog steeds last van lekkende tepel als ik er op druk maar of dat iets te zeggen heeft weet ik eigenlijk niet.
Jij ergens last van flupke?
Wat denk je zelf?
Nou ik zal voor je duimen.
Spannend hoor allemaal
groetjes liesl
Mijn NOD is vrijdag dus ook nog een paar daagjes geduld.
Heb nog steeds last van lekkende tepel als ik er op druk maar of dat iets te zeggen heeft weet ik eigenlijk niet.
Jij ergens last van flupke?
Wat denk je zelf?
Nou ik zal voor je duimen.
Spannend hoor allemaal
groetjes liesl
Hey Liesl, ik heb nog steeds niet het gevoel dat de
eraan komen, maar vorige maand waren ze er ook ineens zonder dat ik ze verwacht had. Ook geen tekenen dat het zou gelukt zijn. Ik ben al enkele dagen héél erg moe, maar durf er niets achter zoeken. Ik heb deze week héél hard gewerkt. Het zal daar wel aan liggen. We hebben alleszins ons best gedaan met het klussen dus daaraan zal het niet liggen
. Op dag 18 van mijn cyclus heb ik mijn eisprongske gehad en twee uurtjes daarvoor hadden we nog geklust. Afwachten dus... Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....